בעולם שבו הפקות בתקציב גבוה הן אלו שזוכות לרוב בהערכה, הקריאייטיב הפשוט להבנה שהתפתח בפרסומות לעסקים קטנים, בשילוב עם ההפקה הזולה - נותנים שיעור לעולם הפרסום המסורתי
יותר משנה לפני שהסרט החדש על הבובה המפורסמת יצא לאקרנים, החל אחד הקמפיינים הנוצצים שהוליווד ראתה: מעשרות שיתופי־פעולה עם מותגי אופנה וקוסמטיקה, דרך קולקציית בגדים וירטואלית ועד לאחוזה להשכרה בדמות "בית החלומות" הוורוד מהסרט • ולטירוף השיווקי הזה יש סיבה טובה, בחברה של ברבי, מטאל, מקווים שהסרט החדש יציל את המותג הדועך
טל גוילי לקנר, מנכ"לית חברת המיתוג והייעוץ האסטרטגי Designit TLV, משכללת את הצעות הערך של ארגונים כמו שופרסל, yes ואל על - וגם של מתחרים כמו בנק לאומי • "אנחנו מתעסקים עם תחרות מאוד צפופה, אבל שומרים על חומות סיניות", היא מסבירה בראיון לגלובס. "הרעיון הוא להפוך מוצר או שירות קיים ליותר חכם, חד ונכון"
שוק כלכלת היוצרים הגלובלי מוערך ב־16.5 מיליארד דולר, ופייסבוק נחושה להוביל אותו • בראיון לגלובס אומרת לואיז הולמס, דירקטורית שותפויות בענקית הטכנולוגיה: "ההבדל בינינו לטיקטוק קשור לקהילה שאנחנו מספקים ולחבילת מוצרי המונטיזציה שאנחנו מספקים ליוצרי התוכן"
תום אורבך יצר מחולל פוסטים ויראליים ללינקדאין לאחר שהבין מה הופך טקסטים בפלטפורמה החברתית לבולטים, וכעת הוא מוכר את הכלי בעל ה-1.6 מיליון משתמשים לסטארט-אפ אמריקאי • סכום הרכישה לא פורסם, אך אורבך מתגאה מאוד ב"אקזיט קטן"
אתם כותבים פוסט בפייסבוק, זועמים על המצב הפוליטי - ומחכים • לייק אחד, אולי שלושה, וכשמגיע החמישי - כבר עוברת כמעט יממה • הרשתות החברתיות חושפות פחות ופחות אנשים לתוכן, והוויראליות של פוסטים אותנטיים, ללא מימון - יורדת • בראיון ל"ליידי גלובס" חושפת פרופ' קרין נהון את כללי הוויראליות החדשים, ואת התערבות הרשתות בהצתה וכיבוי של מהפכות
אחרי שהציגה סרטון למוצר שירותים שזכה ליותר מ-34 מיליון צפיות והביא למיליוני הזמנות של המוצר באמזון, הפרזנטורית של Poo-pourri עושה זאת שוב עם סרטון פרובוקטיבי שצבר מיליוני צפיות ביומיים האחרונים
שיווק דיגיטלי הוא כלי ראשון במעלה להגדלת הכנסות העסק ■ איך עושים את זה, ומאילו טעויות כדאי להימנע כדי להרוויח מהפעילות ברשת? קבלו מדריך
כך נוצרת תהילת עולם המונית, ויראלית, פורצת גבולות
אביגיל טננבוים, מאמנת הדוברים הרשמית של TED, תלמד אתכם ששנים של עבודה מתנסחות הכי טוב ב-18 דקות, ושהמחשבות האינטימיות שלכם יכולות להפוך להרצאה ויראלית
לפחות במובן הזה אנשי המחאה מערערים את יסודות העולם התאגידי
קמפיין חדש ברשת מוכיח: רעיון טוב עושה את ההבדל ■ הקמפיין, "התנועה לשמירת הבולבולים", התברר כשיתוף-פעולה בין דורקס והוועד למלחמה באיידס
חברת באידו, המעניקה שירותי חיפוש באינטרנט בשפות סינית ויפנית, נהנית ממומנטום עסקי חזק ושיפור תחרותיות הליבה שלה ■ במריל לינץ' מעלים ההמלצה ל"קנייה" עם מחיר יעד של 186 דולר
השקת אייפון 4S נהפכה לאירוע אי-השקת אייפון 5, ככה זה כשלא שולטים בשמועות
כולם ניסו אבל רק הוא הצליח בגדול: מה עשה אתר הקופונים הזה שלא עשו מתחריו?
כולם מחפשים לייקים, אבל בדרך שוכחים את כפתור ה-Share שהוא הרבה יותר אפקטיבי
חברת המחקר גרטנר: הכוונה היא למעין משתמשים "וירטואליים" המופעלים באופן אוטומטי על-ידי מחשבים של חברות מסחריות, השואפות לקדם באמצעותם את מוצריהן
במצעד השבוע: מכבי מרשימה, טריומף תורמת, קליק משחקת ודפי זהב מפרגנת לאחרים
מי הכי יפה? מי הכי רומנטי? סיגל דקל מובילה באוהדים, בית השאנטי בתחכום ומנגו בבאגים
שני מודלים למדידת ערך הלייקיסט הממוצע כשלו. הנה קווי מתאר לסולם מדידה אחר