יותר ויותר חברות בעולם מבינות שסביב מכירת מוצריהן מתקיים שוק משני, ומחליטות לקחת עליו בעלות • איקאה, זארה ולולו למון מציעות למכור אצלן פריטים משומשים, וולמארט פתחה מרקטפלייס יד שנייה, ובסט ביי מוכרת ללקוחות קרטונים למשלוח פסולת אלקטרונית
חשבתם שמיתוג של מוצר "ירוק" ישפר אוטומטית את מה שהצרכנים חושבים עליו? מחקרים מוכיחים שהמציאות הרבה יותר מורכבת
צ'יפוטלה השיקה ליין בגדים אורגני שעשוי ממחזור שאריות אבוקדו שנערם בסניפיה • מנכ"ל באומן בר ריבנאי התאהב • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים
אחרי שנים של התלהבות מהמוצרים הירוקים ואג'נדה של תמיכה באיכות הסביבה, הצרכנים בארה"ב החלו להתעייף: מכירות המוצרים הירוקים ואפילו המכוניות ההיברידיות נמצאות בירידה
סופי בלום אמרה את הדברים בפורום שיווק ירוק של ארגון מעלה, איגוד השיווק הישראלי ו"גלובס" יגאל שמיר, סמנכ"ל בגליקמן-נטלר-סמסונוב: "המלחמה הירוקה היא מגמה ולא טרנד" בכנס נמנו 10 החטאים בשיווק הירוק