עמוד הבית > תגיות כלליות > שירות לקוחות

שירות לקוחות בחדשות

סוכן חדשות
 
מלחמת התשה / צילום: רויטרס - Yuriko Nakao
כל השיטות שנועדו לגרום לכם לוותר על זכויות שמגיעות לכם
טפסים לא ברורים, ממשקים מיושנים, הסתרת מידע וזמני המתנה ארוכים ■ העיצוב ההתנהגותי הפך לסמל של יעילות, אבל יש מקומות שמשתמשים בו כדי לעשות בדיוק את ההפך
  
 
מוקד שירות לקוחות / צילום: תמר מצפי
מחקר של נייס: העסקים מרוצים מעצמם - הלקוחות פחות
המחקר התבסס על סקר בקרב 300 מקבלי החלטות במרכזי שירות ופניות צרכנים מול 700 צרכנים ■ ביותר מ-10 ערוצי שירות דירגו הצרכנים את השירות בציון נמוך ב-17% בממוצע מהדירוג שהעניקו העסקים לעצמם
  
 
שירות לקוחות הוט / צילום: shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב
זמני ההמתנה במוקד הוט: אושר ניהול תביעה ייצוגית נגד החברה
בתביעה משנת 2014, בהיקף של כ-40 מיליון שקל, נטען כי ההמתנה לקבלת שירות במוקד הטלפוני של הוט אורכת עשרות דקות, בניגוד לחוק הגנת הצרכן; וכי הוט צמצמה את שעות הפעילות של המוקד על דעת עצמה, בניגוד להוראות משרד התקשורת
  
 
חדוה בר / צילום: איל יצהר
בנק ישראל רוצה לשפר פעילות המוקד הטלפוני בבנקים
לפי טיוטה חדשה שמתגבשת, הבנק בוחן אפשרות לדרוש מהבנקים גישה למענה אנושי גם ללא שימוש בסיסמה ■ הרקע: ההתייעלות בבנקים וסגירת הסניפים
  
 
טלפנית / צילום: שאטרסטוק
בקרוב: מענה אנושי במוקדי השירות כבר בתפריט הראשון
למרות הלחצים - ועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה הצעת חוק שתחייב את החברות להעניק מענה אנושי טלפוני במוקדי השירות מיד בתחילת השיחה
  
 
לייבפרסון IBM / מתוך יוטיוב
שת"פ של IBM ולייבפרסון: שירות לקוחות ע"י בוט ונציג אנושי
הפלטפורמה "LiveEngage With Watson" מאפשרת ללקוחות הקצה ליצור קשר עם המותגים הגדולים באמצעות המובייל ולקבל מענה באופן מיידי מבוטים ■ נציג אנושי יתערב בשיחה רק במקרה בו הבוט אינו מספק מענה משביע-רצון
  
 
דורית סלינגר / צילום: יח"צ - הקרית האדמית אונו
"ב-3 השנים האחרונות דירוג השירות עשה טוב לענף הביטוח"
רשות שוק ההון בראשות דורית סלינגר פרסמה זו השנה השלישית את מדד השירות בענף הביטוח ■ המובילות לשנת 2016 - החברות הישירות AIG וביטוח ישיר, הבולטות לחיוב ■ בתחתית המדד: איילון, הכשרה, מגדל, כלל ביטוח, הפניקס, הראל ומנורה מבטחים
  
 
נטפליקס מציגה /  צילום: בלומברג
לקראת נטפליקס בעברית: מקימה מוקד תמיכה מקומי
פרסמה מודעה לחיפוש תומכים בעברית תמורת שכר הוגן

 

 

  
 
טל גרנות / צילום: רמי זרנגר
הוט פותחת מוקד שירות חדש באשדוד - תגייס 150 עובדים
סמנכ"לית חטיבת הלקוחות הפרטיים בהוט: "לא נפסיק להשקיע בשיפור השירות ובשמירה על שביעות-רצון גבוהה של לקוחותינו" ■ ב-2016 הועברו נגד הוט כ-950 תלונות למועצת הכבלים והלוויין
  
 
הוט מובייל / צילום אייל יצהר
מנוי הוט מובייל נפטר - אך בחברה התעקשו לקבל את הכסף
האב נפטר, הבת הקפיאה את חשבון הבנק שלו - אך זה לא הפריע להוט מובייל לנסות להמשיך לגבות ממנו תשלום על חודשיים נוספים ■ הוט מובייל: "נפלה לצערנו טעות, מתנצלים; המנוי זוכה"
  
 
מספרך בתור / צילום: דרור פויר
הלו, זה ישראל פה? התור טס בביטוח לאומי, העובדים אדיבים
החוויה מלפני כמה שנים נחרטה עמוק בלבי העדין: בלגן, דחיפות, צעקות ושירות נוראי ■ לא עוד ■ כתבה רביעית בסדרה: דרור פויר בעקבות התורים המייגעים בישראל
  
 
מרכז שירות פלאפון / צילום: יח"צ-דורון ארן
פלאפון ממשיכה לחלק "מתנות" ללקוחות - ולגבות עליהן אלפי שקלים
חברת הסלולר מצאה שיטה חדשה לדחוף ללקוחות מוצרים - "קיט" ■ פלאפון: "מדובר באנשים בני 65; אנו מתייחסים לאנשים בגיל זה כשאנשים רלוונטיים, חדי-מחשבה ולשון"
  
 
שירות לקוחות הוט/ צילום: שאטרסטוק
שיווק אגרסיבי: האזינו לנציגי הוט מפעילים לחץ על לקוחה
אחרי שיצאו בשנה שעברה בקמפיין פרסומי נרחב הטוען לקיצור זמני ההמתנה ושיפור שירות הלקוחות, שיחות אגרסיביות של נציגי הוט מציירות תמונה קצת שונה
  
 
קמפיין הוט   / צילום מסך
הוט משיקה אפליקציית שירות לקוחות: זה מה שהיא מציעה
באפליקציית MY HOT ניתן לבצע תיאום טכנאי, לדווח על תקלות, לקבל מידע אישי, לצפות בחשבונית, לעדכן פרטים אישיים, לעדכן מעבר דירה ועוד ■ בקרוב: שירות הקלטת תכניות מרחוק
  
 
ביטוח לאומי / צילום: אריאל ירוזולימסקי
דוח איכות השירות הממשלתי לציבור: אלה המשרדים המובילים
מהדוח שפרסמה רשות התקשוב הממשלתי עולה כי המשרדים המובילים בשביעות-הרצון מהשירות הם המשרד לשירותי דת, משרד הביטחון, הרשות לזכויות ניצולי שואה והמוסד לביטוח לאומי
  
 
מרכזנית טלפנית מרכזניות טלפניות שירות לקוחות קריירה עבודה תעסוקה ניהול מנהל  / צלם: פוטוס טו גויעל מהודר, יועצת ארגונית ומומחית לניהול קריירה
יעל מהודר
והיית אך שמח
יש מעסיקים שמכריחים את עובדיהם להיראות שמחים בעבודה. האם זה כדאי להם?
בכל ארגון יש כללי התנהגות, אולם בארגונים שבהם עוסקים בשיווק ובמכירות אחד מכללי ההתנהגות המקובלים הוא להיראות שמחים ונינוחים. כדי ש...המשך
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 300 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 19