הלקוח, שביטל 5 קווי סלולר בהוט מובייל, קיבל מכתב דרישת חוב בסך 30 אגורות ועוד מכתב על 1.7 שקלים ■ הלקוח: "אני מרגיש חסר אונים, לא יודע אם לצחוק או לבכות" ■ הוט מובייל: המכתבים נשלחו בטעות
קסטיאל: "איננו יכולים להיות אחראים לבדי ריפוד הנתונים לבלאי לתקופה בלתי מוגבלת; כמחווה שירותית הצענו ללקוחה להחליף את הריפוד במחיר עלות"
סמארטפונים חדשים מתגלים כלא תקינים, ובסמסונג לא מחליפים בחדשים; מקררים עתירי תקלות שהחברה לא מתקנת; התעלמות במוקדי השירות ■ חשבתם שקנייה מהיבואן הרשמי תבטיח לכם שירות ואחריות? תחשבו שוב
בעיות השירות הובילו לירידה משמעותית במכירות המחשבים של אסוס בתקופה האחרונה
למרות שבתה של הלקוחה שנפטרה הודיעה על ניתוק החשבון, החיובים מ-012 סמייל נמשכו ■ 012: "מתנצלים, אירע כשל בטיפול"
בחברה סירבו לשלוח טכנאי ודרשו ביצוע הדברה ירוקה ■ צפו בצילומי המכשיר: לא לבעלי פוביית תיקנים...
אין צרכן שלא נתקל בבעיות בשירות מצד יבואני מוצרי חשמל, כמו טכנאי שלא הגיע בזמן ■ דוח אמון הציבור, המתבסס על 500 תלונות, בודק איזו יבואנית מספקת את השירות הכי טוב
ב-2014 התקבלו בחברת החשמל 12,371 תלונות של לקוחות - כך עולה מהדוח השנתי של נציבות תלונות הציבור בחברה ■ כ-28% מהתלונות נמצאו מוצדקות
ב' רכש לבתו לפטופ ללימודים, שהיה לא תקין מיום קנייתו ■ במקום להחליפו מיד, אסוס שלחה המחשב לתיקון מספר פעמים - ללא הועיל ■ הלקוח: "מאוכזב ופגוע, אין לי אמון באסוס" ■ החברה: "מחויבות עמוקה לשביעות-רצון לקוחותינו"
משרד האוצר מפרסם את מדד שירות חברות הביטוח על מנת לקדם את התחרות בענף
סטן פלפס, מומחה בינלאומי לתחום חוויית הלקוח, מסביר ל"גלובס" איך כדאי לחברות לבדל את עצמן, בעולם שבו כל המותגים כבר נראים לצרכן אותו הדבר
המוקד יטפל בסלולר, טאבלטים, שעונים ומצלמות ■ בחברה יהיו מוכנים לטפל טלפונים גם בלקוחות שרכשו מכשירים בחו"ל או ביבוא לא רשמי, וכמובן גם במכשירים שנרכשו דרך סקיילקס-סאני או בחברות הסלולר
גם לאחר אינספור ניסיונות לא הצליחה DELL לפתור את התקלות במחשב
יש עובדים שפוגשים כל יום במקרים כמו השוקולד במטוס
חברות הסלולר YouPhone ורמי לוי השיקו השבוע שירות לקוחות בוואטסאפ, תוך הבטחה למענה מיידי במהלך שעות הפעילות של מחלקת השירות
עוד תחום בולט לרעה הוא ענף התיירות, שבו צמח מספר התלונות ביותר מ-10%, וכמובן חברת איקיוטק ■ המתלוננים קיבלו חזרה 5.7 מיליון שקל - עלייה של 11% לעומת 2013 ■ ובתיירות: מבטלים ובוכים
בינה מלאכותיתהוטחברות תקשורתמשרד התקשורתניהולסלקוםסקרפילתפיצוייםשיווק