שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

הוט מובייל שלחה ללקוח מכתבים מעו"ד על חוב של 2 שקלים

הלקוח, שביטל 5 קווי סלולר בהוט מובייל, קיבל מכתב דרישת חוב בסך 30 אגורות ועוד מכתב על 1.7 שקלים ■ הלקוח: "אני מרגיש חסר אונים, לא יודע אם לצחוק או לבכות" ■ הוט מובייל: המכתבים נשלחו בטעות

יוסי ניסן 14.06.2015
הכיסאות של קסטיאל / צילום פרטי

הריפוד של הכיסא מקסטיאל התקלף. כיצד הגיבו בחברה?

קסטיאל: "איננו יכולים להיות אחראים לבדי ריפוד הנתונים לבלאי לתקופה בלתי מוגבלת; כמחווה שירותית הצענו ללקוחה להחליף את הריפוד במחיר עלות"

מיכל רז-חיימוביץ' 08.06.2015

מה עובר על שירות הלקוחות של סמסונג ישראל?

סמארטפונים חדשים מתגלים כלא תקינים, ובסמסונג לא מחליפים בחדשים; מקררים עתירי תקלות שהחברה לא מתקנת; התעלמות במוקדי השירות ■ חשבתם שקנייה מהיבואן הרשמי תבטיח לכם שירות ואחריות? תחשבו שוב

צחי הופמן 03.06.2015

אסוס ישראל: "אנו מטפלים בנושא השירות בצורה אגרסיבית"

בעיות השירות הובילו לירידה משמעותית במכירות המחשבים של אסוס בתקופה האחרונה

צחי הופמן 01.06.2015

חובות מהעולם הבא: למה 012 לא ניתקה לקוחה שנפטרה?

למרות שבתה של הלקוחה שנפטרה הודיעה על ניתוק החשבון, החיובים מ-012 סמייל נמשכו ■ 012: "מתנצלים, אירע כשל בטיפול"

צחי הופמן 31.05.2015

צפו: ג'וקים בתמי 4; שטראוס מים: מהמטבח - לא מהמכשיר

בחברה סירבו לשלוח טכנאי ודרשו ביצוע הדברה ירוקה ■ צפו בצילומי המכשיר: לא לבעלי פוביית תיקנים...

ליאת רון 25.05.2015

מוצרי חשמל: איזו יבואנית נותנת את השירות הטוב ביותר?

אין צרכן שלא נתקל בבעיות בשירות מצד יבואני מוצרי חשמל, כמו טכנאי שלא הגיע בזמן ■ דוח אמון הציבור, המתבסס על 500 תלונות, בודק איזו יבואנית מספקת את השירות הכי טוב

מיכל רז-חיימוביץ' 21.05.2015

יש שיפור: ירידה של 23% בתלונות לחברת החשמל ב-2014

ב-2014 התקבלו בחברת החשמל 12,371 תלונות של לקוחות - כך עולה מהדוח השנתי של נציבות תלונות הציבור בחברה ■ כ-28% מהתלונות נמצאו מוצדקות

הדי כהן 19.05.2015

מסע הייסורים של הישראלי שקנה לפטופ אסוס לבתו

ב' רכש לבתו לפטופ ללימודים, שהיה לא תקין מיום קנייתו ■ במקום להחליפו מיד, אסוס שלחה המחשב לתיקון מספר פעמים - ללא הועיל ■ הלקוח: "מאוכזב ופגוע, אין לי אמון באסוס" ■ החברה: "מחויבות עמוקה לשביעות-רצון לקוחותינו"

צחי הופמן 14.05.2015
דורית סלינגר   / צילום: ליהי אבידן

קונים ביטוח? אלה החברות הכי טובות בכל מוצר שתצטרכו

משרד האוצר מפרסם את מדד שירות חברות הביטוח על מנת לקדם את התחרות בענף

רון שטיין 03.05.2015

"70% מהצרכנים מוכנים לשלם עבור חוויית לקוח טובה"

סטן פלפס, מומחה בינלאומי לתחום חוויית הלקוח, מסביר ל"גלובס" איך כדאי לחברות לבדל את עצמן, בעולם שבו כל המותגים כבר נראים לצרכן אותו הדבר

מיכל רז-חיימוביץ' 06.04.2015

סמסונג ישראל פותחת מוקד שירות לקוחות טלפוני

המוקד יטפל בסלולר, טאבלטים, שעונים ומצלמות ■ בחברה יהיו מוכנים לטפל טלפונים גם בלקוחות שרכשו מכשירים בחו"ל או ביבוא לא רשמי, וכמובן גם במכשירים שנרכשו דרך סקיילקס-סאני או בחברות הסלולר

צחי הופמן 30.03.2015

רכש מחשב תקול - והצליח לקבל החזר כספי רק אחרי שתבע

גם לאחר אינספור ניסיונות לא הצליחה DELL לפתור את התקלות במחשב

צחי הופמן 16.03.2015
טלפנית / צילום: שאטרסטוק

אימת הלקוחות האלימים

יש עובדים שפוגשים כל יום במקרים כמו השוקולד במטוס

יעל מהודר 08.03.2015

הקץ להמתנה על הקו: שירות הלקוחות עובר לוואטסאפ

חברות הסלולר YouPhone ורמי לוי השיקו השבוע שירות לקוחות בוואטסאפ, תוך הבטחה למענה מיידי במהלך שעות הפעילות של מחלקת השירות

מיכל רז-חיימוביץ' 04.03.2015
נציגת שירות / צילום: thinkstock

דוח המועצה לצרכנות 2014: מרבית התלונות - נגד חברות התקשורת

עוד תחום בולט לרעה הוא ענף התיירות, שבו צמח מספר התלונות ביותר מ-10%, וכמובן חברת איקיוטק ■ המתלוננים קיבלו חזרה 5.7 מיליון שקל - עלייה של 11% לעומת 2013 ■ ובתיירות: מבטלים ובוכים

אפרת אהרוני 24.02.2015

   123456789101112131415   

   נמצאו 371 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 24