ביהמ"ש: הלקוח זכה להתנהלות מזלזלת מצד הוט, לאחר שניסה להשיג שירות בטלפון ללא הצלחה; הלך מיוזמתו למשרדי הוט ונשלח הביתה בלי שקיבל יחס ■ "יש לפצותו בסכום גבוה ביותר, אך הלקוח הגביל תביעתו ל-3,000 שקל בלבד"
הדיל לכל היעדים לא כלל שיחות לפיליפינים ■ עקב פניית "גלובס" הלקוח יזוכה
הסקר נערך בקרב מדגם מייצג של 451 לקוחות של חברות הסלולר הגדולות אשר פנו במהלך שלושת החודשים שקדמו לסקר למרכזי השירות של החברות
צרכנים רבים מעדיפים לרכוש סמארטפון אצל היבואנים הרשמיים ■ אלא ששם - כך עולה מבדיקת "גלובס" - נדרשים לקוחות שנתקלו במוצר מקולקל להמתין שבועות לתיקון מוצר, להתמודד עם היעדר שירות ולהיתקע ללא מכשיר חלופי
צרות שירות בחברת אסוס ישראל: אין חלקי חילוף, מחשבים חוזרים לא תקינים מהטכנאים ומחשבים חלופיים מקולקלים ■ אסוס: "הנהלת החברה מייחסת חשיבות רבה לשוק הישראלי"
הלקוח מסר לחברה את מספר כרטיס האשראי שלו במעמד ההתקשרות הראשונית, אך מיד לאחר מכן הודיע על ביטול העסקה ■ במשך שנה הוא דרש שכספו יוחזר, אך ללא הועיל ■ בעקבות פניית "גלובס" הכסף יוחזר לצרכן
חברות הסלולר הוותיקות מנסות להסתיר את סגירת מרכזי השירות בזה אחר זה, מהלך בו הן נוקטות בניסיון לחסוך כסף על גבו של הצרכן ■ התוצאה: מחצית מהלקוחות, עפ"י סקר TRI, מוצאים את עצמם בהמתנה ארוכה ומייגעת לשירות
החברה הודתה בטעות, אך הכסף לא הושב במשך חודשים - עד לפניית "גלובס" בנושא ■ yes: "אנו מתנצלים על השתלשלות האירועים"
צרכנים מדווחים על המתנה של 40-320 דקות במוקד השירות הטלפוני של החברה
הנטייה העסקית הרווחת בימינו היא להגדיר את הלקוח כטועה
הקנס הוטל בגין חריגות משמעותיות בזמני המענה במוקדי השירות של החברה, וזאת בניגוד להוראות הרישיון ■ ארדן: "התלונות הרבות בדבר השירות הניתן במוקדי הוט מחייבות אותנו להגביר את האכיפה ולדרוש מענה מהיר יותר לצרכן"
משיקה דף בית חדש המאפשר לבצע מגוון גדול של פעולות, חנות דיגיטלית בפייסבוק ואפליקציית שירות my orange בגרסה חדשה
לקוחה לקויית שמיעה הגיעה למרכז השירות הפרונטלי של פלאפון כדי לשנות מסלול - אך הופנתה למוקד הטלפוני ■ פלאפון: "חוסר רגישות נקודתי; התנצלנו"
הלקוחה לא קיבלה מהוט שירות בצ'אט, למרות ששלחה כמה וכמה פעמים טפסים המוכיחים כי נדרש לה שירות כזה - ובחברה שינו לה את המסלול ללא ידיעתה
ב-AKB זיהו מנין נובע הקושי בהשגת מענה רלוונטי מנציג שירות - ומטפלים בו
לקוחות מגדל ממתינים שבועות לתשובה - ואין מענה ■ המטלפנים למוקד לא מגיעים לנציג אנושי, והשיחות מתנתקות ■ מגדל בתגובה: "מתנצלים, יש עומס רב"
בינה מלאכותיתהוטחברות תקשורתמשרד התקשורתניהולסלקוםסקרפילתפיצוייםשיווק