שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

הוט תפצה לקוח בגין "התעלמות ויחס פוגעני, מזלזל ומשפיל"

ביהמ"ש: הלקוח זכה להתנהלות מזלזלת מצד הוט, לאחר שניסה להשיג שירות בטלפון ללא הצלחה; הלך מיוזמתו למשרדי הוט ונשלח הביתה בלי שקיבל יחס ■ "יש לפצותו בסכום גבוה ביותר, אך הלקוח הגביל תביעתו ל-3,000 שקל בלבד"

יוסי ניסן 30.12.2013

מדוע שילם קשיש לנטוויז'ן 3,000 שקל על חבילת 79 שקל?

הדיל לכל היעדים לא כלל שיחות לפיליפינים ■ עקב פניית "גלובס" הלקוח יזוכה

מיכל רז-חיימוביץ' 30.12.2013

פרטנר מובילה בסקר מרקטסט בחוויית שירות הלקוחות בסלולר

הסקר נערך בקרב מדגם מייצג של 451 לקוחות של חברות הסלולר הגדולות אשר פנו במהלך שלושת החודשים שקדמו לסקר למרכזי השירות של החברות

גד פרץ 18.12.2013

קניתם סמארטפון מהיבואן הרשמי והמכשיר התקלקל? צפו לבעיות

צרכנים רבים מעדיפים לרכוש סמארטפון אצל היבואנים הרשמיים ■ אלא ששם - כך עולה מבדיקת "גלובס" - נדרשים לקוחות שנתקלו במוצר מקולקל להמתין שבועות לתיקון מוצר, להתמודד עם היעדר שירות ולהיתקע ללא מכשיר חלופי

צחי הופמן 18.12.2013

בעיות חמורות במערך התיקונים של אסוס - הלקוחות זועמים

צרות שירות בחברת אסוס ישראל: אין חלקי חילוף, מחשבים חוזרים לא תקינים מהטכנאים ומחשבים חלופיים מקולקלים ■ אסוס: "הנהלת החברה מייחסת חשיבות רבה לשוק הישראלי"

צחי הופמן 17.12.2013

לקוח: הוט מובייל חייבה אותי ב-500 שקל על קווים שלא הזמנתי

הלקוח מסר לחברה את מספר כרטיס האשראי שלו במעמד ההתקשרות הראשונית, אך מיד לאחר מכן הודיע על ביטול העסקה ■ במשך שנה הוא דרש שכספו יוחזר, אך ללא הועיל ■ בעקבות פניית "גלובס" הכסף יוחזר לצרכן

מיכל רז-חיימוביץ' 09.12.2013

מדוע חברות הסלולר הוותיקות מקצצות את מרכזי השירות?

חברות הסלולר הוותיקות מנסות להסתיר את סגירת מרכזי השירות בזה אחר זה, מהלך בו הן נוקטות בניסיון לחסוך כסף על גבו של הצרכן ■ התוצאה: מחצית מהלקוחות, עפ"י סקר TRI, מוצאים את עצמם בהמתנה ארוכה ומייגעת לשירות

אפרת אהרוני 26.11.2013

טעון שיפור: כך חויב לקוח yes על ממיר שהחזיר לחברה

החברה הודתה בטעות, אך הכסף לא הושב במשך חודשים - עד לפניית "גלובס" בנושא ■ yes: "אנו מתנצלים על השתלשלות האירועים"

מיכל רז-חיימוביץ' 12.11.2013

רוצים לפנות לתאגיד המים מיתב? כדאי שתפנו חצי יום

צרכנים מדווחים על המתנה של 40-320 דקות במוקד השירות הטלפוני של החברה

מיכל רז-חיימוביץ' 05.11.2013

הלקוח הצודק האחרון

הנטייה העסקית הרווחת בימינו היא להגדיר את הלקוח כטועה

יעל מהודר 03.11.2013

קנס של 100 אלף שקל להוט על זמן המתנה ארוך במוקד השירות

הקנס הוטל בגין חריגות משמעותיות בזמני המענה במוקדי השירות של החברה, וזאת בניגוד להוראות הרישיון ■ ארדן: "התלונות הרבות בדבר השירות הניתן במוקדי הוט מחייבות אותנו להגביר את האכיפה ולדרוש מענה מהיר יותר לצרכן"

גד פרץ 27.10.2013

פרטנר מרחיבה את שירות הלקוחות דרך ערוצי שירות דיגיטליים

משיקה דף בית חדש המאפשר לבצע מגוון גדול של פעולות, חנות דיגיטלית בפייסבוק ואפליקציית שירות my orange בגרסה חדשה

גד פרץ 31.07.2013

בפלאפון מספקים שירות רק בטלפון - ומה עם לקויי השמיעה?

לקוחה לקויית שמיעה הגיעה למרכז השירות הפרונטלי של פלאפון כדי לשנות מסלול - אך הופנתה למוקד הטלפוני ■ פלאפון: "חוסר רגישות נקודתי; התנצלנו"

אפרת אהרוני 25.06.2013

מדוע נדרשת לקוחת הוט להוכיח שוב ושוב שהיא לקויית שמיעה?

הלקוחה לא קיבלה מהוט שירות בצ'אט, למרות ששלחה כמה וכמה פעמים טפסים המוכיחים כי נדרש לה שירות כזה - ובחברה שינו לה את המסלול ללא ידיעתה

אפרת אהרוני 19.06.2013

סטארט-אפ בשבוע: המוצר שיעזור לכם מול נציגי השירות

ב-AKB זיהו מנין נובע הקושי בהשגת מענה רלוונטי מנציג שירות - ומטפלים בו

גלי וינרב 15.06.2013

כמה זמן תצטרכו לחכות למענה במוקד הטלפוני של מגדל?

לקוחות מגדל ממתינים שבועות לתשובה - ואין מענה ■ המטלפנים למוקד לא מגיעים לנציג אנושי, והשיחות מתנתקות ■ מגדל בתגובה: "מתנצלים, יש עומס רב"

מיכל רז-חיימוביץ' 12.06.2013

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 371 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 24