שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

חברת HOT מציגה: מי חידש את החשבון שלי?

שבועיים לאחר הניתוק מ-HOT חיברה יד נעלמה את השירות מחדש והמשיכה לחייב את חשבונה של הלקוחה ■ ב-HOT ניאותו לזכות את הלקוחה רק בעקבות פניית "גלובס"

אפרת אהרוני 17.01.2011

החוזה עם הלקוחה הסתיים, מי עדן לא אספה את הבר. מי ישלם?

‎לקוחה של מי עדן סיימה את החוזה עם החברה, אך מי עדן לא אספה את בר המים ותבעה את הלקוחה על הציוד ■ רק בעקבות פניית "גלובס" הודיעו נציגי החברה על ביטול התביעה

אפרת אהרוני 12.01.2011

המי"ל הכריז על הזוכים בפרס המצוינות בשירות לשנת 2010

בין הזוכים בפרס: ישראכרט, תדהר, אלקטרה, קופת-חולים כללית וקופת-חולים מכבי

אפרת אהרוני 29.12.2010

המועצה לצרכנות: עלייה של 81% בתלונות על האינטרנט של HOT

הסיכום השנתי של המועצה לצרכנות מראה כי חברות הסלולר, האינטרנט והטלוויזיה ממשיכות להכעיס את הצרכנים ■ 73% מתיקי התלונה שנפתחו במועצה נמצאו מוצדקים

אפרת אהרוני 29.12.2010

חוצפת אין-שירות: סוכן פרטנר ש"נהרג בתאונה" קם לתחייה

כפי שדווח ב"ידיעות אחרונות", לבני-זוג שפנו לפרטנר נאמר כי אין אפשרות לעזור להם כיוון שהסוכן שטיפל בהם נהרג בתאונת דרכים ■ בירור קצר גילה: הסוכן חי ואפילו עונה לטלפון

אתר חדשות ערוץ 2 28.12.2010

סלקום: יש לכם בעיה במכשיר? הנציג ישתלט מרחוק ויתקן

השירות יציע ללקוחות אפשרות לקבל הסברים מנציגי השירות באמצעות תפעול המכשיר מרחוק ■ "הסיוע בתפעול יאפשר ללקוחות למצות את היכולות הטכנולוגיות של המכשיר שרכשו"

אפרת אהרוני 01.12.2010

HOT הסכימה לנתק ללא קנסות - אך בפועל המשיכה לגבות

לקוחה ביקשה להתנתק משירותי האינטרנט של HOT בשל תקלות, והובטח לה כי תנותק ללא קנס - אך בפועל החיוב נמשך, וההחזר הכספי המובטח לא הגיע ■ HOT: "נדאג לזכותה"

אפרת אהרוני 28.11.2010

לקוח yes חתם על חוזה לשנה - אך חויב להישאר שנתיים

נציג yes איפשר ללקוח להתחייב לשנה בלבד - אך בחלוף שנה, כשהלקוח רצה להתנתק, החברה התנערה וטענה כי הוא מחויב לשנה נוספת ■ yes הודתה בטעות רק בעקבות פניית "גלובס"

אפרת אהרוני 28.11.2010

יו"ר הוועדה לפניות הציבור: להטיל קנסות על HOT ו-yes

יו"ר הוועדה, ח"כ אורי מקלב: "התפיסה השלטת בחברות הכבלים והלוויין היא שברגע שלקוח חותם על חוזה הוא הופך מלקוח לשבוי"

אפרת אהרוני 23.11.2010

בדיקת "גלובס": מי החברה שמייבשת לקוחות על הקו הכי הרבה זמן?

בדיקת "כמהזה" עבור "גלובס" מגלה כי לבזק, HOT ו-yes ממתינים פחות מאשר לחברות הסלולר ■ 7 דקות המתנה במוקד אורנג' ■ המענה המהיר ביותר - בטריפל סי ובאקספון

אפרת אהרוני 14.11.2010

המועצה לצרכנות: ריבוי תלונות צרכנים נגד תאגידי המים השונים

במיוחד נפוצות תלונות על חיובי יתר, איכות השירות והיעדר שקיפות בחשבון המים ■ למעלה ממחצית התלונות הן נגד 3 תאגידים ותיקים - "הגיחון", "מי מודיעין"ו"מי שבע"

אפרת אהרוני 09.11.2010

הרשות להגנת הצרכן נגד HOT: חוסר גילוי נאות ותקנון לא חוקי

עו"ד תמר פינקוס הקצתה ל-HOT שבוע לתיקון הפרות חוזרות של חוק הגנת הצרכן - בהן אי-מסירת הסכם בכתב ואי-ביטול עסקה ■ HOT בתגובה: "כמעט כל התלונות אינן מוצדקות"

אפרת אהרוני 03.11.2010

סקר החברות המובילות: אילן'ס - רשת בתי-הקפה המובילה בארץ

הקפה והשירות באילן'ס זוכים לדירוג הגבוה ביותר בסקר "גלובס", שנערך בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון שריד ■ את המקום השני חולקות אספרסו בר, קפה הלל וקפנטו

אפרת אהרוני 01.11.2010

"לגיטימי לשמר לקוחות - אך מסלול הייסורים יוצר אנטגוניזם"

חיים רומנו בכנס המי"ל: "קיים היום משבר אמון בין צרכנים לבין חברות בנושא שירות הלקוחות" ■ "שימור לקוחות דרך מסלול ייסורים מגביר את המוטיבציה לסיים את ההתקשרות עם החברה"

יוסי ניסן 27.10.2010

הדיסנילנד של חנויות החלב

כיצד הצליחה רשת Stew Leonard's האמריקנית להפוך לפרת מזומנים של ממש

שמחה סיגן 27.10.2010

מה מסתיר האייקון "צור קשר"? תשובה לתלונה ל-yes - "ככה זה"

האם האייקון "צור קשר" באתרי האינטרנט של החברות נועד ליצירת קשר אמיתית בין הלקוחות לחברות - או שהגופים רואים בו המלצה בלבד? ■ בדיקת "גלובס"

רויטל גיל 25.10.2010

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 371 כתבות   |   עמוד 19 מתוך 24