הנציגויות, שיוקמו תחת השם Cal Store, יאפשרו ללקוחות לקבל אישור מיידי על הנפקת כרטיס אשראי, הצטרפות להוראות קבע על גבי כרטיס האשראי ומתן הלוואות חוץ-בנקאיות
כך תייעלו את עלויות השיחות למרות מערכת החליבה המשומנת של מפעילות הסלולר
בוועדה לפניות הציבור נערך דיון מיוחד בעקבות ריבוי תלונות שהצטברו נגד חברות הסלולר ■ נציגי אורנג' סירבו למסור פרטים על זמני ההמתנה אך הודו: "הזמנים כיום גבוהים מבעבר"
לקוחות רבים מתלוננים על חיתולים פגומים והיעדר מענה בשירות הלקוחות של החברה - ואילו חוגלה קימברלי מתעקשת: התקלה תוקנה והצרכנים פוצו
פייסבוק מלאה בשלדים עמוסי "לייקים" וחסרי תנועה - קופ"ח מכבי עשתה זאת אחרת
במשך חודשים שילם לקוח הוט 50 שקל בחודש על ערוצים שניתנו לו כהטבה חינמית זמנית ■ בעקבות פניית "גלובס" הבטיחה החברה למתלונן כי יקבל חזרה את מלוא התשלום שנגבה ממנו
תלונות שטופלו ב"גלובס" חושפות את דרך הייסורים עד לקבלת הזיכוי מאורנג' ומסלקום
במסגרת המשוב יתבקשו רואי החשבון לדרג את איכות השירות ב-3 תחנות מע"מ ו-5 משרדי שומה לבחירתם ■ יוזם המהלך הוא רו"ח מנירב, יו"ר ועדת הקשר עם רשות המסים של הלשכה
הפורומים באינטרנט הפכו לערוץ שימושי במיוחד עבור לקוחות שנפגעו מחברות מסחריות, ואלה מעסיקות נציגי שירות שמיירטים את התלונות ומנסים למזער נזקים תדמיתיים
במקביל, מזה תקופה ארוכה סלקום אינה מפרסמת בערוץ 10 ■ ערוץ 10: "אנו עוזבים בעקבות תלונות של עובדים על השירות" ■ סלקום: "החלטת ערוץ 10 אינה קשורה לשירות המצוין שלנו"
לטענת הלקוח, סוכן מכירות של פלאפון החתים אותו על עסקה - אך החשבון החודשי היה גבוה יותר ממה סוכם עמו
ב-yes סירבו בעקביות לחבר מנויים בהוראת קבע בנקאית ■ תגובת yes בעקבות פניית "גלובס": "זו רק טעות של נציגת השירות"
החיפוש אחר זוגיות הפך כבר מזמן לעסק מסחרי משגשג, אך דוח שהפיק ארגון "אמון הציבור" מגלה כי העסק כואב לא רק בלב - אלא גם בכיס
הפיצוי - בגין בזבוז זמן, המתנות ממושכות לטכנאי והפרת חוזה ■ HOT התחייבה לאינטרנט במהירות 1.5 מגה אף שלא היתה מסוגלת לכך, וכשהלקוח רצה להתנתק - דרשה קנס יציאה
חיובים לא מוצדקים, שירות מאכזב, תוכן לא ראוי והורדת ערוצים: שורה של נושאים הטרידה השנה את מנויי HOT ו-yes - כך עולה מסיכום מועצת הכבלים והלוויין לשנת 2010
כך קרה שבאיסתא לא רק הרסו ללקוחות את החופשה - אלא גם העליבו אותם והעבירו אותם מסע ייסורים לפני שהודו בטעות
בינה מלאכותיתהוטחברות תקשורתמשרד התקשורתניהולסלקוםסקרפילתפיצוייםשיווק