9 מיליון

כתבות אחרונות

 

שוב: הפרסומת של yes - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של 9 מיליון הגיעה רק למקום השני בדירוג האהובות ■ הפרסומת לסלקום TV היא המושקעת ביותר בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2016

מהפך: הפרסומת של yes - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: לאחר 20 שבועות הודחה 9 מיליון מפסגת האהובות ואף נעלמה מהדירוג  חברת הלוויין yes השקיעה בפרסומת החדשה שלה 2.6 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2016

אין חדש: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה, סופר-פארם - הזכורה

הפרסומת עם שני כהן ופיתגורס, שתוחלף בקרוב, אהודה בעיקר על בני 35 ומעלה בעלי השכלה על-תיכונית

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2016

שינוי? אולי בשנה הבאה: 9 מיליון - הפרסומת האהובה, קוקה-קולה הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעור האהדה של הפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוה ב-20% מהממוצע ■ הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא של בנק לאומי - 1.6 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 29.09.2016

סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי אהובה; סופר-פארם - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ניסאן, שלא נכנס לדירוג, הוא המושקע ביותר השבוע עם סך השקעה של מיליון דולר

שירות גלובס 22.09.2016

נשבר השיא: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה 17 שבועות ברציפות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה ביותר היא של סופר-פארם, פעם שנייה ברציפות ■ הקמפיין של "משיח" לסלקום TV הוא המושקע ביותר בשבוע החולף עם 1.5 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2016

פרסומות: 9 מיליון שוב האהובה, סופר-פארם הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של איקאה, בכיכובו של הדוור המזוהה ביותר בעולם - ניומן מ"סיינפלד" - הגיעה למקום השלישי בדירוג הפרסומות האהובות ■ 9 מיליון ושני כהן ממשיכים להוביל במירוץ

ענת ביין-לובוביץ' 08.09.2016

שני כהן שולטת: 9 מיליון שוב הפרסומת האהובה; טורנדו - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון אהודה בעיקר על גברים, מסורתיים ודתיים-חרדים ■ בני 55 ומעלה אוהדים את פרסומות לטורנדו ולבזק

שירות גלובס 01.09.2016

פעם 15 ברצף: 9 מיליון היא הפרסומת האהובה; טורנדו - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: זה השבוע השני ברציפות שהקמפיינים המושקעים ביותר - השבוע ישראכרט ובשבוע שעבר וואלה - לא נכנסו כלל לעשירייה הראשונה בדירוג

שירות גלובס 25.08.2016

9 מיליון - עדיין הפרסומת האהובה ביותר; בזק - הכי זכורה

זהו השבוע ה-14 ברציפות שהפרסומת בכיכובה של שני כהן היא הכי אהובה ■ הקמפיין של וואלה NEWS הוא המושקע ביותר השבוע - 1.2 מיליון שקל - אך לא הצליח להיכנס לעשירייה

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2016

שוב: 9 מיליון - הפרסומת האהובה ביותר השבוע; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין של דיסקונט הושקעו 2 מיליון שקל - אך הפרסומת ממוקמת במקום החמישי בדירוג הפרסומות הזכורות ובמקום התשיעי בדירוג האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 11.08.2016

סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי האהובה; טורנדו - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא של הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, והושקעו בו כ-1.3 מיליון דולר, בדומה לשבוע שעבר

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2016

אין הפתעות: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה; yes - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes, שמתאפיינת בסגנון שונה מהרגיל, הייתה אהובה במיוחד על בעלי השכלה אקדמית

ענת ביין-לובוביץ' 21.07.2016

סקר הפרסומות: 9 מיליון - עדיין הכי אהובה; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: זהו השבוע התשיעי ברציפות שהפרסומת בכיכובה של שני כהן היא האהובה ביותר ■ הפרסומת של ביטוח ישיר אהובה במיוחד על בעלי השכלה גבוהה

ענת ביין-לובוביץ' 14.07.2016
קמפיין יס / צילום: אנדריי לובוב

סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי אהובה; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון ממשיכה להיות אהודה למרות ההשקעה הנמוכה ■ הקמפיין של yes הוא המושקע ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2016

קוקה-קולה - הפרסומת הזכורה השבוע, 9 מיליון - שוב הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: פפסי מקס נכנס באופן לא שגרתי לדירוג, כנראה הודות להשתתפותה של בר רפאלי ■ הקמפיין לבנק הפועלים הוא המושקע ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 30.06.2016

   12345678910111213   

   נמצאו 207 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 13