החברה עקפה את צפי האנליסטים בשורה התחתונה - הרוויחה ברבעון 87 סנט למניה לעומת צפי ל-82 סנט; ופיספסה בעליונה - ממוצע התחזיות בשוק צפה לה הכנסות של 5.19 מיליארד דולר
ב-2008 כל המותגים המובילים בתחום המזון המהיר רשמו ירידה, לטובת חלופות זולות יותר כמו חומוס או פלאפל בורגרס בר מתברג גבוה אצל בני-הנוער ברגר קינג ודומינו'ס פיצה מתחזקים בקרב המבוגרים
ביחס לדצמבר נרשמה בכל מסעדות הרשת עלייה של 2.6% במכירות בארה"ב עלו המכירות ב-5.4%; באירופה ב-7.1%; ובאסיה-פאסיפיק, המזה"ת ואפריקה נרשמה עלייה של 10.2% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד
זאת עם השלמת רכישת הרשת, לאחר שהתקבל אישור למיזוג מהממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן מדובר גם בסניפים שכונסי ומפרקי בורגראנץ' הגדירו כסניפים הפסדיים
האתר החדש כולל 20 סרטוני וידאו "תיעודיים", בהם מצולמים שלל ידוענים כשהם אוכלים המבורגרים של אגאדיר השקת האתר תלווה בקמפיין פרסומי בהיקף 300 אלף שקל ובאירוע השקה מושקע
לא במקרה הצטערו רבים לשמוע על הקשיים הכלכליים של בורגראנץ': התור בה קצר יותר והמוכרים אדיבים יותר מאשר בברגר קינג ובמקדונלד'ס - כך עולה מסקר מובילי השירות של "גלובס", בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון שריד
ביקורת מסעדותמזון מהירמיסטר Gמסעדותמסעדנים (ענף המסעדנות)מקדונלד'סעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםעצמאיםשיווק