התחרות בענף הפרסום והמדיה נבחנת בחודשים האחרונים ע"י הממונה על ההגבלים העסקיים ■ הממונה דיויד גילה: "טרם הכרענו בנושא"
ברוקנר-נטע-יער, ענבר-מרחב-ניסן וזרמון DDB יידרשו לאשר את שיתוף-הפעולה שלהם עם יוניברסל מקאן בתחום הטלוויזיה ■ הממונה על ההגבלים הודיע בנוסף כי שיתוף-הפעולה בין יוניברסל וגליקמן-נטלר-סמסונוב מעורר חשש תחרותי משמעותי
במסגרת הניסיונות להציל את הטלוויזיה המסחרית, נציגי ענף הפרסום הופיעו בפני ועדת שחם והתרשמו כי הפעם על הכוונת לא רק נושא עמלות היתר, אלא גם הכוח הרב שמרוכז אצל חלק מחברות המדיה ■ מה מציעים אנשי הענף לחברי הוועדה?
התקציב, שעמד ב-2012 על כ-25 מיליון דולר במחירי מחירון, טופל בשנים האחרונות בחברת המדיה יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן-אריקסון
שת"פ זניט ו-TMF אמור היה לייצר כוח חזק בשוק רכש המדיה מול יוניברסל מקאן ■ גילה: הטענה שכוח שוק בידי גורם אחד מצדיקה יצירת כוח אחר, אינה תקפה
הקרבות בענף הפרסום הופכים אישיים: במכתב שהעבירו יורם באומן ומודי כידון לממונה על ההגבלים, הם טוענים כי חברת המדיה של מקאן הציגה נתונים כוזבים כשביקשה אישור לשת"פ עם גליקמן-נטלר-סמסונוב, וכי יש לבטל את ההסכם
קאראט ישראל הינה חברת המדיה העצמאית הגדולה בישראל ■ בין לקוחותיה: החברה המרכזית למשקאות, סנו, DHL, פרינגלס ועוד
הפנייה צפויה על רקע ההחלטה המסתמנת לא לאשר את המיזוג בין זניט ל-TMF
חברות המדיה ביקשו לשלב כוחות כדי לתת מענה לכוחה של יוניברסל מקאן בשוק
מנכ"ל, ליאור זבורובר, פורש פחות מחודשיים לאחר שמונה לתפקיד ■ המנכ"ל הקודם, אחיה פריד, החזיק בתפקיד עוד פחות זמן ועזב לאחר 4 ימים בלבד
לפני מספר חודשים החליפה החברה ידיים, כשנמכרה ללן בלווטניק מידי אי.די.בי
מדובר בתקציב מדיה שנתי בהיקף של כ-5 מיליון דולר במחירים ריאליים
על הכוונת: בקשה לשת"פ בין TMF לזניט מדיה, שמבקשות להקים גוש חוסם מול יוניברסל מקאן ■ בקרוב תוגש גם בקשה של יוניברסל להארכת השת"פ עם גליקמן ■ האם ההחלטות של הממונה ייצרו כדור שלג בענף הפרסום? ניתוח מיוחד
בתקציב מטפלת כיום יוניברסל מקאן, שצפויה להתמודד גם היא במכרז החדש
הצעת החוק לשקיפות והגבלת כוחן של חברות המדיה נופלת על ענף הפרסום בתקופה שבה עוגת הפרסום מצטמקת ■ איך מרוויחים היום כסף שלא באמצעות עמלות היתר, והאם הכנסת תצליח לטרוף את הקלפים של משרדי הפרסום?
ההצעה, שנידונה היום בוועדת הכלכלה, כוללת מגבלות על חברות המדיה ושקיפות של ענף הפרסום ■ איגוד חברות הפרסום: "הח"כים הגיעו עם החלטות מוכנות"
זניט מדיהמדיה קוםמחירי הפרסוםמינוי בכיריםמשרדי פרסוםנבו כרמיפובליסיס גרופפרסום בטלוויזיהפרסומותתקציב מדיה