לעומק התודעה

כתבות אחרונות

 
לפני כולם

דרורי-שלומי, KDA, ו-i&m מתמודדים על תקציב BBB

היקף תקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה, מתוכם יופנו כ-2 מיליון שקל לפעילות דיגיטלית

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2014
לפני כולם

"לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום של רשת ramilee

העברת התקציב של רשת בגדי ההריון היא חלק ממהלך לשינוי תדמית הרשת ■ היקף הפרסום של ramilee בשנים האחרונות עמד על כ-2 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2014
אירוקה | לפני כולם

תקציב הפרסום של אירוקה יטופל זמנית ב"לעומק התודעה"

התקציב שטופל במשרד הפרסום DAVID יטופל ב"לעומק התודעה" עד סוף השנה ואז ייצא למכרז ■ מתחילת 2014 פרסמה הרשת בהיקף של 5.3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 16.06.2014
יהושע TBWA | לפני כולם

"לעומק התודעה" נאלץ לוותר על תקציב הפרסום של BBB

הוויתור נעשה בעקבות לחץ של מקדונלד'ס, אשר משרד הפרסום שלה, יהושע TBWA, מחזיק במניות של "לעומק התודעה"

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2014

"לעומק התודעה" יטפל בתקציב DHL; אשכנזי-זלצמן יטפל באונ' בר-אילן

היקף בפרסום של DHL נאמד ב-1.5 מ' ש' בשנה ותקציב אונ' בר-אילן נאמד ב-3 מ' ש'

ענת ביין-לובוביץ' 01.05.2014

"לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום של רשת BBB

היקף תקציב הפרסום של רשת בורגוס בורגר בר עומד על כ-2.5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2014
און גולדשטיין | לפני כולם

יהושע TBWA רוכש 33% ממניות "לעומק התודעה"

משרד הפרסום "לעומק התודעה" מראה גידול בהיקפי הפרסום שלו מאז הקמתו ■ זיו פופלבסקי, מבעלי המשרד: "צעד אסטרטגי חשוב לביסוס מעמדנו"

ענת ביין-לובוביץ' 14.07.2013

לעומק התודעה צפוי לזכות בתקציב הפרסום של ההסתדרות

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של ההסתדרות עמד ב- 2012 על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון שהם כ-750 אלף דולר במחירים ריאליים

ענת ביין 30.06.2013
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי עדיין לא העלה קמפיין מקורי לשטראוס

תקציב המחלבות של שטראוס עבר לאדלר-חומסקי לפני כחצי שנה ■ משרד הפרסום "לעומק התודעה" קיבל את תקציב הדיגיטל והקד"מ של המותג תפוצ'יפס

ענת ביין-לובוביץ' 21.04.2013
לפני כולם

שטרית מדיה גרופ יטפל בתקציב של המרכז האקדמי ר"ג

וגם: משרד הפרסום לעומק התודעה יטפל בתקציב של המכללה האקדמית נתניה

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2013
בנק אגוד | לפני כולם

תפנית דרמטית: לעומק התודעה נשאר המשרד של בנק אגוד

זאת למרות שלא עלה לשלב השני במכרז, בו התמודדו דרורי-שלומי ו-JWT ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2013
יהושע TBWA | לפני כולם

יהושע TBWA במו"מ לרכישת מניות ב"לעומק התודעה"

משרד הפרסום "לעומק התודעה" רשם גידול בהיקפיו בשנים האחרונות ■ יהושע TBWA כבר ביצע בעבר מספר עסקאות לרכישת משרדי פרסום קטנים

ענת ביין-לובוביץ' 26.02.2013
לפני כולם

תקציב הפרסום של Power Card עובר ל"לעומק התודעה"

‎‎היקף תקציב הפרסום הריאלי של מועדון הלקוחות עומד על כ-750 אלף דולר בשנה‏

‎‎ענת ביין- לובוביץ'‏ 07.02.2013
JWT | לפני כולם

JWT, דרורי ולעומק התודעה מתמודדים על תקציב בנק אגוד

תקציב הפרסום של הבנק עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 04.09.2012

תקציב הפרסום של בנק אגוד יוצא למכרז

בין השאר פנה הבנק לברוקנר-נטע-יער, LEAD, לעומק התודעה ודרורי-שלומי-שקד ■ היקף הפרסום של בנק אגוד עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2012
בנק אגוד | לפני כולם

לעומק התודעה יטפל זמנית בתקציב הפרסום של בנק אגוד

משרד הפרסום מטפל בשנתיים האחרונות בתקציב האינטראקטיב של הבנק ■ היקף הפרסום של בנק אגוד עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 21.05.2012

   1234   

   נמצאו 53 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4