היקף תקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה, מתוכם יופנו כ-2 מיליון שקל לפעילות דיגיטלית
העברת התקציב של רשת בגדי ההריון היא חלק ממהלך לשינוי תדמית הרשת ■ היקף הפרסום של ramilee בשנים האחרונות עמד על כ-2 מיליון שקל בשנה
התקציב שטופל במשרד הפרסום DAVID יטופל ב"לעומק התודעה" עד סוף השנה ואז ייצא למכרז ■ מתחילת 2014 פרסמה הרשת בהיקף של 5.3 מיליון דולר
הוויתור נעשה בעקבות לחץ של מקדונלד'ס, אשר משרד הפרסום שלה, יהושע TBWA, מחזיק במניות של "לעומק התודעה"
היקף בפרסום של DHL נאמד ב-1.5 מ' ש' בשנה ותקציב אונ' בר-אילן נאמד ב-3 מ' ש'
היקף תקציב הפרסום של רשת בורגוס בורגר בר עומד על כ-2.5 מיליון שקל
משרד הפרסום "לעומק התודעה" מראה גידול בהיקפי הפרסום שלו מאז הקמתו ■ זיו פופלבסקי, מבעלי המשרד: "צעד אסטרטגי חשוב לביסוס מעמדנו"
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של ההסתדרות עמד ב- 2012 על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון שהם כ-750 אלף דולר במחירים ריאליים
תקציב המחלבות של שטראוס עבר לאדלר-חומסקי לפני כחצי שנה ■ משרד הפרסום "לעומק התודעה" קיבל את תקציב הדיגיטל והקד"מ של המותג תפוצ'יפס
וגם: משרד הפרסום לעומק התודעה יטפל בתקציב של המכללה האקדמית נתניה
זאת למרות שלא עלה לשלב השני במכרז, בו התמודדו דרורי-שלומי ו-JWT ישראל
משרד הפרסום "לעומק התודעה" רשם גידול בהיקפיו בשנים האחרונות ■ יהושע TBWA כבר ביצע בעבר מספר עסקאות לרכישת משרדי פרסום קטנים
היקף תקציב הפרסום הריאלי של מועדון הלקוחות עומד על כ-750 אלף דולר בשנה
תקציב הפרסום של הבנק עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון
בין השאר פנה הבנק לברוקנר-נטע-יער, LEAD, לעומק התודעה ודרורי-שלומי-שקד ■ היקף הפרסום של בנק אגוד עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון
משרד הפרסום מטפל בשנתיים האחרונות בתקציב האינטראקטיב של הבנק ■ היקף הפרסום של בנק אגוד עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון
TMFאון גולדשטייןאלכוהולגיתםוודקהיהושע TBWAמשרדי פרסוםשילוט חוצותתקציב פרסום