מגה בול

כתבות אחרונות

 

שופרסל דיל - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.2 מיליון שקל

רשתות השיווק מחממות מנועים לקראת החגים: מגה בול - במקום הרביעי בטבלה עם השקעה פרסומית של כ-1.4 מיליון שקל

נתי יעקובי 30.08.2010

מגה בול - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.75 מיליון שקל

התחרות עם שופרסל מביאה את מגה בול לראש דירוג המותגים המושקעים ■ מקדונלד'ס חוזרת לחמישייה הפותחת

נתי יעקובי 23.08.2010

בזק - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-1.8 מיליון שקל

במקום השני השבוע בטבלת המותגים המושקעים - קמפיין "מרקו" של HOT עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל

נתי יעקובי 02.08.2010

רשת מגה תשקיע 12 מיליון שקל במתחמי חוויה בסניפים

זאת בשיתוף עם 12 ספקים מובילים, בהם שטראוס, יוניליוור, אסם, תנובה, סנו, טמפו, פריגת, נסטי, חוגלה, הנקל, פרוקטר ושסטוביץ ■ הפעילות תתקיים ב-56 סניפי מגה בול, מגה בעיר ומגה מה-25 ביולי ועד ה-30 לאוגוסט

שירות גלובס‏ 27.07.2010

הנקל סוד יוצאת בפעילות BTL בטכנולוגיית תלת-ממד

הציבה בסניפי מגה בול עמדות פרסום עם טלוויזיות תלת-ממד שאינן דורשות משקפיים ייחודיים, המשדרות סרטון לג'ל לכביסה וג'ל למדיח ■ ההשקעה הכספית בפרויקט, שיימשך במהלך יולי-אוגוסט, מוערכת ב-250 אלף שקל

חגית ברונסקי 11.07.2010

רשת שופרסל תקים מחלקות מזון אורגני ובריאות בסניפים

זאת כמענה לרשת עדן טבע מרקט של רבוע כחול ■ בתוך 3 עד 5 חודשים צפויה הרשת להתחיל בפיילוט ולאחר מכן להרחיבו באופן מואץ בסניפי שופרסל ביג ודיל

אילנית חיות 30.06.2010

המפרסמים מהמרים: מהם הקמפיינים שיזכו השנה בקקטוס הזהב

"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות

חגית ברונסקי 24.05.2010

אפקט שבועות: טרה - הפרסומת האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקרב על שבועות מציב בראש הדירוג את דוד וגוליית של ענף החלב ■ הבתים הקריאטיביים של תנובה עדיין הזכורים ביותר, אבל מנשה נוי והשיר "ארץ זבת חלב וחלב" של טרה הם האהובים ביותר

חגית ברונסקי 20.05.2010

קניות לשבועות: הגבינות במעדנייה זולות משמעותית מגבינות ארוזות

הפער במחיר 200 גרם גבינת עמק של תנובה מגיע בממוצע ל-120% - כך עולה מבדיקת "פרייסל" עבור "גלובס" ■ את המחירים הנמוכים ביותר על רוב הגבינות גובה רמי לוי, ובין שופרסל דיל למגה בול המאבק נשאר צמוד

מיכל רז-חיימוביץ' 17.05.2010

הכנסות רבוע כחול עלו ברבעון ב-3.7% לכ-1.83 מיליארד שקל

הרווח התפעולי הסתכם בכ-72.6 מיליון שקל, עלייה של 20.6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ■ הרווח נקי הסתכם בכ-37.1 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של כ-32.3 מיליון שקל ברבעון המקביל

הלל קורן 12.05.2010

רון הדסי: "איקאה הפכה אותי לאדם אמיד - במובן מסוים זה כמו לזכות בלוטו"

אחרי האקזיט בעסקת איקאה, שהותיר אותו עם כ-17 מיליון שקל בבנק - הדסי, מנהל קבוצת ברונפמן-פישר בישראל, טוען כי "איקאה צריכה להגיע ל-3 חנויות; אני מעריך כי המחזור שלה יתקרב ל-1.2 מיליארד שקל"

אילנית חיות 30.03.2010

רשתות המזון מוזילות מוצרים לקראת הסקרים - ואחר-כך מעלות מחירים במאות אחוזים

התחרות החריפה על תדמית הרשת הזולה ביותר גוררת את רשתות השיווק להוזלות גדולות לקראת סקרי השוואת המחירים הנערכים לקראת פסח ■ אבל מה קורה אחרי שהסקרים מתפרסמים? פחות משבוע אחרי פרסום הסקר, חלק מהמוצרים מתייקרים בשיעורים אסטרונומיים

אילנית חיות 26.03.2010

רמי לוי באמת הכי זול

בשיא עונת המבצעים ברשתות המזון, קבלו 3 תובנות כדי לעבור את סערת הקניות בשלום

דפנה הראל-כפיר 26.03.2010

סקר הפרסומות: מגה בול - הזכורה ביותר, תנובה - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הזכירות לקמפיין מגה בול מבוססת על העובדה שהוא התנגח באופן ישיר עם המתחרה שופרסל

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2010

נילסן: שופרסל מתחזקת על חשבון הרשתות העצמאיות

הקרב בין שופרסל לרבוע כחול גלש לסרטונים ב-YouTube ■ גורם ברבוע כחול: שופרסל העלתה סרטון אנונימי, ורק אחרי פנייה משפטית הודו באתר כי שופרסל עומדת מאחורי הסרטון ■ גורם בשופרסל: "יש לחץ ברבוע כחול"

אילנית חיות 21.03.2010

רשת מוצרי החשמל א.ל.מ - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע

חשמל באוויר: אווירת הקניות לפסח מגבירה את הקרבות בשוק החשמל וברשתות השיווק ■ רשת א.ל.מ השקיעה בפרסום השבוע כ-2.1 מיליון שקל ■ שופרסל השקיעה השבוע כ-2 מיליון שקל, ושופרסל דיל - כ-1.5 מיליון

נתי יעקובי 21.03.2010

   123456789   

   נמצאו 140 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 9