בזק מנסה להעביר את המסר שהכי טוב בבית - ו-013 נטוויז'ן מתחרה איתה בתחום זה
המגזין, המסקר את רשתות הדראגסטור בצפון אמריקה ובעולם, בחר ברשת הישראלית מתוך רשימה של 5 רשתות בינלאומיות ובהן Boots הבריטית ו-Walgreens האמריקנית
הרשת הציעה ללקוחותיה להשתתף בהגרלה של חדר ילדים בשווי אלפי שקלים, אך לא ציינה במודעות הפרסום כי הזוכה יידרש לשלם 600 שקל על הובלה והתקנה של החדר המובטח
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - ישראכרט, שמציעה הנחות לשלל מופעי חנוכה תמורת כוכבים, עם קמפיין בהשקעה של כ-1.81 מיליון שקל
קטגוריית הבירה צמחה בשיעור הגבוה ביותר בקרב מוצרי הצריכה השוטפת ■ המותג הפרטי ממשיך להתחזק, והמכירות שלו גבוהות במיוחד ברשת שופרסל
בכך מגיע מניין סניפי הרשת ל-160 ■ עד סוף 2013 מתכננת הרשת לפתוח 40 סניפים נוספים ולהגיע ל-200 סניפים
במסגרת הפרויקט יקושרו מערכות המידע הפנימיות והחיצוניות של מערך הלוגיסטיקה בסופר-פארם
פרויקט שאפתני כמו גינדי ת"א, הכרוך בעלויות מימון לא פשוטות, דרש מהלך שיווקי רחב-היקף ■ למשימה גויסו שלמור-אבנון-עמיחי, שבחרו את הסלוגן "פרויקט של פעם ב-100 שנה"
המותג "רוטושייב" ישווק בלעדית בסופר-פארם ■ סמנכ"ל השיווק: "זו חלופה חדשנית לג'ילט"
מתחרים על כל שקל: חגיגת הקניות לחג משתלטת השבוע על טבלת המותגים המושקעים
בחלוף 3 שנים לחקיקת החוק, יצא "גלובס" לבדוק את המצב ברשתות ■ בין התירוצים: "הכיסאות במחסן, העובדים מעדיפים לעמוד" ■ צדיקות בסדום: סופר-פארם והמשביר לצרכן
המפלצתונים המונפשים של מפעל הפיס הם הטאלנטים החדשים שאמורים "לסדר לנו את החיים" ■ בזק במקום השני עם "עולם חדש של מוצרים ושירותים מתקדמים לבית"
קטגוריית הסלולר מתעוררת: פלאפון השקיעה בשבוע החולף כ-1.7 מיליון שקל בקמפיין "מדברים חופשי", ואילו אורנג' השקיעה כ-1.5 מיליון שקל בקמפיין לתוכנית "אורנג' FREE"
הוציאה צו מניעה זמני נגד פתיחת סניף ניו-פארם בתוך המשביר בגרנד קניון בחיפה ■ טוענת כי פתיחת הסניף מהווה הפרה של הסכם הקניון עמה, המבטיח לה בלעדיות בתחום בית-המרקחת
למקום השני בטבלת המותגים המושקעים בשבוע החולף הגיעה סופר-פארם, עם השקעה בפרסום של כ-1.2 מיליון שקל
Twisted fly: כ-53% מהגולשים הביעו סנטימנט שלילי בנוגע לפרסומת, אך רבים טענו כי היא מחנכת לחיסכון במים
אירוקהגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםפרסומותקמעונאותרשתות פארםשופרסלתקציב פרסום