סופר פארם

כתבות אחרונות

 

הרשתות הפרטיות ורשתות הפארם גדלו על חשבון שופרסל ורבוע כחול

נילסן: שוק מוצרי הצריכה השוטפת הסתכם בחודש מאי 2009 ב-2.65 מיליארד שקל - לעומת 2.82 מיליארד שקל באפריל 2009 ו-2.73 מיליארד שקל במאי 2008

אילנית חיות 21.06.2009

הדוגמנית פלורנס יוג'ין תוביל קמפיין לסופר-פארם עבור סכום מוערך של 35 אלף יורו

בקמפיין, שצולם בהונגריה בהשתתפות צוות בינלאומי של רקדנים ושחקנים, הושקעו כ-2 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 16.06.2009

בנק לאומי - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-422 אלף דולר

013 נטוויז'ן מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-92 אלף דולר

נתי יעקובי 14.06.2009

ברק ברנפלד מונה למנהל תחום הסלולר של רשת סופר-פארם

במסגרת התפקיד יוביל ברנפלד את שיתוף-הפעולה של הרשת עם פלאפון ■ בתפקידו הקודם ניהל את הערוץ העסקי של חברת מי עדן, ולפני כן כיהן במגוון תפקידים בחברת יורוקום

שירות גלובס‏ 01.06.2009

סופר-פארם הוא המותג המדובר ביותר מבין רשתות השיווק, מגה ושופרסל מאחוריו

Market Watch: עדן טבע מרקט ורמי לוי זוכות לאחוזי שיח חיובי גבוהים - בעוד מגה בול, מגה, ומגה בעיר זוכות לנתחי דיבור חיובי נמוכים יחסית ; העילה העיקרית לשיח היא קנייה, אולם גם מבצעים ופרסומות יצרו שיח צרכני

מוריס כהונאי 01.05.2009

סלקום - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-525 אלף דולר

חברת הסלולר סלקום מורידה את ההשקעה בפרסום באינטרנט, אך ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום OFFLINE ; גוליבר תיירות הובילה בשבוע החולף את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-59 אלף דולר

נתי יעקובי 26.04.2009

התוכן השיווקי האפקטיבי במארס: דגני הבוקר של תלמה ב"הישרדות"

Effect-tv: ערכי המותג של תלמה הועברו בצורה אמוציונלית במסגרת מספר משימות שבוצעו ב"הישרדות" ; הפספוס של החודש: הכנסת הכלב "לאקי", כוכב הקמפיין של מפעל הפיס, אל בית "האח הגדול VIP"

ענת ביין-לובוביץ' 21.04.2009

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-483 אלף דולר

חברת הסלולר פרטנר הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-134 אלף דולר

נתי יעקובי 19.04.2009

אורנג' - המותג המושקע ביותר בפרסום בשבוע החולף עם השקעה של כ-454 אלף דולר

אורנג' הובילה בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-146 אלף דולר ; סופר-פארם והמשביר לצרכן הגדילו את ההשקעה בפרסום לקראת החג

נתי יעקובי 12.04.2009

אורנג' - המותג המושקע ביותר בפרסום בשבוע החולף עם השקעה של כ-706 אלף דולר

אורנג' הוביל בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-135 אלף דולר ; שבוע לפני פסח - סופר-פארם, שופרסל דיל והום סנטר נותנות "פוש" אחרון ומגדילות את ההשקעה בפרסום

נתי יעקבי 05.04.2009

מריחים את המשבר: חג הפסח והמיתון מוזילים משמעותית את מחירי הבשמים

ההנחות על בשמים בפסח השנה משמעותיות מתמיד, וב-50 שקל ניתן לרכוש בשמים שמחירם המלא הוא 300 שקל ; מבדיקת פרייסל ו"גלובס" עולה כי המשביר מציע את המחירים הזולים ביותר מבין הרשתות המקומיות

מיכל רז-חיימוביץ' 02.04.2009

פלאפון ופרטנר - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

פלאפון השקיעה השבוע כ-672 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-117 אלף דולר בפרסום באינטרנט ; פרטנר השקיעה השבוע כ-447 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-123 אלף דולר בפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 29.03.2009

סופר-פארם תשקיע 4 מיליון שקל באירוע בריאות ולייף סטייל - Feel Good festival

הרשת צופה לכמות של 50,000 מבקרים לאורך 3 ימי היריד, שיתקיים בחודש מאי במתחם צפון נמל ת"א

שירות גלובס‏ 24.03.2009

מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 369 אלף דולר

פלאפון מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של 241 אלף דולר ; רשתות השיווק מגדילות את ההשקעה בפרסום לקראת פסח

נתי יעקובי 22.03.2009

פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה בפרסום של כ-827 אלף דולר

חברת פלאפון, שהשיקה את רשת GSM החדשה, מובילה השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-156 אלף דולר

נתי יעקובי 15.03.2009

סופר-פארם תשיק את חגיגת LIFE תחת המוטיב של "המירוץ למליון" ב-3.5 מיליון שקל

רכשה את השימוש בזכויות המותג מזכיינית ערוץ 2 רשת, ותעניק הטבות הקשורות בתוכנית כשבראשן משחק קופסה המבוסס על תכני התוכנית, שפותח במיוחד עבור "לייף" ע"י "קודקוד" ויימכר אך ורק בסניפי סופר-פארם

שירות גלובס 17.02.2009

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 369 כתבות   |   עמוד 22 מתוך 24