פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 

גוגל לחברות המדיה: העבירו את התכנים המקוונים שלכן ל-YouTube

ענקית ההחיפוש באינטרנט שואפת לעצב מחדש את מפת הפרסום המקוון: "הרעיון שפרסום ברשת שונה משאר הסוגים הולך להיעלם"

פייננשל טיימס 30.12.2009

סיכום 2009 באינטרנט: מ-Google Wave ועד FarmVille

חברות רבות הפסיקו השנה לסמוך על קרנות הון סיכון כמקור השקעה בלעדי, והחלו לעצב מודל הון של השקעות עצמאיות ■ הרשתות החברתיות צברו תאוצה ■ ובמיקרוסופט צירפו את יאהו לתחרות מול גוגל

נועה פרג 29.12.2009

הכול מדיד בפרסום: MaskYoo מספקת נתונים סטטיסטיים בזמן אמת

מסקיו מציעה מספר טלפון ייחודי, שנמצא בצומת בין הגולש או הצרכן, שמתקשר לבית עסק מסוים כדי לרכוש מוצר או שירות, לבין המפרסם, ללא תלות בסוג המדיה

נועה פרג 25.12.2009

לאחר זינוק של כ-100%: אנליסטים מעלים את מחיר היעד לגוגל

גוגל זינקה מאז השפל במארס ביותר מפי 2 ל-593 דולר ■ אנליסט בכיר מג'פריס העלה את מחיר היעד ל-695 דולר, וקריימר העלה את המחיר ל-750 דולר

מירה עוואד 16.12.2009

קרב הדואופולים

איך יקבלו משרדי האינטראקטיב את גוף המדיה החדש שהוליד שת"פ נענע10 ו-msn

נועה פרג 25.11.2009

אתר YouTube נפתח עבור המפרסמים הישראליים

כך הודיע היום מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל ■ במסגרת המהלך נחתמו חוזים מסחריים עם חברת החדשות של ערוץ 2 ועם אתר one, שיוכלו מעתה לשלב פרסומות בתכני הווידיאו באתרים

‎‎נועה פרג‏ 25.11.2009

בזק - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-2.19 מיליון שקל

תמי 4, שהשיקה את בר המים המתקדם PRIMO, הגיעה למקום השני בדירוג עם השקעה של כ-1.62 מיליון שקל

נתי יעקובי 15.11.2009

תפוז מסכמת את הרבעון השלישי עם הפסד של 495 אלף שקל

זאת בהשוואה לרווח של 168 אלף שקל ברבעון המקביל ■ ההפסד בא בעקבות מחיקה חד-פעמית בהיקף של כ-1.3 מיליון שקל ממכירת אתר המסחר Get It; בניטרול מחיקה זו הסתכם הרווח הנקי ברבעון בכ-782 אלף שקל

‎‎נועה פרג‏ 15.11.2009

yes - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-542 אלף דולר

בנק הפועלים מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-90 אלף דולר ■ בנק מזרחי-טפחות מפגין נוכחות גם בפרסום אופליין וגם בפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 08.11.2009

מדד הפרסום לרבעון השלישי של 2009: סוף המיתון? ענף הפרסום בצמיחה

זמן האוויר בטלוויזיה התייקר השנה, למרות ירידה קלה ברייטינג ■ הפרסום באינטרנט נותר יציב לכל אורך המשבר הכלכלי ■ בשורה התחתונה: ההוצאה לפרסום תעלה ב-2009 בישראל, בניגוד למגמה בעולם

אורי רודריגז-גרסיא 02.11.2009

בזק בינלאומי - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-415 אלף דולר

המותג בזק בינלאומי הוביל בשבוע החולף גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-132 אלף דולר

נתי יעקובי 01.11.2009

מחקר: הצרכן ברשת לא רוצה לתקשר עם המותג - הוא מחפש בעיקר הנחות

כך עולה ממחקר בארה"ב על פעילות שיווקית במדיה חברתית ■ צרכנים גם הביעו אדישות לגבי מותג שמנסה להתנהג כמו חבר שלהם באתרים חברתיים שונים

נועה פרג 27.10.2009

HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-556 אלף דולר

מותג האופנה לי קופר מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-130 אלף דולר

נתי יעקובי 25.10.2009

נשיא סקייפ: "הפכנו כל מחשב עם אינטרנט למכשיר תקשורת"

ג'וש סילברמן בפאנל "המדיה החדשה שעושה את המחר" בוועידת הנשיא: "דברים שלקח להם כמה שנים לקרות, מתרחשים עכשיו תוך מספר חודשים בלבד"

נועה פרג 21.10.2009

פלאפון - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-482 אלף דולר

מובילה השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-121 אלף דולר באמצעות grey interactive

נתי יעקובי 18.10.2009

גוגל עקפה את התחזיות: רשמה הכנסות של 4.38 מיליארד דולר ברבעון

רשמה עלייה של 27% ברווח ל-1.64 מיליארד דולר, אך עלייה מזערית של 1% בלבד בהכנסות ■ הצפי היה כי ענקית האינטרנט תרשום ברבעון השלישי רווח של 5.42 דולר למניה, שייגזר מהכנסות של 4.24 מיליארד דולר

יוסי ניסן 15.10.2009

   212223242526272829303132333435   

   נמצאו 546 כתבות   |   עמוד 28 מתוך 35