המחיר החדש משקף למניה פרמיה של כ-11% ■ מאז יוני עלו את הוצאות משרדי הפרסום על פירסום בגוגל ■ JP מורגן: ברבעון השלישי יעלה הרווח ל-5.41 דולר למניה לעומת צפי קודם ל-5.2 דולר למניה
מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-118,000 דולר ■ גם מותגי הסלולר פרטנר וסלקום מככבים בדירוג
מצד אחד, הטכנולוגיה הישראלית מפתחת אפשרויות פורצות-דרך לפרסום ברשת, ובמשרדי האינטראקטיב יושבים אנשים מוכשרים ויצירתיים ■ מצד שני, ההכרזות על "מות הבאנר" מגוחכות, והכלי הפשוט הזה עדיין שולט ברשת
הרשת החברתית הפופולרית בעולם תאפשר הוספת פרסומות בעמוד הבית ■ את מכירת שטחי הפרסום תבצע החברה הישראלית אורידיאן
יותר ויותר תקציבים מופנים לשיווק ישיר ולקידום מכירות על חשבון הפרסום המסורתי
בורסת הפרסום החדשה של גוגל מתבססת על הטכנולוגיה של DoubleClick, אותה רכשה בתחילת 2008 ב-3.1 מיליארד דולר ■ תחום הפרסום הגרפי נשלט ע"י יאהו, שרכשה את Right Media ב-2007 תמורת 650 מיליון דולר
ראש השנה הציב השבוע את רשתות השיווק בראש טבלת המותגים המושקעים - 4 מתוך 5 המקומות הראשונים ■ בזק מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-96 אלף דולר
לקראת החגים, גם המשביר לצרכן ושופרסל מפגינות נוכחות בפרסום OFFLINE ■ פרטנר מובילה השבוע את הפרסום ONLINE עם השקעה של כ-76 אלף דולר
דאב מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-108 אלף דולר
השאלה בה יעסקו הרגולטורים היא האם שוק הפרסום המקוון יהיה תחרותי יותר אם מול גוגל תעמוד מתחרה אחת חזקה או לחילופין שתיים חלשות יותר ■ עד תחילת ספטמבר אמורים הרגולטורים להחליט
מדיה חברתית אינה "חינמית" ■ 7 טיפים להצלחה ארגונית בעולם השיווק החדש
מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-151 אלף דולר
הסקר, שנערך בהזמנת פסטיבל הטלוויזיה הבינלאומי באדינבורו, מגלה כי 64% מצופי הטלוויזיה סבורים כי הטלוויזיה נמנית עם 3 אמצעי הפרסום בעלי ההשפעה הרבה ביותר
בין היתר יתחרו משרדי הפרסום בקטגוריות בתחום הפרסום המקוון והמדיה החברתית ■ כמו כן נוספה קטגוריה חדשה בתחום איכות הסביבה
מדו"ח שפורסם בארה"ב עולה כי על כל דולר שמופנה לפרסום בווידיאו המקוון ב-2009 - משווקים יקצו 65 דולר לפרסום בטלוויזיה
זאת תמורת 530 מיליון דולר ■ מטרת הרכישה היא להרחיב את הנוכחות של פובליסיס בשוק הפרסום המקוון
בינה מלאכותיתגוגלטאבולהטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בווידאופרסום דיגיטלירשתות חברתיות