פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 

גולדמן זאקס ו-JP מורגן חיוביים ביחס לגוגל; מחיר היעד 580 ד'

המחיר החדש משקף למניה פרמיה של כ-11% ■ מאז יוני עלו את הוצאות משרדי הפרסום על פירסום בגוגל ■ JP מורגן: ברבעון השלישי יעלה הרווח ל-5.41 דולר למניה לעומת צפי קודם ל-5.2 דולר למניה

יעל גרונטמן 12.10.2009

בזק - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-754,000 דולר

מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-118,000 דולר ■ גם מותגי הסלולר פרטנר וסלקום מככבים בדירוג

נתי יעקובי 29.09.2009

למה הפרסום האינטרנטי כל-כך שמרני וחושש מחידושים?

מצד אחד, הטכנולוגיה הישראלית מפתחת אפשרויות פורצות-דרך לפרסום ברשת, ובמשרדי האינטראקטיב יושבים אנשים מוכשרים ויצירתיים ■ מצד שני, ההכרזות על "מות הבאנר" מגוחכות, והכלי הפשוט הזה עדיין שולט ברשת

נועה פרג ואליאב אללוף 27.09.2009

פייסבוק מרחיבה את פעילות הפרסום שלה בישראל

הרשת החברתית הפופולרית בעולם תאפשר הוספת פרסומות בעמוד הבית ■ את מכירת שטחי הפרסום תבצע החברה הישראלית אורידיאן

אליאב אללוף 23.09.2009

עליית הפרסום מתחת לקו

יותר ויותר תקציבים מופנים לשיווק ישיר ולקידום מכירות על חשבון הפרסום המסורתי

שמחה סיגן 22.09.2009

השבת מלחמה ליאהו: גוגל מתחזקת בתחום הפרסום הגרפי

בורסת הפרסום החדשה של גוגל מתבססת על הטכנולוגיה של DoubleClick, אותה רכשה בתחילת 2008 ב-3.1 מיליארד דולר ■ תחום הפרסום הגרפי נשלט ע"י יאהו, שרכשה את Right Media ב-2007 תמורת 650 מיליון דולר

נועה פרג 21.09.2009

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-433 אלף דולר

ראש השנה הציב השבוע את רשתות השיווק בראש טבלת המותגים המושקעים - 4 מתוך 5 המקומות הראשונים ■ בזק מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-96 אלף דולר

נתי יעקובי 21.09.2009

מגה בול - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-480 אלף דולר

לקראת החגים, גם המשביר לצרכן ושופרסל מפגינות נוכחות בפרסום OFFLINE ■ פרטנר מובילה השבוע את הפרסום ONLINE עם השקעה של כ-76 אלף דולר

נתי יעקובי 13.09.2009

שופרסל - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-467 אלף דולר

דאב מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-108 אלף דולר

נתי יעקובי 06.09.2009

הסכם מיקרוסופט-יאהו מגיע לאישור משרד המשפטים בארה"ב

השאלה בה יעסקו הרגולטורים היא האם שוק הפרסום המקוון יהיה תחרותי יותר אם מול גוגל תעמוד מתחרה אחת חזקה או לחילופין שתיים חלשות יותר ■ עד תחילת ספטמבר אמורים הרגולטורים להחליט

שירות גלובס 24.08.2009

חינם? תשכחו מזה

מדיה חברתית אינה "חינמית" ■ 7 טיפים להצלחה ארגונית בעולם השיווק החדש

אדם שוב 24.08.2009

סלקום - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-370 אלף דולר

מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-151 אלף דולר

נתי יעקובי 23.08.2009

סקר חדש: הפרסום בטלוויזיה עובד יותר טוב מהפרסום באינטרנט

הסקר, שנערך בהזמנת פסטיבל הטלוויזיה הבינלאומי באדינבורו, מגלה כי 64% מצופי הטלוויזיה סבורים כי הטלוויזיה נמנית עם 3 אמצעי הפרסום בעלי ההשפעה הרבה ביותר

פייננשל טיימס 19.08.2009

ברוח התקופה: קטגוריות חדשות בפסטיבל הפרסום בניו-יורק

בין היתר יתחרו משרדי הפרסום בקטגוריות בתחום הפרסום המקוון והמדיה החברתית ■ כמו כן נוספה קטגוריה חדשה בתחום איכות הסביבה

יניב פוהורילס 18.08.2009

הפרסום בווידיאו ברשת עדיין לא ממריא: מהווה 4.3% מסך הפרסום המקוון

מדו"ח שפורסם בארה"ב עולה כי על כל דולר שמופנה לפרסום בווידיאו המקוון ב-2009 - משווקים יקצו 65 דולר לפרסום בטלוויזיה

‎‎נועה פרג‏ 16.08.2009

פובליסיס רוכשת ממיקרוסופט את סוכנות הפרסום הדיגיטלי Razorfish

זאת תמורת 530 מיליון דולר ■ מטרת הרכישה היא להרחיב את הנוכחות של פובליסיס בשוק הפרסום המקוון

נועה פרג 09.08.2009

   212223242526272829303132333435   

   נמצאו 546 כתבות   |   עמוד 29 מתוך 35