פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-76 אלף דולר
מציאות דומה השתקפה גם בנתונים של שוק הפרסום העולמי: היקף הפרסום המקוון הצטמצם ברבעון ב-5.4% ל-13.9 מיליארד דולר, בהשוואה ל-14.7 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד
מדיווח שהגישה יאהו ל-SEC, עולה כי היא תוכל להשתחרר מההסכם אם הנתח המשותף של שתי החברות בשוק החיפוש המקוון יהיה נמוך מאחוז מסוים מהיקף החיפושים
רכשה את רשת הפרסום המקוון המובילה באוסטרליה Max Interactive, שתהיה כפופה לסניף הישראלי של Ybrant ■ רכשה בעבר את החברה הישראלית אורידיאן תמורת כ-20 מיליון דולר
החברה החליטה להעביר את התקציב לרשת מפני שמשקאות אלכוהולים מורשים לפרסם בארה"ב רק בתוכניות ליליות בכבלים
הממשק החדש במערכת ה-AdWords, שמצמידה פרסומות למילות מפתח במנוע החיפוש שלה, יאפשר ניהול קמפיין מהיר, ברור ואינטואיטיבי - גם למפרסמים בישראל
סוני אריקסון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-76 אלף דולר
השת"פ בין מיקרוסופט ליאהו הוא תזכורת לשבירות של הגמוניות ומונופולים ברשת
כשנה וחצי לאחר שמיקרוסופט הגישה הצעת רכש ליאהו, השתיים ישתפו פעולה בתחום הפרסום המקוון כדי לחסום את גוגל ■ החיפושים באתר יעשו שימוש במנוע בינג, ויאהו תשמש כסוכנת המכירות של השתיים
המותג פלאפון מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-109 אלף דולר
כך עולה מסקר TIM שנערך עבור Twisted ■ עפ"י הסקר, 3 מתוך 5 גולשים פעילים או מגיבים לתוכן גולשים
השיטה החדשה תחליף את המודל לפיו מוכרים פרסום על-פי מיקום באתר, זמן הקמפיין באוויר ורוטציה ■ את המהלך מובילים האתרים נענע10 ו-ynet, שהודיעו על מעבר לשיטה החדשה
שוב, מראשוני הפעילים במדיה החברתית בישראל, סבור כי בכל הקשור לפעילות המפרסמים במדיה החברתית - אנחנו עדיין בעולם השלישי ■ כולם יודעים להגיד "פייסבוק" ו"טוויטר", אבל מי יודע להשתמש בהם נכון?
פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-171 אלף דולר ■ מלבד החברות הסלולריות, גם חברות המזגנים - טורנדו ואלקטרה - ממשיכה לבלוט בפרסום בטלוויזיה וברשת
האתר AllThingsDigital מדווח כי השתיים יקימו שיתוף-פעולה בהיקף של מיליארדי דולרים כדי להעמיד תחרות הולמת לגוגל ולתפוס נתח שוק נכבד
נמרוד קמחי דיבר בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" ■ רופרט שאפר, סמנכ"ל פיתוח בורדה מדיה: "הטלוויזיה היא עדיין המדיום העיקרי לפרסומות, אך האינטרנט מדביק את הפער"
בינה מלאכותיתגוגלטאבולהטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בווידאופרסום דיגיטלירשתות חברתיות