בשבוע האחרון התנהלו מגעים בין ההנהלות של יאהו ומיקרוסופט לגבי אפשרות של יצירת חברה חדשה שתמזג את עסקי החיפוש והפרסום המקוון של שתי החברות, כשהכוונה היא להשאיר את הניהול בידי יאהו
אורנג' הוביל בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-135 אלף דולר שבוע לפני פסח - סופר-פארם, שופרסל דיל והום סנטר נותנות "פוש" אחרון ומגדילות את ההשקעה בפרסום
בית ההשקעות ממליץ לקצץ בעסקאות עם חברות הבידור, לשפר את הגילוי והיירוט של חומרים ללא זכויות יוצרים כך שיוצרי תוכן ירגישו בנוח לבצע עסקאות עם האתר, ולשפר את הסטנדרטים של המודעות ואת היעילות שלהן
פלאפון השקיעה השבוע כ-672 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-117 אלף דולר בפרסום באינטרנט פרטנר השקיעה השבוע כ-447 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-123 אלף דולר בפרסום באינטרנט
חברת הפרסום המקוון Federated Media תהיה אחראית על ההפעלה הישירה של המיזם
פלאפון מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של 241 אלף דולר רשתות השיווק מגדילות את ההשקעה בפרסום לקראת פסח
הבאנרים החדשים יהיו קריאטיביים במיוחד ובגדלים שונים, והמפרסמים יצטרכו לשלם עבורם פרמיה
חברת פלאפון, שהשיקה את רשת GSM החדשה, מובילה השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-156 אלף דולר
איריס בק: "שיעור הצמיחה בפרסום הדיגיטלי לא יצליח לפצות על ההאטה בפרסום הכללי" מחקרים בארה"ב מראים כי הפרסום באינטרנט יהווה את קרש ההצלה של תעשיית הפרסום - האם גם בישראל צפוי מצב דומה?
שוו בדמיונכם: גוגל נכנסת למשבר - וממשלה כלשהי במדינה כלשהי נחלצת לעזרתה
מאיר ברנד: "עולם הבאנרים של גוגל, לעומת זאת, הוא פחות חודרני ויותר רלוונטי" אמר את הדברים במסיבת עיתונאים לרגל השקת Interest Based Advertising - כלי פרסומי המותאם להרגלי הגלישה של המשתמשים
הפרסום ההתנהגותי מבוסס על הרגלי הגלישה של הצרכן, ובאיגוד רוצים לוודא כי פרטיות הגולשים לא תיפגע
מייסד אתר שיתוף קבצי הווידיאו מטהקפה בכנס האינטרנט: "כולם מחפשים את נוסחת הקסם לפרסום בווידיאו, אבל אנחנו מגלים כי וידיאו ממומן מתחיל לתפוס, והמשתמש לפעמים בוחר לגשת מרצונו לאתר של המפרסם"
בנוסף, סיכמה עם ICQ על הרחבת שיתוף-הפעולה גם לתחום מוצרי הפרסום של ICQ על פלטפורמת הסלולר
סלקום השקיעה בשבוע שעבר כ-333 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-56 אלף דולר בפרסום באינטרנט, ואילו בזק השקיעה כ-304 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-95 אלף דולר בפרסום באינטרנט
yes במקום השני עם השקעה של 317 אלף דולר - ובמקום הראשון בפרסום ברשת עם השקעה של 104 אלף דולר
בינה מלאכותיתגוגלטאבולהטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בווידאופרסום דיגיטלירשתות חברתיות