פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 

באלמר עדיין לא אמר את המילה האחרונה: יאהו ומיקרוסופט חזרו למו"מ על מיזוג עסקי החיפוש והפרסום באינטרנט

בשבוע האחרון התנהלו מגעים בין ההנהלות של יאהו ומיקרוסופט לגבי אפשרות של יצירת חברה חדשה שתמזג את עסקי החיפוש והפרסום המקוון של שתי החברות, כשהכוונה היא להשאיר את הניהול בידי יאהו

שרון ביידר 11.04.2009

אורנג' - המותג המושקע ביותר בפרסום בשבוע החולף עם השקעה של כ-706 אלף דולר

אורנג' הוביל בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-135 אלף דולר ; שבוע לפני פסח - סופר-פארם, שופרסל דיל והום סנטר נותנות "פוש" אחרון ומגדילות את ההשקעה בפרסום

נתי יעקבי 05.04.2009

קרדיט סוויס: "YouTube יפסיד השנה כחצי מיליארד דולר"

בית ההשקעות ממליץ לקצץ בעסקאות עם חברות הבידור, לשפר את הגילוי והיירוט של חומרים ללא זכויות יוצרים כך שיוצרי תוכן ירגישו בנוח לבצע עסקאות עם האתר, ולשפר את הסטנדרטים של המודעות ואת היעילות שלהן

שירות גלובס 05.04.2009

פלאפון ופרטנר - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

פלאפון השקיעה השבוע כ-672 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-117 אלף דולר בפרסום באינטרנט ; פרטנר השקיעה השבוע כ-447 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-123 אלף דולר בפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 29.03.2009

טוויטר פותחת מיזם פרסום מקוון בשיתוף-פעולה עם מיקרוסופט

חברת הפרסום המקוון Federated Media תהיה אחראית על ההפעלה הישירה של המיזם

מרקטווץ' 25.03.2009

מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 369 אלף דולר

פלאפון מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של 241 אלף דולר ; רשתות השיווק מגדילות את ההשקעה בפרסום לקראת פסח

נתי יעקובי 22.03.2009

נותנים כבוד לבאנר: כלים פרסומיים חדשים יושקו באתרים בארה"ב

הבאנרים החדשים יהיו קריאטיביים במיוחד ובגדלים שונים, והמפרסמים יצטרכו לשלם עבורם פרמיה

נועה פרג 18.03.2009

פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה בפרסום של כ-827 אלף דולר

חברת פלאפון, שהשיקה את רשת GSM החדשה, מובילה השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-156 אלף דולר

נתי יעקובי 15.03.2009

נתי יעקובי: "בעוד 5 שנים האינטרנט יהיה אחראי לכ-20% מעוגת הפרסום הישראלי"

איריס בק: "שיעור הצמיחה בפרסום הדיגיטלי לא יצליח לפצות על ההאטה בפרסום הכללי" ; מחקרים בארה"ב מראים כי הפרסום באינטרנט יהווה את קרש ההצלה של תעשיית הפרסום - האם גם בישראל צפוי מצב דומה?

נועה פרג 12.03.2009

כולם בשביל גוגל וגוגל בשביל כולם

שוו בדמיונכם: גוגל נכנסת למשבר - וממשלה כלשהי במדינה כלשהי נחלצת לעזרתה

נועה פרג 12.03.2009

מנכ"ל גוגל ישראל: "בעולם הבאנרים הישראלי יש לא מעט אגרסיביות כלפי המשתמש"

מאיר ברנד: "עולם הבאנרים של גוגל, לעומת זאת, הוא פחות חודרני ויותר רלוונטי" ; אמר את הדברים במסיבת עיתונאים לרגל השקת Interest Based Advertising - כלי פרסומי המותאם להרגלי הגלישה של המשתמשים

נועה פרג 11.03.2009

רגולציה באינטרנט? האיגוד לפרסום אינטראקטיבי ניסח כללים לפרסום התנהגותי

הפרסום ההתנהגותי מבוסס על הרגלי הגלישה של הצרכן, ובאיגוד רוצים לוודא כי פרטיות הגולשים לא תיפגע

נועה פרג 04.03.2009

אייל הרצוג: "גוגל לא טעו כשרכשו את YouTube - למרות שהם עדיין לא עושים מזה כסף"

מייסד אתר שיתוף קבצי הווידיאו מטהקפה בכנס האינטרנט: "כולם מחפשים את נוסחת הקסם לפרסום בווידיאו, אבל אנחנו מגלים כי וידיאו ממומן מתחיל לתפוס, והמשתמש לפעמים בוחר לגשת מרצונו לאתר של המפרסם"

נועה פרג 02.03.2009

וואלה חתמה על הארכת הסכם עם ICQ לשנתיים נוספות

בנוסף, סיכמה עם ICQ על הרחבת שיתוף-הפעולה גם לתחום מוצרי הפרסום של ICQ על פלטפורמת הסלולר

שירה חורש 02.03.2009

מותגי התקשורת בזק וסלקום - המושקעים ביותר בפרסום בשבוע החולף

סלקום השקיעה בשבוע שעבר כ-333 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-56 אלף דולר בפרסום באינטרנט, ואילו בזק השקיעה כ-304 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-95 אלף דולר בפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 01.03.2009

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 337 אלף דולר

yes במקום השני עם השקעה של 317 אלף דולר - ובמקום הראשון בפרסום ברשת עם השקעה של 104 אלף דולר

‎‎נתי יעקובי‏ 12.02.2009

   212223242526272829303132333435   

   נמצאו 546 כתבות   |   עמוד 33 מתוך 35