מדד המותגים: כך נהפכה הכוכבת השנויה במחלוקת לתחנת כוח דיגיטלית
השיח הדיגיטלי הוא באנגלית - חשבו על ה-Like ועל המושג שיצר בכל הלשונות בעולם
חדירה לכיסו של הצרכן הצעיר היא משאת נפשן של חברות רבות, מבנקים ועד יצרני מזון, המנסות לשווק את מוצריהן ישירות לדור הבא ולרכוש נאמנות בשלב מוקדם ■ איך הן עושות את זה?
מאיפה ואיך נביא כסף אמיתי ורציף הביתה? לא מגרופון. הבועה, התופעה וההנפקה הקרבה
על חברה גרמנית שכשלה בהבנת כללי השיווק ברשת, ועל הרשת הסודית של טויוטה
לקח מקמפיין ג'סטין ביבר: ככה זה עם ילדים - קל להביא אותם, אבל קשה לגדל אותם
פייסבוק מלאה בשלדים עמוסי "לייקים" וחסרי תנועה - קופ"ח מכבי עשתה זאת אחרת
סטימצקי מתמודדת עם מעבר עולם הספרים לרשת ע"י סינרגיה בין העולם הפיזי לווירטואלי
כנס הדיגיטל M2C בפריז סיפק 6 תובנות עיקריות על שיווק נכון במדיה החברתית ■ בעולם שבו עדיין לומדים תוך כדי תנועה, יש כבר כמה שורות תחתונות שלא כדאי להתעלם מהן
הכנס, שייערך בשבוע הבא בפריז, יעביר את המסר כי המדיה החברתית היא כבר חלק מחיי היומיום, ולכן אין צורך עוד בהפרדה שבין מדיה למדיה חברתית
והרי הודעה למי ששכח את הסיסמה לחייו האמיתיים: השיווק חוזר לשם, עם טוויסט
מחקר חדש מגלה כי כמו במערכת זוגית אמיתית, גם ברשת מותגים חייבים לשמור על אמון, השקעה, חיזור ומרחב מחייה ■ מתי עשויה רשלנות במדיה החברתית להביא ל"גירושים"?
בינה מלאכותיתטיקטוקמטא-וורס (metaverse)מסחר מקווןמשפיעניםפייסבוקפרסוםפרסום דיגיטלירשתות חברתיותשיווק