שיווק דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
חנות קנאביס. חברות הקנאביס עוברות למטא-וורס / צילום: Shutterstock, Adam Melnyk

חברות הקנאביס מנסות את המטאוורס כפלטפורמת שיווק חדשה

העולמות המדומים מציעים אפשרות לחנך את הציבור על מגוון המותגים, אך בינתיים ההצלחה דלה

The Wall Street Journal 11.06.2022
סניף של H&M במוסקבה שנסגר בסוף השבוע / צילום: Reuters, SOPA Images

המלחמה באירופה עשתה בית ספר לחברות המסחריות

אם פעם חברות יכלו להסתפק בהחלפת תמונת פרופיל ופוסט הזדהות מרגש, לגרוף לייקים, לסמן וי על עוד "קמפיין אכפתי" ולעבור הלאה - היום כבר ברור שזה לא מספיק • היום הצרכנים כבר מצפים מהחברות לגלות מנהיגות, לקחת צעד קדימה, להילחם בפייק ניוז ולסייע לעסקים בדרכים יצירתיות - ולא רק לצאת בהצהרות תמיכה

איתי צמיר 17.03.2022
הפגנה בלונדון נגד הפלישה הרוסית לאוקראינה / צילום: Associated Press, Alberto Pezzali

פקידים אוקראינים טוענים: שדה הקרב הדיגיטלי הוא המפתח למלחמה עם רוסיה

סגן השר לשינוי דיגיטלי של אוקראינה אומר כי הקמפיין לשכנוע העם הרוסי באינטרנט נגד המלחמה היה מוצלח ואפקטיבי

וול סטריט ג'ורנל 12.03.2022
מתחם תערוכת ה־NRF / צילום: National Retail Federation

מה מותגים צריכים לדעת כדי להתמודד עם אתגרי העידן החדש

הקרב על האיקומרס עובר לשרשרת האספקה, הפרסום הדיגיטלי יתבסס על איסוף מידע עצמאי, המותגים עדיין לא מוכנים לפעילות במטאוורס והחנויות הפיזיות מתקשות להשתנות • ארבע תובנות מכנס הריטייל הגדול בעולם, ה-NRF, שנערך בחודש שעבר בניו יורק

משה רדמן 08.02.2022
עדי אייל, מנכ''ל וואן טכנולוגיות / צילום: Regev Art Photography.

מיליוני שקלים עבור ייעוץ דיגיטלי: וואן רוכשת שליטה בחברת סבן דיגיטל מרקטינג

רוכשת 65% ממניות החברה מידי המייסד והמנכ"ל יניב סבן • בין לקוחות סבן דיגיטל: בזק, מכבי שירותי בריאות, אלטשולר שחם, סמסונג ישראל וסנו

שירי חביב-ולדהורן 26.01.2022
קניות אונליין / איור: גיל ג'יבלי

לסדר את המדף הווירטואלי: כך מגדילים את המכירות המקוונות

נאמנות הלקוחות לסופרמרקטים באונליין גבוהה יותר מאשר לסניפים הפיזיים, אבל סף הסבלנות שלהם נמוך • איך מציגים מגוון רחב בלי לעייף קונים, כיצד יצרנים קטנים יכולים להשתחל לתוך הסל הקבוע, ואילו התאמות יש לעשות לעולם המובייל

מיכל רז-חיימוביץ' 04.01.2022

לאן נעלמו 32 מיליארד דולר: הלקח שניתן ללמוד מהרפתקת הבתים של זילו

ההימור של חברת היד2 האמריקאית על אלגוריתם שינהל עבורה רכישת ומכירת בתים, התברר ככישלון נחרץ • הביטחון המוגזם בכוחה של הטכנולוגיה הוביל ככל הנראה למדיניות ניהול סיכונים בלתי אחראית, ושוב הוכח שכאשר מדובר בקניות רגשיות גדולות - אין תחליף לקשר פרסונלי

אריאל פלג 09.11.2021
מורן זר־קצנשטיין, בעלים של yyy - סוכנות קריאייטיב ובית ספר למקצועות היוטיוב / צילום: תמי גלאור

"כשהייתי סגורה בבית בקורונה, הפסקתי עם פגישות סרק, והעבודה הפכה ליעילה יותר"

מורן זר-קצנשטיין, בת 39 מחולון, נשואה ואמא לשלושה • בעלים של yyy - סוכנות קריאייטיב ובית ספר למקצועות היוטיוב • "מי שהכי יכול לעזור לעסקים קטנים, אלה עסקים קטנים שהצליחו" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז  

שירי דובר 23.08.2021
גיל שגיב, סמנכ''ל שיווק AIG / צילום: איל יצהר

"עם שימוש נכון בדאטה אפשר לחסוך בנותני שירות, ולהביא מתכנתים במקומם"

גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של AIG, מודה שפוסט חיובי בפייסבוק שווה יותר מכל קמפיין שיווקי חזק • למה המוצר שנקרא "סייף דרייב" נכשל, מה הוא למד מעמוס שפירא, ואיזו טעות נפוצה אצל החדשים בענף? • מדור חדש: הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 19.08.2021
בני נוער מקבלים את החדשות מהרשתות החברתיות שלהם / צילום: Shutterstock, AlesiaKan

מנהלי שיווק, תתעוררו! כך תנהלו נכון את אסטרגיית הדיגיטל שלכם

בשורה התחתונה, הרעיון הוא פשוט: כדי לקבל את התשובות הטובות ביותר, צריך לשאול את השאלות החשובות והנכונות ביותר, כמו תיעדוף זירות הדיגיטל ואפיון קהל היעד • וגם: מה זה "רימרקטינג" – מילת הקסם הדיגיטלית שרבים נוטים לשכוח?

יורי גנקין 19.08.2021
סמנכ"לי השיווק שהשתתפו בסקר צופים ירידה ממוצעת של 30% בתקציבים המופנים לפרסום מסורתי / צילום: Shutterstock, SFIO CRACHO
בלעדי

כשאפילו המבוגרים עוברים לאונליין, מנהלי השיווק חייבים לעדכן את הארסנל

סקר סמנכ"לי השיווק של דלויט דיגיטל ואיגוד השיווק בחן את האתגרים החדשים בעקבות הקורונה, את דרכי ההתמודדות עם העלייה המשמעותית במכירות האונליין • 2021 מוגדרת ע"י המשתתפים כ"שנת תיקון", שתתאפיין בחלוקה מחדש של תקציבי הפרסום

מיכל רז-חיימוביץ' 01.07.2021
פייסבוק / צילום: Shutterstock, DenPhotos

איך תקדמו את העמוד העסקי שלכם בפייסבוק?

החשיבות של הרשתות החברתיות בהיבט העסקי עלתה במיוחד בזמן מגפת הקורונה, והמיתוג בפייסבוק עשוי להשפיע ישירות על שורת הרווח • מה צריך לעשות כדי להוציא את המיטב מהעמוד העסקי?

נבו טרבלסי 27.06.2021
משרדי גוגל בצרפת / צילום: Reuters, Charles Platiau

"שיטות חמורות שפגעו בשוק הפרסום המקוון": גוגל תשלם קנס של 220 מיליון אירו לצרפת

כחלק מהסדר עם הרגולציה הצרפתית, אלפאבית, חברת האם של גוגל, הסכימה לשלם קנס של כ-220 מיליון אירו (כ-270 מיליון דולר) לצרפת • נגד ענקית הטכנולוגיה נטען שהיא מנצלת את מעמדה הדומיננטי בשוק הפרסום הדיגיטלי • גוגל התחייבה להקל על מתחריה בצרפת ב-3 השנים הקרובות

נבו טרבלסי 07.06.2021
אלון ליבוביץ’ / צילום: יח"צ

בית משפט בקליפורניה: פייסבוק לא תגביל את הפעילות של חברת BrandTotal הישראלית עד לתום ההליכים המשפטיים

פייסבוק החליטה לתבוע את BrandTotal הישראלית שהוקמה בשנת 2016, המנכ"ל הגדיר את זה בראיון לגלובס כ"בוקס בבטן" • הצדדים הסכימו כחלק מדיון שהתקיים בסופ"ש בבית משפט בקליפורניה שפייסבוק לא תגביל הפעילות של החברה

נבו טרבלסי וענת ביין-לובוביץ' 01.06.2021
עסקים שנסגרו בבני ברק בשל הקורונה הכלכלית / צילום: כדיה לוי
דעה

הקורונה שינתה את הרגלי הצריכה שלנו, והעסקים חייבים להתאים את עצמם

הקורונה היוותה תזכורת לאי-יציבותה של השגרה כפי שאנחנו מכירים אותה • תקופות דומות לה או כאלה שמזכירות אותה עלולות להגיע בכל רגע, והלחימה שהייתה בשבועות האחרונים מוכיחה זאת • אין סיבה לפחד מזה, אבל יש היגיון רב להתכונן לזה, ללמוד את הלקח ולהכין את הקרקע

אסף פאסי 31.05.2021
ספאם / צילום: שאטרסטוק

חוק הספאם: אמצעי הרתעה או כלי שממוטט חברות

בניגוד לרושם שנוצר, חוק הספאם מהווה את אחד החסמים הגדולים להורדת יוקר המחיה, מונע תחרותיות ומגביר את הריכוזיות • כשהכנסת תחזור לפעילות אחרי הבחירות, טוב תעשה אם תבחן מחדש את חוק הספאם ותבצע בו תיקונים עדכניים לטובת כלל הציבור

עו"ד שי ארז 31.03.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 236 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 15