שיווק דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
הצורך בנוכחות דיגיטלית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

השיווק כווועדת קישוט - באיזו מציאות עסקית, איך ומתי?

גיא עמיעד מגיב על מאמרה של אורנה רודי ■ "מ-16 שנות ניסיוני, אגף שיווק חזק ודומיננטי בחברה מצביע כיום באופן חד-משמעי על עוצמתה והצלחתה"

גיא עמיעד 30.10.2016
משתתף בכנס / צילום: בלומברג

תובנות מכנס dmexco: הפרסום הדיגיטלי ממשיך לשבור מחיצות

המפרסמים עוברים לשלב הבא ביחסים עם הצרכן, חברות הפרסום משלבות ידיים עם ענקיות הטכנולוגיה, חוסמי הפרסומות מציגים מודל בעייתי, והפרסום הפרוגרמטי בדרך לכבוש את הטלוויזיה

איתמר בר, אופיר כהן ואדיר רגב 20.09.2016
אינטרנט עם ערך מוסף / קרדיט: שאטרסטוק

"את המשוואה Value for Money החליפה המשוואה Value for Data"

כולם פוחדים מאובדן הפרטיות ומהמידע שגוגל ופייסבוק אוספות על הגולשים, אולם סקר שנערך לאחרונה בארץ מגלה כי למרות החשש, רובנו מוכנים לוותר על פרטיותנו בתמורה להטבות ולפרסום מותאמים אישית

ענת ביין-לובוביץ' 18.09.2016
פרסום דיגיטלי אייפד טכנולוגיה / צילום: shutterstock

שיווק דיגיטלי: כמה מרוויחים העוסקים בתחום המתפתח?

סקר Fialkov Digital מציג פרופיל של העובדים בתחום השיווק הדיגיטלי את דרגות השכר שלהם ■ האם לקורס יש יתרון בתלוש המשכורת, ואילו מקצועות הכי מתגמלים בתחום?

ענת ביין-לובוביץ' 22.08.2016
מסחר גלובלי/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

Wemark הישראלית מביאה את בשורת השיווק האוטומטי למוכרים הקטנים והרבים ברשת

החברה פיתחה מערכת המאפשרת למוכרים באתרי Marketplace לייצר קמפיין פרסומי ממוקד בפייסבוק בתוך דקות

שירות גלובס 10.08.2016
אמיר שניידר טל ספיבק וירון פורמן / צילום:תמר מצפי

"כיף לדקלם 'סנאפצ'ט' ו'פרוגרמטי', אבל מנהלי שיווק צריכים יותר מזה"

הם פתחו דף פייסבוק כבלון ניסוי והפכו לדבר החם בעולם השיווק המקומי ■ אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן מסבירים איך הפכה קהילת "מנהלי שיווק מצייצים" שייסדו לגוף משמעותי בן אלפי חברים

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2016

50 אלף צפו בשידור פייסבוק לייב באירוע של מיקרוסופט ישראל

סוכנות השיווק הדיגיטלי Z Digital House הפיקה את השידור ■ "זה היה מהלך מתבקש"

שירות גלובס 09.06.2016
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי רוכש את סוכנות השיווק הדיגיטלי GO אינטראקטיב

בכך יחזק המשרד את כוחו בתחום השיווק הדיגיטלי, שבו הוא לוקה בחסר

ענת ביין-לובוביץ' 09.05.2016
כללי יסוד בשיווק ישיר לעסק שלך/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

נא להתכתב בהתאם: כיצד לפנות ללקוחות באמצעות מיילים ומסרונים?

שימור וטיפוח מאגר הלקוחות של עסק הם אבני יסוד להצלחתו, ושליחת הודעות SMS ומיילים הם כלים שמסייעים בכך ■ תכנון מראש, התאמת מסרים והקפדה על כללי יסוד מגבירים את יעילותם של כלים אלו

זיו הרמן 15.03.2016
קורס ב Digitalent / צילום: תמר מצפי

דיגיטלית ברמת שפת אם: מנהלי השיווק נאבקים על הרלבנטיות

מייסדת ביה"ס Digitalent להכשרה בתחום הדיגיטל: "מנהל שיווק במקרה הטוב פותח גוגל אנליטיקס פעם בחודש. במציאות של היום כבר אי-אפשר לנהל את זה מלמעלה, בלי להבין מה קורה ועל מה יוצא הכסף"

רועי גולדנברג 27.01.2016
ירון אחר / צילום: ניר עמוס

"הכנסת רגל בדלת. יופי. מה עכשיו?"

ירון אחר ואתגר שפיבק יצאו השבוע בקמפיין מימון המונים לספרם "שיווק בעידן דיגיטלי" ■ "מוצר בעל ערך קודם לכל הטריקים השיווקיים"

שירות גלובס 05.01.2016
סלולר / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

אלפי שקלים לפוסט בפייסבוק: הכירו את "משפיעיני הרשת"

לא רק סלבס נהנים ממוצרים חינם ותשלום עבור פוסטים שיווקיים, אלא גם אנשים "רגילים" המוגדרים כמשפיעני רשת ■ היתרון שלהם עבור המותגים הוא אחוז המעורבות הגבוה של העוקבים, אבל בעיקר האמינות והאותנטיות

רועי גולדנברג 31.12.2015

   123456789101112131415   

   נמצאו 236 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 15