איתי צמיר, המכהן בתפקיד כ-3.5 שנים, ישמש כיועץ עצמאי לשיווק דיגיטלי וימשיך להרצות בתחומי השיווק האינטראקטיבי במוסדות לימוד שונים
משווקים, אל תסמכו רק על פייסבוק - יש תוכן שמתאים לו ויש כזה שמתאים למקום אחר
מותגי-העל המובילים בעולם זונחים את אתרי האינטרנט הרשמיים שלהם לטובת עמוד מושקע בפייסבוק, בו רבבות אוהדים מצטרפים מדי יום ■ קוקה-קולה וסטארבקס כבר שם
בעולם אין כמעט מותג שמכבד את עצמו שלא מתחזק עמוד פעיל במדיה החברתית ובעיקר בפייסבוק - אך בדיקה של "גלובס" מראה כי בישראל מרבית המותגים נשארו הרחק מאחור
שני מודלים למדידת ערך הלייקיסט הממוצע כשלו. הנה קווי מתאר לסולם מדידה אחר
סיימון בונד, מנהל הפיתוח העסקי בסוכנות הפרסום הדיגיטלית פרוקסימיטי מבית BBDO, מציג את חזון השיווק הדיגיטלי שלו ■ הבשורה הטובה: הצרכן הופך לשותף במערך השיווקי
ראיתי שווקים עולים ויורדים, בועות מתפוצצות והמצאות נהדרות, אבל כזה יש פעם ב-50 שנה
בעידן שאחרי יוסי ורדי, אנשי העסקים באינטרנט כבר לא מבססים את עסקיהם על טכנולוגיות מהפכניות ■ החדשנות שלהם מתחכמת הרבה יותר ■ כך הפכו חמשת הישראלים הבאים לאייקונים ולמנטורים עולמיים בתחומם
המיזם, בראשות סיימון בונד, מסייע למנהלי מותגים להתמודד עם השינויים בתחום השיווק הדיגיטלי והמדיה החברתית
פורד, AT&T, מיקרוסופט, אפל, דל וכל המשווקים המובילים בארה"ב הגיעו לכנס השיווק של "אד אייג'" בניו-יורק כדי לענות על השאלה החמקמקה: איך מתמקדים על שיווק דיגטלי מוצלח? ■ סיקור מיוחד
eBay כבר הודיעה כי הצליחה להגיע להסכם לרכישת 67% ממניות Gmarket החברה תשלב את חברת המסחר המקוון הדרום-קוריאנית עם הפעילות הקיימת שלה בשוק הקוריאני
סמנכ"ל שיווק חטיבת האונליין במיקרוסופט ישראל: "תוך 5 שנים מרבית הצפייה תנבע מהאינטרנט" קלאוס-אברט שמאקסל-שפרינגר הגרמני: "YouTube היא במידה רבה חצר משחקים; הכל בחינם - אבל לא בבעלותך"
בינה מלאכותיתטיקטוקמטא-וורס (metaverse)מסחר מקווןמשפיעניםפייסבוקפרסוםפרסום דיגיטלירשתות חברתיותשיווק