חברת ההלבשה התחתונה, בראשות המנכ"לית ענת בוגנר, רשמה צמיחה של כ-20% בהכנסות ברבעון הראשון של 2025, אך שיעור הרווח התפעולי ירד בעקבות שערי החליפין וההתרחבות במותגים הבינלאומיים • דלתא מציבה יעד של פתיחת עוד כ-50 חנויות עד סוף 2027, מתוכן 10 בגרמניה
בשנה החולפת הכניסה דלתא ישראל מותגים לארץ את הרשתות ויקטוריה'ס סיקרט ו־Bath & Body Works, שסייעו לקבוצה לרשום הכנסות של כ־1.2 מיליארד שקל • בתחילת 2025 תחלק הקבוצה דיבידנד בהיקף של 30 מיליון שקל, ובמהלך השנה תפתח 13 חנויות חדשות
קרן הנדל"ן ALTO, שבבעלות מודי כידון ויניב מלמוד, חתמה על הסכם שכירות עם ענקית ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט במיאמי, בהיקף של 24 מיליון דולר • רשת "סאלח דבאח ובניו" פתחה את הסניף הגדול ביותר שלה באזור חיפה, ולגלידות נסטלה יש מנכ"ל חדש אחרי עשור • אירועים ומינויים
עזיבה של מנכ"ל היא לרוב בשורה קשה לחברה וכרוכה בירידת המניה • אבל במקרה של נייקי ההפך קרה: אחרי משבר מתמשך, ההודעה על העזיבה של המנכ"ל הביאה לאופטימיות בקרב המשקיעים וזינוק במניה • והוא לא לבד: מצעד המנכ"לים שבוול סטריט חיכו שיעזבו
כרטיס המועדון החדש ייקרא "דלתא פלוס" ויאגד את כל מותגי הקבוצה • מדובר במהלך אסטרטגי שיאפשר לחברי המועדון הקיימים ולמצטרפים חדשים לצבור נקודות לשימוש ברשתות ובאתרי האונליין של כל אחד מהמותגים
דלתא מותגים משיקה את שתי החנויות הראשונות של מותג ההלבשה התחתונה בארץ - בקניון עופר פ"ת ובגרנד קניון חיפה, בהשקעה של כ-5 מיליון לחנות • גורם בענף: "זה שמותג בינלאומי פותח חנות ראשונה בארץ תוך כדי מלחמה, זו אמירה"
היא יודעת מה קורה בכל חנות ובוחרת בעצמה את הדוגמאות על הפיג'מה, אבל גם דוגלת במרחב לעובדים ומעורבת בחיים שלהם: "הם מתקשרים כדי לשתף, ומנגד כשאני מבקשת הם עושים" • ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא, מספרת לערן גפן איך הביאה את ויקטוריה סיקרט לארץ דווקא על רקע הקורונה, וכיצד היא מנהלת את המלאי טוב מהמתחרים
הוקם מכון חדש של חברת דיל, המתמחה בדיני עבודה מההיבטים המשפטיים והכלכליים • מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט מתחיל לפעול בישראל: בשלב ראשון באמצעות אתר אונליין, ובהמשך ייפתחו שתי חנויות פיזיות של המותג • וגם: עובדי בזק בינלאומי צבעו ושיפצו את בית הספר לחינוך מיוחד בפתח תקווה • אירועים ומינויים
נשים צעירות כבר לא מוכנות לרכוש את הפנטזיות שיצרו עבורן גברים ומופיעות בחלונות הראווה של ויקטוריה סיקרט • הכירו את גל המותגים הנוחים והאקולוגיים לכל מבנה גוף, שסוחף את שוק ההלבשה התחתונה
המהלך שהובילה אושיית הרשת מאיה ורטהיימר נגד הקמפיין של עדיקה, והתגובה של המותג כלפיה, מלמדים שיעור חשוב על פרסום אופנה בעידן הדיגיטל • איך עושים את זה נכון, וכיצד לגבש אמירה חברתית אותנטית? המומחים בענף מנתחים
פתיחת החנויות תתאפשר במסגרת שיתוף-פעולה להפצה בלעדית של המותגים Victoria's Secret ומותג מוצרי הטיפוח Bath & Body Works ע"י דלתא בארץ לצד הפעלת אתרי האונליין שלהם בישראל • מנכ"לית דלתא ישראל: "המחירים בישראל יהיו דומים למחירים בעולם בתוספת מע"מ"
חברת ההשקעות סיקאמור שביקשה לרכוש את חברת ההלבשה התחתונה מבקשת לבטל את העסקה • ביטול העסקה יהיה מבחן משפטי לשאלה האם מגפת הקורונה היא סיבה מספיק טובה לסגת מהסכם
Sycamore Partners תחזיק ב-55% ממניות החברה, ואילו בעלת השליטה כעת, L Brands, תישאר עם 45%
לסלי וקסנר, המיליארדר בן ה-82 העומד בראש ענקית ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט, מחפש אסטרטגיות אלטרנטיביות לניהול המותג שנקלע בשנים האחרונות לקשיים
בחודש הבא צפויה החברה להשיק 3 מותגים חדשים של חזיות, לבני נשים ופיג'מות, שמכירותיהם יגיעו להערכתה ליותר מ-1 מיליארד דולר תוך שנה • לדברי טארגט, החזיות החדשות יעלו פחות מ-22 דולר ויכללו גם מידות גדולות
זה לקח זמן, אבל גם מותגי הספורט הגדולים שמו לב לכוח הקנייה הגובר של נשים
לסלי וקסנר, אחד מוותיקי עולם הקמעונאות, מאמין שאנשים משתוקקים לאינטראקציה חברתית, ולכן ממשיך להמר על חנויות פיזיות ואף השקיע כ-70% מההשקעות ההון של החברה בכך ■ אולם המכירות של החברה בירידה, וכך גם המניה שלה
חברת האופנה L-Brands מחזיקה 5 חברות בנות יציבות, שהבולטת בהן היא Victoria's Secret, האחראית לכ-60% מהמכירות ■ האג"ח של L-Brands מגובות כנגד חמשת המותגים החזקים הללו • ניהול תיקים – יתרונות וחסרונות
חזיית יהלומים ואבני חן ב-3 מיליון דולר, ודוגמניות בשכר של 6 ספרות: כך נראה אירוע האופנה הגדול של השנה - תצוגת ההלבשה התחתונה המסורתית והנוצצת של ויקטוריה סיקרט
חברת Lbrands בולטת בצמיחה למול מתחרותיה בארה"ב ונהנית מרווחיות תפעולית נאה ■ הנטייה שלה לשלם החזרים אגרסיביים לבעלי המניות תקשה עליה לקבל דירוג השקעה, ובינתיים אג"ח החברה מציעות תשואת-חסר קלה לעומת מדד הייחוס הרחב