גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

קפה

עוד כתבות

סניף סטארבקס./ צילום:צילום: רויטרס  Mark Makela

שירות לאנטיפתים: סטארבקס משיקה עמדת פיק-אפ לקפה בניו יורק

הרשת הודיעה כי תפתח בסתיו הקרוב בניו יורק סניף שיאפשר הזמנה מראש דרך אפליקציה ואיסוף הקפה ללא המתנה בתור

אורן טל, מנכ"ל אספרסו קלאב / צילום: ישראל הדרי

"זיהינו את נקודת התורפה של נספרסו, שבשביל קפה טוב לא צריך פלצנות"

עם ניצחונו בסאגה המשפטית מול נספרסו שנמשכה 5 שנים, מנכ"ל אספרסו קלאב מסביר ל"גלובס" מדוע לטעמו לא ביזו את המתחרים בפרסומת המדוברת ההיא, למה בכל זאת הורידו את הקמפיין מהאוויר, ומה הצעד הבא של החברה השולטת ב-25% מענף מכונות הקפסולות בישראל • ראיון

קפה טורקי של עלית / צילום: תמר מצפי, גלובס

חלק מהשפה והמנהגים

ירדן פלד, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל במנורה מבטחים, בחר בקפה טורקי עלית - המותג שהצליח לכבוש את השוק הישראלי ולהפוך את הקפה השחור לחלק מהשפה ומהמנהגים שלנו

אורי פדרמן - בעלים של קפה לנדוור  / צילום: איל יצהר, גלובס

לנדוור רוצה לגימה ממכירות הקפסולות בשוק הפרטי: חתמה על הסכם הפצה עם דנשר

החברה מחפשת להשתלט על עד 20% משוק הקפסולות • החברה חתמה על הסכם הפצה עם חברת בת של דנשר הנקראת דנסל, שתפיץ עבורה את הקפה בכ-1,000 נקודות מכירה נוספות

קפה ג'ו  / צילום: איל יצהר

תמכור קפסולות לאמריקאים? קפה ג'ו נכנסת לאונליין ולרשתות מזון בארה"ב

רשת בתי הקפה הישראלית השיקה פלטפורמה מקוונת שתמכור מוצרי קפה בהשקעה של כ-100 אלף דולר • במקביל החלה קפה ג'ו במכירה של מוצרים, ביניהם קפסולות תואמות נספרסו ומוצרי קפה נוספים, בכ-10 חנויות מזון בארה"ב

שובו של הקפה הארוך / צילום : יח"צ נספרסו - Tomer Foltyn

הרנסנס של קפה הפילטר: סוף לשלטון האספרסו

אחרי שנים שבהן נותני הטון בקפה היו לוגמי האספרסו והקפוצ'ינו, מרכז הכובד האיכותי עובר בהדרגה גם אל משקאות ארוכים. שהרי בינינו, רוב לוגמי הקפה בעולם, ובוודאי בישראל, מעדיפים קפה גדול

מכונת קפה ורטו/ צילום: יחצ

נספרסו משיקה ליין חדש של מכונות ושל קפסולות מוגנות פטנט

המכונות והקפסולות מסדרת Vertuo מיועדות למי שאוהב משקאות מבוסס אספרסו כקפה גדול - כלומר עם כמות גדולה יותר של קפה בכל קפסולה ועם יותר מים חמים • המחיר למכונה עומד על כ-1,300 שקל; ומבחר הקפסולות החדשות, שמחירן נע בין 2.40-2.90 שקלים, כולל 25 טעמים

BEANZ של שטראוס / צילום: יח"צ

בלעדי שטראוס מסמנת שוק חדש: מנוי לקפה פרימיום בשירות עד הבית

אחרי שענקיות מזון בעולם סימנו את קפה הפרימיום כצומח, גם קבוצת המזון השנייה בגודלה בישראל מסתערת על השוק • ל"גלובס" נודע כי החברה תשיק פעילות חדשה תחת המותג "BEANZ" ותציע מנוי חודשי לאספקת פולי קפה ומכונה עם שליח עד הבית • 80 כוסות קפה בחודש יעלו כ-145 שקל - 1.80 שקלים לכוס

נדב קמיל ועמי שם טוב, קפה ג'ו / צילום: דניאל לילה

קפה ג'ו משיקה את "ג'ו אנד גו" - תת-רשת במחירים מוזלים

בפיתוח המותג הושקעו כ-2.5 מיליון שקל, ועד כה נפתחו שני סניפים בת"א • מנכ"ל קפה ג'ו, עמי שם-טוב: "המודל התפעולי מתבסס על בחירת מיקומים וזכיינים, אחרת זה לא מחזיק מים ומתפוצץ" • "כוס קפה תעלה פה 10 שקלים, כשבקפה ג'ו היא נמכרת ב-11 שקלים"

משה מרי / צילום: איל יצהר

"כשהחנות הראשונה נפתחה, לא הבינו מה אנחנו רוצים"

הפורטפוליו של משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל: "תרבות הקפה התפתחה פה מבתי הקפה. אנשים התחילו לשתות קפוצ'ינו ואספרסו ואז התחלנו להכניס מכונות הביתה. הבנייה הייתה איטית"

גלידת וניל / צילום: רויטרס, Neil Hall

ביהמ"ש: קפה לג'נדה ישנה את שמו עקב תביעת רשת גלידריות

המריבה על השם המסחרי "LEGGENDA" הוכרעה: מותג הקפה של בית העסק מחולון הקרוי "לג'נדה" יוותר על השם ויחדול את השימוש בו - כך קבע בית המשפט בעקבות תביעה שהגישה רשת גלידות הנושאת את אותו שם

קפה ארוז של סטארבקס - צילום רויטר

נסטלה רכשה את מוצרי הקפה של סטארבקס ב-7 מיליארד דולר

העסקה נותנת לקבוצת המזון והמשקאות השווייצרית "זיכיון לצמיתות" לשיווק המוצרים ברחבי העולם, אך היא אינה כוללת מכירות מוצרים בחנויות הקפה של סטארבקס וגם לא את המשקאות המוכנים של הרשת

ספלי קפה / צילום: שאטרסטוק

אספרסו איטלקי? תתקדמו! ספשליטי מעלה את הרף

סוג הקלייה, תתי-אזורים וחוות גידול, בדומה לחלקות וכרמים בעולם היין ■ אניני הקפה מגביהים את הרף לספשליטי, קפה סופר-פרימיום, וסביבו שיח שלם על עיבוד הפולים

קפה נספרסו / צילום: שאטרסטוק

האם נספרסו תאבד את השליטה בשוק הקפסולות גם בישראל?

ענקית הקפה כבר איבדה נתחי שוק בצרפת, וכעת היא ניצבת בפני תחרות גוברת גם בארץ ■ לחברות המקומיות בהובלת שטראוס, ולקמעונאיות שכבר השיקו קפסולות משלהן, מצטרפת כעת קפה לנדוור ■ "גלובס" מנתח את השוק הרותח באחת מקטגוריות המזון היחידות שצמחה השנה ב-40%

אבי כץ בסניף קופיקס/ צילום:איל יצהר

קופיקס מגבשת זהות בדרך ארוכה של ניסוי וטעייה | פרשנות

לאחר שאבי כץ הצליח להחדיר בזמן שיא מותג בעל תודעה אדירה לציבור הישראלי, הוא מודה היום שההימור העסקי שלו באמצעות העלאת המחיר - כשל ■ לאן תמשיך הרשת המזגזגת? ■ פרשנות

מקרר משקאות קפה של סטארבקס / צילום: Sheila Fitzgerald, שאטסרטוק

לא מבזבזים זמן: מהפכת הקפה הקר של דור ה-Y

יצרניות הקפה מנסות להשתלט על מקררי המשקאות בסופרמרקטים לאחר עלייה של 20% בצריכת משקאות קפה מוכנים בשנה האחרונה ■ לכך מתווספים משקאות מוכנים שצריכים קירור רק לאחר הפתיחה ■ הצרכנים רואים בו חלופה בריאה למשקאות תוססים, הוא זול יותר ולא מצריך המתנה

כוס קפה / צילום:ויטרס ,Phil Noble

שותים קפה? בניו-יורק יש מקומות שימכרו לכם כוס ב-55 דולר

התחרות בעולם הקפה רותחת, כאשר מכונות מיוחדות וזנים נדירים של פולים מקפיצים את המחירים של המשקה הפופולרי לשיאים חדשים

illy / צילום: יחץ

מותג האספרסו illy נכנס לרשת חנויות הנוחות אלונית

מותג הקפה שנמכר בחנויות אלונית עד כה היה של סגפרדו ■ היקף ההשקעה במהלך עומד על כ-7 מיליון שקל ■ "נעבוד עם קפסולות מיוחדות ש-illy המציאו לשוק המקצועי, במטרה לשמור את הטעם והמרקם המדויק"

קפה קר / צילומים: Shutterstock | א.ס.א.פ קריאייטיב

קפה קר כהצהרה: המשקה שהפך לדבר הכי חם ללגום כרגע

הקיץ הזה צבוע כולו בגוני מוקה-בז'-לבן של קפה קר ■ ממשקה לא מתיימר עם רגשי נחיתות מול האספרסו, הפך הקפה הקר - מתובל, מועשר, אלכוהולי ולא-אלכוהולי - ללהיט הנוכחי

קימבו / צילום: יחצ

לפני כולם טמפו תשווק את מותג הקפה האיטלקי קימבו

החברה, שפעילה שנים רבות בענף המשקאות הקרים, תשווק קפסולות תואמות למכונות נספרסו ותערובת פולי קפה לאספרסו