גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

עמוד הבית > חברות > רקיט בנקיזר

רקיט בנקיזר

יצרנית מוצרי צריכה בתחום הנון-פוד ויצרנית תרופות ללא מרשם. בין המותגים הבולטים של החברה: פיניש, קליה, נורופן ועוד.

עוד כתבות

מנכל רשות החדשנות אהרון אהרון ושר הכלכלה והתעשיה אלי כהן / צילום: יחצ

רקיט בנקיזר רוצה לייעל את הייצור: מחפש טכנולוגיות ישראליות בעזרת רשות החדשנות

התאגיד משווק מוצרי צריכה בתחום הבריאות אך מתעניין דווקא בסטארט-אפים שעוסקים בתחום הבלוקצ'יין • תוכנית שיתופי-הפעולה הבינלאומיים של רשות החדשנות פונה עתה גם לתאגידים שאינם טכנולוגיים

דיזולב וקולון   / צילום:יחצ

לפני כולם תביעה: רקיט בנקיזר גנבה מאיתנו את המוצר סטריפים לכביסה

התובעים, חברת דיזולב ישראל ודרור פאר, דורשים 5 מיליון שקל בטענה כי ייצגו בבלעדיות את היצרנית הקנדית דיזולב, ופנו לרקיט במטרה לעניין אותה ברכישת המפעל והזכויות למוצר - וכעבור כמה חודשים קולון יצאה עם מוצר משלה, שייצרה עבורה החברה הקנדית ■ רקיט: "תביעת-סרק"

מוצרי רקיט בנקיזר / צילום: יחצ

לפני כולם TMF זכתה במכרז על תקציב הדיגיטל של רקיט בנקיזר

התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, התנהל עד עתה בענבר-מרחב ובמקאן דיגיטל ■ לעומק התודעה יטפל בתקציב הקריאייטיב

מוצרי רקיט בנקיזר / צילום: יחצ

לפני כולם רקיט בנקיזר יוצאת למכרז על תקציב הדיגיטל

התקציב, שיעמוד על כ-15 מיליון שקל, ייפתח גם למשרדים שאינם נמנים כיום עם מערך הפרסום של החברה

Reckitt Benckiser / צילום: רויטרס

הטיפ היומי: החדשנות תביא את המניה הזו לשיאים

מחלקת המחקר של קרדיט סוויס ממליצה על מניית רקיט בנקיזר ב"תשואת יתר"

פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

אתגר השיווק הטכנולוגי: מהם הצדדים הפעילים ומה תפקידיהם?

חברות צריכה מובילות בעולם הבינו לאן הולך השוק ופיתחו יכולות טכנולוגיות עצמאיות

קמפיין נורופן / צילום: גבע טלמור

קמפיין החודש של מאי: להקת הבנים של נורופן

איך אפשר לדבר עם נערות על כאבי מחזור בלי לגרום להן להירתע? ■ עם האתגר הזה יצאו לדרך משרד הפרסום ענבר-מרחב וחברת רקיט בנקיזר ■ התוצאה: קליפ ויראלי של להקת בנים עם שיר שלא הותיר אף אחד אדיש

סניף רשת שופרסל דיל, בית שמש   / צלם: אוריה תדמור

שופרסל הציעה למנהליה אייפון 6 תמורת קידום מוצרים

הרשת הציעה הטבות למנהלי סניפים שיקדמו את מוצרי סנו, קרליין ורקיט בנקיזר - ואז חזרה בה ■ בכיר באחת החברות: "מה האסון הגדול?"

לפני כולם ענבר-מרחב לא יטפל בשלב זה בקריאייטיב של רקיט

תקציב רקיט הגיע כנדוניה של הסכם הייצוג עם HAVAS, אך רוב הקמפיינים הקרובים כבר הופקו ■ עם זאת, תקציב המדיה יועבר לענבר-מרחב-ניסן כבר עתה

לפני כולם פרוקטר משיקה טבליות למדיח תחת המותג Fairy

פיניש יצאה במהלך חסימה במסגרתו החלה לשווק חבילה של 100 טבליות למדיח במחיר מוזל ■ בספרד ובאנגליה כבשו טבליות Fairy נתח כספי של יותר מ-20%

"אין הרבה מקומות בעולם עם מגוון של צרכנים כמו בישראל"

ישראל היא יעד אטרקטיבי מבחינת סלווטורה קאיצ'ונה, בכיר ברקיט בנקיזר העולמית ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מדוע פוטנציאל הצמיחה פה מבטיח

לפני כולם סכסוך מסחרי בין רקיט בנקיזר לרשת מגה

רקיט בנקיזר - יצרנית פיניש, קליה, קולון ועוד - מבקשת ליישב לאלתר את המחלוקת, ובמקביל הפסיקה לפני שבועות אחדים לספק סחורה למגה

לפני כולם רבעון 1: תנובה וקוקה-קולה ירדו, שטראוס ונטו עלו

ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%

כאב הראש של נורופן

על משבר נורופן וההשלכות העתידיות על המותג. האם הציבור יצליח לסלוח ולשכוח?

תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, דיפלומט ויפאורה עלו

כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל

סטורנקסט: שוק המזון והמשקאות צמח ב-5% ברבעון השלישי

שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות

רקיט בנקיזר רוכשת את יצרנית קונדומי דורקס ב-3.9 מיליארד דולר

רקיט, שמוצריה כוללים את הגלולה נגד כאבים נורופן ואת מסיר השיער Veet, מחפשת צמיחה בתחום הטיפוח האישי - וזו העסקה הגדולה ביותר שלה מאז הקמתה ב-1999

כפיר אברהם מונה למנכ"ל חברת רקיט בנקיזר בישראל

אברהם יחליף בתפקיד את דור סלע, שמונה באחרונה לתפקיד בכיר בענקית הקמעונאות הבינלאומית קרפור

דור סלע, מנכ"ל רקיט בנקיזר, התמנה לחבר הנהלת קרפור

קרפור היא רשת הסופרמרקטים השנייה בגודלה אחרי וולמארט, ולה 4,800 סניפים ברחבי העולם ■ סלע צפוי לנהל את אחת החטיבות הגלובליות ברשת ולקבל אחריות על פעילות של עשרות מיליארדי אירו בשנה

מכה ל"קליה": בוטל סימן המסחר שלה "אל-אקונומיקה"

הסימן נמחק לבקשת חברת פרוקטר אנד גמבל, המייצרת מסירי כתמים תחת המותג "ACE אל-אקונומיקה" ■ משמעות המחיקה היא שכעת יוכל כל גוף מסחרי להשתמש בביטוי "אל-אקונומיקה" לתיאור מוצריו