גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

B2B

עוד כתבות

גיל רוזן, נשיא חטיבת השיווק באמדוקס / צילום: צילום מסך מלינקדאין

התחזית: שיווק בשידור חי, קמפיינים מותאמים אישית וסיפור מותג שניסח AI

הגדלת המעורבות הרגשית של הצרכנים היא אחד האתגרים הגדולים בשיווק • בשנה הקרובה צפוי חיבור הדוק יותר בין הטכנולוגיות החדשות למאמצים האסטרטגיים, אך חשוב לא לפגוע באנושיות ובאותנטיות של המסר

צילום מתוך קמפיין עצמי של ENVY

להצחיק את הסמנכ"ל: מסעות הפרסום של הסטארט־אפים עולים מדרגה

שוק פרסום ה־B2B הגלובלי מגלגל יותר מ־30 מיליארד דולר בשנה, והופך צפוף • הדוח השנתי של סוכנות ENVY הישראלית מציג את הכלים שעשויים לסייע לסטארט־אפים לבלוט בתוכו: מיקוד בלינקדאין וגוגל, יותר סרטוני וידאו הומוריסטיים ותקציב של חצי מיליון דולר לפחות

המשפיענית הטכנולוגית אלי ק. מילר עם פסל של דמותה בוושינגטון / צילום: מתוך לינקדאין

בלי להתפזר, בלי למכור ובלי לבנות על המנכ"ל: כך עובדים משפיעני ההייטק

שיווק באמצעות משפיעני רשת לא נעצר אצל המותגים, אלא מגיע גם לעולמות ה־B2B • אלא שרוב החברות מסתמכות על עקרונות שנכונים לתחומי הצרכנות, ואינם מתאימים לזירה הטכנולוגית • כאן חשובות המומחיות והיכולת לשכנע את האקוסיסטם שלתוכן יש ערך אמיתי

מייסדי מיילו:
זיו פז, מתן בר ואילן אטיאס
צילום: איל יצהר

“עסקים קטנים רוצים עזרה בתזרים מזומנים. אנחנו עוזרים להם להשיג את זה"

לפני שסטארט-אפ התשלומים Melio יצא לדרך, המייסדים שלו הקימו חברה להנהלת חשבונות - רק כדי להבין למה נושא התשלום בין עסקים תקוע מאחור • הסטארט-אפים המבטיחים 2020  

איילת קמור / צילום: אלי גרוס

"אנחנו עובדות בפול גז, אבל ההכנסות לא קרובות למה שהיה. חזרנו עשר שנים אחורה"

איילת קומר, בת 50, בעלים ומנכ"לית משותפת ב-Now Branding • "גלובס" שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז 

תוכן וידאו הוא מהותי ליצירת מותג בארגוני B2B / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

כך תעצימו את המותג שלכם באמצעות תוכן וידאו

תוכן וידאו הוא חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק של חברות וארגונים ומציב בפניהן אתגרים כגון - התאמה לפלטפורמות מגוונות ועמידה בתוכנית עבודה שנתית • כיצד ניתן לבצע את אלה ברמה המיטבית ולהביא לחברות ערך מוסף

עילדב מצטרפת לטרנד החוץ-בנקאי: רוכשת 25% מחברת מלרן המספקת אשראי לעסקים במגזר הערבי

עילדב תשקיע במניות מלרן, שנמצאת בשליטת ריאן מואנד, 21 מיליון שקל, נוסף על מתן הלוואה של 17 מיליון שקל • בהמשך מתוכננת הנפקה של מלרן בבורסה

עובדי ההייטק / צילום: Shutterstock

דוח סטארט-אפ ניישן סנטרל: 6,673 חברות הייטק בישראל

17% מהסטארט-אפים בישראל קשורים לתחום הבינה המלאכותית • 80% פונים למגזר העסקי, ורק 20% לצרכן הקצה • שני שלישים מהחברות כבר הוציאו מוצר לשוק • הסטארט-אפים בישראל גייסו 6 מיליארד שקל ב-681 סבבים ב-2018

אייל מרקוס /  צילום: פרסטו נאג'י

טו בי או נוט טו B2B: כך הופכים שיווק לעסקים לאטרקטיבי

בעשירייה הפותחת של המותגים המובילים בעולם נמצאות חברות המשווקות לעסקים - מגוגל ועד מיקרוסופט • רוב מוצרי ה-B2B, כמו מחשוב ענן, פתרון אנליטיקס או מערכת אחסון, מגיעים באריזה הכי משעממת ובלתי אטרקטיבית • איך בכל זאת החברות הללו זוכות להצלחה ולשווי של מיליארדים? מתברר שגם כאן יש מקום חשוב לקריאטיביות • מדד המותגים

לפני כולם דרושות חברות ישראליות עם הכנסות של 20 מ' ד' בשנה

Oxx, קרן הון סיכון בריטית, מתכוונת להשקיע בחברות תוכנה מקומיות בתחומי ה-B2B • שותף מנהל בקרן: "אנחנו מתכוונים להשקיע בכל חברה בין 5 ל-20 מיליון דולר"