בזיכרון הציבור חקוקה גרינברג תחת הכינוי "ג. יפית", בשל מסעות הפרסום שהובילה במשך שנים, בהם המליצה על מוצרי צריכה שונים • עם השנים התרחבו עסקיה מעבר לתקשורת וכללו גם השקעות נדל"ן, וב-2014 רכשה עם קבוצת משקיעים את רשת סטימצקי
המהלך לא צפוי להשפיע על הניהול היומיומי, שיישאר בידי המייסדים חן ענבר וירון מרחב והמנכ"לים המשותפים בן סבר ואור גלייכר
הפורטפוליו של יפית גרינברג | גיל: 60 תפקיד: בעלים ויו"ר סטימצקי
ההדלפה שפוצצה את עסקת ערוץ 10; הניסיון לרכוש את מגה; ההצלה של סטימצקי והביקורת על מסחור הספרות; חברות העבר עם בני הזוג נתניהו; הקשר ההדוק עם הרנטגן; המפגש עם הרב פינטו; וסערת "גדר חיה" ■ ג.יפית בראיון ל-G
רכש שתי דירות בקומה ה-28 בפרויקט של G Group ורום נדל"ן עבור שני בניו, נדב ואסף, תמורת 5.5 מיליון שקל ■ כל אחת מהדירות משתרעת על 125 מ"ר פלוס 18 מ"ר מרפסת
ירכוש 33% מהמניות במשרד, וזאת כדי להתחזק בתחום הדיגיטל ■ במהלך נוסף מגדילה קבוצת G גרופ את אחזקותיה בענבר-מרחב מ-25% ל-33%
רכישת סטימצקי היא לא רק אתגר עסקי עבור ג. יפית, אלא גם מבחן המעבר הבין-דורי ■ המו"לים מרוצים ("מרגישים שהם רוצים להחזיר את הספרים למרכז"), ואמון העובדים מתחיל לחזור ("הייתי המום, הוא זכר כל עובד ועובד בשמו")
רשת הספרים, שעברה לבעלות G גרופ, תקדם הצגות תיאטרון ותערוכות אמנות תחת הסלוגן "תרבות זה סטימצקי" - ותצמצם את מכירת הציוד המשרדי
ענבר-מרחב-ניסן G יטפל בפרסום של הרשת, ובתקציב היח"צ יטפל גיל-עד תדמית
קבוצת G גרופ החלה במגעים לרכישת הרשת ■ המו"לים נפגשו עם עו"ד להתייעצות במקרה של הקפאת הליכים בסטימצקי
הסוכנות, שתיקרא POPi, תסייע לבלוגרים וכוכבי רשת להתחבר לערוצים מסחריים
לעיתונאי הספורט שהוזמנו לסקר אירוע לקראת פתיחת המכביה הובטח "וואוצ'ר על סך 1,000 שקל לקניות בעזריאלי" ■ g-group בתגובה: "הוספנו אפס בטעות"
תקציב הפרסום של H&O עומד במחירים ריאליים על כ-10 מיליון שקל בשנה ונחשב לאחד מתקציבי האופנה הגדולים בישראל
משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן קיבל בשבועות האחרונים שני תקציבים חדשים: מותגי הקמעונאות של חיים סקאל ומותג המזון mana
במקביל מתקיימים מגעים בין ענבר-מרחב-ניסן לבין סוכנות הפרסום הבינלאומית יורו, אך אין סתירה בין שני המהלכים
שקד, שעזב לאחרונה את ענבר-מרחב, בוחן אפשרויות נוספות, בהן הצטרפות כשותף ל-G גרופ של יפית גרינברג ועבודה בסוכנות פרסום במזרח אירופה
במסגרת הסכם ההתקשרות יטפל המשרד במותגי הקוסמטיקה, התינוקות, ההיגיינה הנשית, היגיינת הפה ותרופות ה-OTC של החברה
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום G GROUP, יעלה בעיתונות, בשלטי חוצות ובאינטרנט בהיקף של מיליון שקל
התקציב יטופל בידי שתי חברות הבת של הקבוצה: משרד הפרסום "ג. קיד אנד יאנג" ינהל את תקציב הפרסום, ומשרד יחסי הציבור "גילעד תקשורת" יטפל בתקציב יחסי הציבור היקף התקציב הכולל - 4 מיליון שקל בשנה