גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

G GROUP

משרד פרסום

עוד כתבות

יפית גרינברג / צילום: איליה מלינקוב

הפרסומאית ואשת העסקים יפית גרינברג נפטרה בגיל 70

בזיכרון הציבור חקוקה גרינברג תחת הכינוי "ג. יפית", בשל מסעות הפרסום שהובילה במשך שנים, בהם המליצה על מוצרי צריכה שונים • עם השנים התרחבו עסקיה מעבר לתקשורת וכללו גם השקעות נדל"ן, וב-2014 רכשה עם קבוצת משקיעים את רשת סטימצקי

מימין : ירון מרחב, בן סבר, אור גלייכר, חן ענבר, משרד פרסום ענבר מרחב G / צילום: איל יצהר, גלובס

בלעדי קבוצת הפרסום הבינלאומית HAVAS רוכשת 51% ממניות ענבר-מרחב G

המהלך לא צפוי להשפיע על הניהול היומיומי, שיישאר בידי המייסדים חן ענבר וירון מרחב והמנכ"לים המשותפים בן סבר ואור גלייכר

יפית גרינברג / צילום: ענבל מרמרי

ג. יפית: "מעניין לפתוח חנויות במרכזים ישראליים בחו"ל"

הפורטפוליו של יפית גרינברג | גיל: 60 תפקיד: בעלים ויו"ר סטימצקי

יפית גרינברג / צילום: רמי זרניגר

ערוץ 10, ביבי ושרה, מגה, הרבנים: ג. יפית מדברת

ההדלפה שפוצצה את עסקת ערוץ 10; הניסיון לרכוש את מגה; ההצלה של סטימצקי והביקורת על מסחור הספרות; חברות העבר עם בני הזוג נתניהו; הקשר ההדוק עם הרנטגן; המפגש עם הרב פינטו; וסערת "גדר חיה" ■ ג.יפית בראיון ל-G

דוד פתאל רכש שתי דירות בפרויקט Hi tower בגבעתיים

רכש שתי דירות בקומה ה-28 בפרויקט של G Group ורום נדל"ן עבור שני בניו, נדב ואסף, תמורת 5.5 מיליון שקל ■ כל אחת מהדירות משתרעת על 125 מ"ר פלוס 18 מ"ר מרפסת

חן ענבר / צילום: איל יצהר

לפני כולם ענבר-מרחב יהפוך לשותף במשרד הדיגיטל ג'ימלאיה

ירכוש 33% מהמניות במשרד, וזאת כדי להתחזק בתחום הדיגיטל ■ במהלך נוסף מגדילה קבוצת G גרופ את אחזקותיה בענבר-מרחב מ-25% ל-33%

המשימה: לשקם את סטימצקי; האחראי: בנה של ג. יפית

רכישת סטימצקי היא לא רק אתגר עסקי עבור ג. יפית, אלא גם מבחן המעבר הבין-דורי ■ המו"לים מרוצים ("מרגישים שהם רוצים להחזיר את הספרים למרכז"), ואמון העובדים מתחיל לחזור ("הייתי המום, הוא זכר כל עובד ועובד בשמו")

סטימצקי / צילום: איל יצהר

לפני כולם בעלי סטימצקי החדשים יתמקדו בקידום תרבות ואמנות

רשת הספרים, שעברה לבעלות G גרופ, תקדם הצגות תיאטרון ותערוכות אמנות תחת הסלוגן "תרבות זה סטימצקי" - ותצמצם את מכירת הציוד המשרדי

יפית גרינברג / צילום: תמר מצפי

ג. יפית מעבירה את תקציב הפרסום והיח"צ של סטימצקי ל-G group

ענבר-מרחב-ניסן G יטפל בפרסום של הרשת, ובתקציב היח"צ יטפל גיל-עד תדמית

יפית גרינברג / צילום: תמר מצפי

ג.יפית מצטרפת לקרב על רכישת רשת סטימצקי

קבוצת G גרופ החלה במגעים לרכישת הרשת ■ המו"לים נפגשו עם עו"ד להתייעצות במקרה של הקפאת הליכים בסטימצקי

G Group מקימה סוכנות לאיתור וייצוג כוכבי אינטרנט

הסוכנות, שתיקרא POPi, תסייע לבלוגרים וכוכבי רשת להתחבר לערוצים מסחריים

יח"צ המכביה לעיתונאי הספורט: 1,000 שקל אם תבואו לסקר

לעיתונאי הספורט שהוזמנו לסקר אירוע לקראת פתיחת המכביה הובטח "וואוצ'ר על סך 1,000 שקל לקניות בעזריאלי" ■ g-group בתגובה: "הוספנו אפס בטעות"

לפני כולם ענבר-מרחב-ניסן זכה בתקציב הפרסום של H&O

תקציב הפרסום של‏‎ H&O ‎עומד במחירים ריאליים על כ-10 מיליון שקל בשנה‏‏ ונחשב לאחד מתקציבי האופנה הגדולים‎‏ בישראל

לפני כולם העסקה הושלמה: G גרופ הופכת לשותפה בענבר-מרחב-ניסן

משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן קיבל בשבועות האחרונים שני תקציבים חדשים: מותגי הקמעונאות של חיים סקאל ומותג המזון mana

לפני כולם G גרופ במו"מ מתקדם לרכישת מניות בענבר-מרחב-ניסן

במקביל מתקיימים מגעים בין ענבר-מרחב-ניסן לבין סוכנות הפרסום הבינלאומית יורו, אך אין סתירה בין שני המהלכים

לפני כולם ספי שקד במו"מ להיכנס כשותף בדרורי-שלומי

שקד, שעזב לאחרונה את ענבר-מרחב, בוחן אפשרויות נוספות, בהן הצטרפות כשותף ל-G גרופ של יפית גרינברג ועבודה בסוכנות פרסום במזרח אירופה

גיל עד תקשורת יטפל בתקציב היח"צ של ג'ונסון אנד ג'ונסון

במסגרת הסכם ההתקשרות יטפל המשרד במותגי הקוסמטיקה, התינוקות, ההיגיינה הנשית, היגיינת הפה ותרופות ה-‏OTC‏‏ של החברה

מורן גרוס תוביל קמפיין לתכשיטי צבאן תמורת כ-100 אלף שקל

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום G GROUP, יעלה בעיתונות, בשלטי חוצות ובאינטרנט בהיקף של מיליון שקל

קבוצת הפרסום G GROUP קיבלה את תקציב חברת הממתקים SAADI

התקציב יטופל בידי שתי חברות הבת של הקבוצה: משרד הפרסום "ג. קיד אנד יאנג" ינהל את תקציב הפרסום, ומשרד יחסי הציבור "גילעד תקשורת" יטפל בתקציב יחסי הציבור ; היקף התקציב הכולל - 4 מיליון שקל בשנה