גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

LIFE

המותג הפרטי של רשת סופר-פארם

עוד כתבות

ריקול למגבונים לחים לתינוקות של המותג LIFE בסופר-פארם

משרד הבריאות קורא להפסקת שיווק ושימוש באצווה 4911 של המוצר "לייף בייביז" - מגבונים לחים לתינוקות ללא בישום, וזאת לאור חשש לזיהום • המגבונים מיוצרים ע"י חברת די.פי.אל ומשווקים ע"י סופר-פארם

סופר-פארם משיקה אתר קניות בהשקעה של 10 מיליון שקל

בשלב הראשון ייפתח האתר רק ל-10,000 מתוך לקוחות מועדון לייף סטייל במסגרת פיילוט, ובהמשך ייפתח לכל לקוחות הרשת ■ מנכ"ל סופר-פארם על עסקת שופרסל וניו-פארם: "אני חושב שבטווח הארוך זה מיזוג לא טוב שיעלה את המחירים לצרכן"

סופר-פארם מרחיבה את הריקול בגרנולה של "לייף"

זאת בשל חשש להימצאות חרקי מזון במוצר, בהמשך להודעה קודמת מתחילת החודש ■ בחברה מדגישים כי לא מדובר בסכנה בריאותית

סופר-פארם: ריקול לגרנולה LIFE מחשש להימצאות עש המזון

ההחלטה התקבלה לאחר 4 תלונות שהתקבלו מלקוחות ■ בסופר-פארם מדגישים כי בבדיקות מדגמיות שנערכו לא התגלו ממצאים דומים, אך הוחלט על הסרת המוצר מהמדפים עד להשלמת הבדיקה

סופר-פארם: צמיחה של 6% במכירות בישראל ל-4.5 מיליארד שקל

מסכמים שנה: "ללא המותג לייף, לרשת אין יכולת להתקיים בתחרות הנוכחית" ■ הרשת ממשיכה להתרחב בפולין, שאחראית לשליש מהרווח

קמפיין הגילוח של סופרפארם

קמפיין החודש של אוגוסט: פרסומת גילוח הזקן של סופר-פארם

איך נאבקים במותג בינלאומי ענק? זה האתגר שעמד בפני סופר-פארם ובאומן-בר-ריבנאי, שהשיקו סכין גילוח חדש וביקשו לקחת נתחי שוק מג'ילט ■ הפתרון: פרסום אמוציונלי רק בדיגיטל, שאפילו בחו"ל לא נותרו אדישים אליו

סופר פארם

פדיון אירוע ביוטי סיטי של סופר-פארם: 3.5 מיליון שקל

השנה החליטה סופר-פארם להאריך את האירוע ביום נוסף, ובסך-הכול הושקעו בו 8 מיליון שקל ■ המותג הנמכר ביותר באירוע היה המותג הפרטי של הרשת - LIFE

סופר-פארם משיקה את חיתולי Life Baby's ב-8 מיליון שקל

‎‎החיתולים יימכרו ב-42.90 שקל, ולדברי מנכ"ל סופר-פארם, ניצן לביא, הוא מתחייב להיות זול יותר מהמתחרים האגיס ופמפרס הנמכרים ברשת

יוקר המחיה? מכירות המותג הפרטי מגרדות את ה-6%

המותג הפרטי של רשת סופר-פארם - "לייף" - הוא היחיד שהתחזק ב-2013, בזמן שהמותגים הפרטיים "שופרסל", "מגה" ו"המותג" נחלשו

סופר-פארם מסכמת את 2013 עם מכירות של 5 מיליארד שקל

4.2 מיליארד מהמכירות מקורן בישראל, והיתר מ-49 החנויות שפועלות בפולין

מבחן סכיני הגילוח: ג'ילט טוב ויקר, לייף מוצלח ומשתלם

הגברים בישראל נאמנים למותג הגילוח ג'ילט, וזה אכן עומד בהבטחה לאיכות גבוהה ■ עם זאת, בדיקת "גלובס" מגלה כי גם המתחרים עושים עבודה לא רעה

לפני כולם סופר-פארם תשווק ביטוחים עם חברת ביטוח ישיר

רשת סופר-פארם תקים ב-44 מסניפיה עמדות מיוחדות לשיווק ביטוחי המותג "לייף דירקט" ■ חברי מועדון הלקוחות "לייף סטייל" יזכו להנחות בביטוחים

מכירות סופר-פארם גדלו ב-2012 ב-6% ל-3.9 מיליארד שקל

מחיר פריט ממוצע ברשת ירד אשתקד ב-2% ■ תפתח השנה 17 סניפים חדשים

אשת השיווק של דצמבר: מנהלת המותג LIFE בסופר-פארם

חני לוטן-תוריאל נבחרה ע"י ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בזכות צמיחה של 25% בשנת 2012 במכירות המותג הפרטי LIFE בסופר-פארם

דלק ישראל משיקה שירותים חדשים בחנויות הנוחות מנטה

במסגרת המהלך, בסניפי מנטה יינתנו שירותי דואר, ויימכרו מוצרים של המותג הפרטי של סופר-פארם וכן מוצרי סודה סטרים

סופר-פארם תמכור מוצרי Life במכונות מחוץ לסניפים

מוצרי הגנה מהשמש של המותג הפרטי Life יימכרו לראשונה מחוץ לסניפי הרשת

סופר-פארם: המכירות ב-2011 צמחו ב-6%, הרווחים נשחקו

המשנה למנכ"ל, ניצן לביא, טוען כי הרשת הפסידה אשתקד 50 מיליון שקל במכירות חיתולים ומזון לתינוקות: "החלוקה בין יצרניות החיתולים לקמעונאי בלתי נסבלת"

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.8 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - סיטרואן עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל

סופר-פארם משיקה דייסות לתינוקות תחת המותג Life

תתחרה בדייסות של מטרנה ■ קטגוריית הדייסות לתינוקות מגלגלת כ-50 מיליון שקל בשנה

"המותג Life של סופר-פארם כבר לא משחק בגיזרת המחיר"

סופר-פארם מציינת 15 שנים למותג Life, אבל מנהלי המותג כבר לא רוצים לקרוא לו מותג פרטי ■ לדבריהם, הוא כבר שחקן עצמאי על המדף, והרשת מתייחסת אליו כמו אל כל מוצר רגיל אחר