גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

LVMH

עוד כתבות

חברת הקוסמטיקה בנפיט / שאטרסטוק

מותג הקומסטיקה בנפיט מסן פרנסיסקו מגיע לישראל

המוצרים יחלו להימכר בחנויות הדיוטי פרי החל מחודש יוני, ומחיריהם עתידים להיות זהים למחירי הדיוטי פרי באירופה • בנפיט חברה-בת של תאגיד מוצרי היוקרה LVMH, שנוצר לאחר מיזוג בין היתר האופנה לואי ויטון וחברת האלכוהול Moet Hennessy

חנות הדגל של לואי ויטון בכיכר ונדום / צילום:בלומברג ,Balint Porneczi

שני עשירי עולם האופנה מתחרים על שינוי פניה של פריז

סאגת היריבות בין ברנאר ארנו, בעלי לואי ויטון, לפרנסואה פינו, בעלי גוצ'י ואיב סן לורן, עולה מדרגה: השניים מתאמצים להטביע את חותמם על בירת צרפת באמצעות מבול של פרויקטי בנייה ושיפוץ של מבנים חדשים, ויש להם שפע של משאבים לשם כך

תיק של לואי ויטון / צלם: רויטרס

בור הכספים המשתלם של בגדי היוקרה: הדוגמה של לואי ויטון

בעסקי המותרות, בגדים אופנתיים הם מוצר שנמכר במחיר הפסד כדי לפתות קונים לרכוש מוצרים אחרים, רווחיים יותר ■ במקרה של לואי ויטון, פריטים רווחיים אלה הם התיקים

אורן הולצמן  / אבי ולדמן

תאגיד LVMH רכש 36% מחברת האיפור איל מקיאג' ב-34 מ' ד'

החברה נמצאת בבעלות היזם אורן הולצמן מאז 2013 ■ מטרת ההשקעה היא להתרחב לארה"ב, ולכן מצד הרשת נעשתה פנייה רק לקרנות אמריקאיות ■ כעת מתוכנן להחדיר את המותג בעשרות חנויות, וחנות ראשונה צפויה להיפתח בניו-יורק כבר בתחילת 2018