ערן מזרחי, בעל חברת השקעות מסביון, החשוד בהונאה בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, הובא הבוקר (ה') לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל-אביב, ביחד עם אביו החשוד במעורבות בפרשה. מזרחי, שהסגיר את עצמו למשטרה כבר אתמול (ד'), מעורב לכאורה בביצוע עבירות של מירמה בנסיבות מחמירות, זיוף בנסיבות מחמירות ועבירות של הלבנת הון.

עם הכספים שלקח במירמה קיים מזרחי אורח חיים ראוותני שכלל לא מעט נסיעות משפחתיות לחו"ל. חיפוש קצר ברשת העלה את התמונות הבאות בהן נראה מזרחי מבלה בחיק משפחתו באיים המלדיביים ובקפריסין.

כמו כן רכש מזרחי את הווילה הזאת שאתם רואים ברחוב האתרוג בסביון ששוויה, נאמד בלמעלה מ-10 מיליון שקל. אל הווילה המפוארת היה נוהג מזרחי, על-פי החשד, להביא את לקוחותיו ולהרשים אותם בפאר ובהדר. בדרך זו הוציא מהם לכאורה את מיטב כספם, לעתים היה זה כל כספם.

פרשת המעילה לכאורה של מזרחי עלולה לפתוח תיבת פנדורה הרבה יותר גדולה ממה שנגלה לעין עד כה. בעוד מזרחי עצמו מעורב לכאורה בתרגיל עוקץ, במסגרתו נטל לכאורה מיליוני שקלים ממשקיעים שביקשו להשקיע את כספם דרכו, גם המשקיעים עצמם עשויים להיחקר בחשד לביצוע מעשים פליליים בתחום המס.

אחר מעורכי הדין המעורבים בתיק אמר כי "ייתכן שהסיפור הזה הוא רק קצה הקרחון, משום שמעבר לחשדות כלפי מזרחי, גם המשקיעים עצמם עשויים להיחקר בחשד לביצוע מעשים פליליים בתחום המס, ואז פרשת המעילה הזו תפתח כנראה תיבת פנדורה גדולה הרבה יותר".