גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

נעילה חיובית בבורסה בת"א: מליסרון קפצה ב-5.6%, מבנה ביותר מ-9%

מדד ת"א 35 טיפס ב-0.8%, ומדד ת"א 90 ננעל ללא שינוי מהותי; מדד הנפט-גז איבד 1.5% ● בנק ישראל הותיר את הריבית ללא שינוי ברמה של 0.1%

הבורסה בת"א / צילום: איל יצהר
הבורסה בת"א / צילום: איל יצהר

סקירת המסחר: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים

 

כמיליארד דולר בחודש: בנק ישראל ממשיך לפעול בשוק המט"ח; וגם, מה ההשלכות על השוק והנדל"ן המסחרי בארה"ב נוכח המעבר לעבודה מהבית | דוח השווקים היומי עם גיא בן סימון, הצטרפו לשידור החי

17:26

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום (ב') בטריטוריה הירוקה, בהמשך לעונת הדוחות לרבעון הראשון ולהודעת הריבית של בנק ישראל. 

ברקע למסחר, המשקיעים ממשיכים לעקוב אחר פרסום הנתונים הכלכליים בעולם, ובראשם אלה הקשורים לכלכלה האמריקאית, ולהשפעות התפשטות וירוס הקורונה על המתרחש ועל הצפוי בהמשך.

בבית ההשקעות אי.בי.אי ציינו, כי "מגפת הקורונה עדיין משתוללת במדינות המתפתחות ברחבי העולם ובייחוד באמריקה הלטינית", וכי "נתונים קליניים משני חיסונים לקורונה מובילים למסקנה אחת - שהדרך עוד ארוכה".

עוד ציינו, כי בשלב הנוכחי "אין שינוי בתחזיות לחיסון המוני בטווח שבין שנה (שמוגדר כאופטימי) לבין שנה וחצי (שמוגדר כריאלי)".

בצד החיובי של מדד ת"א 35, בלטו כמה מניות של חברות נדל"ן, בהן מבנה וגזית גלוב שטיפסו על רקע פרסום דוחותיה הכספיים של מבנה לרבעון הראשון של השנה, ולקראת פרסום תוצאות גזית גלוב בהמשך השבוע.

עוד בנדל"ן, מניות איירפורט סיטי וריט 1 ריכזו מחזורי מסחר גדולים מהרגיל. בצד השלילי מדד הנפט והגז נחלש בכ-1.5%. שותפות גבעות עדכנה על קבלת הצעה לרכישת נתח מהחזקה בפעילות שלה.

עוד על רקע פרסום דוחות כספיים, מניית חילן טיפסה בכ-6%.

16:40

מדד ת"א 35 מטפס ב-0.78% ומדד ת"א 90 מאבד כ-0.5% וזאת פחות משעה לסגירת המסחר. מליסרון  בולטת בעלייה של יותר מ-6% ומשלימה זינוק של 18% מתחילת השבוע. מוקדם יותר השבוע המניה זכתה להמלצות חיוביות לאחר הדוחות.

בנק ישראל הותיר היום את הריבית ללא שינוי ברמה של 0.1%, כצפוי. עם זאת, חטיבת המחקר מיתנה את התחזית הקודרת שניתנה בחודש אפריל. לדברי אורי גרינפלד, הכלכלן הראשי של פסגות: "למרות שהפעילות הכלכלית חזרה מהר משציפה, בנק ישראל שומר תחמושת להמשך. בהודעת הריבית בנק ישראל חיזק את ההכוונה קדימה של תמיכה בתנאים מוניטאריים ובכלכלה עד אשר משבר הקורונה יהיה מאחורינו.

"להערכתנו, לאור פתיחת הפעילות הכלכלית באופן מהיר יחסית ומוקדם מהציפיות - בנק ישראל דיבר על יוני בתחזיות, הפחתת ריבית נראית לנו פחות סבירה אך האופציה על השולחן במצב של החמרה בפעילות הכלכלית", אמר גרינפלד.

15:30

מגמה מעורבת בבורסה בתל אביב. מדד ת"א 35 מוסיף 0.5% לערכו, ומנגד ת"א 90 מאבד 0.4%. מבנה  וחילן  מזנקות ביותר מ-8% לאחר הדוחות, מנגדת פתאל  מאבדת 3.5%.

גזית גלוב  קופצת ב-6.3%, אנלייט אנרגיה  מאבדת כ-3%. 

מחזור המסחר מסתכם בשעה זו בכ-1.06 מיליארד שקל.

13:05

נמשכת המגמה החיובית בבורסה. מניית חילן  מזנקת במחזור גבוה לאחר שהחברה פרסמה היום דוחות טובים לרבעון הראשון. 

מניות הנדלן המניב גזית גלוב , ביג , אלוני חץ  ואשטרום נכסים בולטות בעליות חדות.

מעיין בק מרום, אנליסטית בכירה בלאומי פרטנרס , מגיבה לפרסום דו"חות שטראוס  הבוקר: "שטראוס הציגה תוצאות טובות לרבעון הראשון לשנת 2020, נוכח הגידול בצריכת המזון עקב התפרצות נגיף הקורונה ולמרות השפעות מט"ח שליליות. ה תוצאות הושפעו לחיוב מגידול בפעילות שטראוס ישראל עקב גידול חזק של צריכת המזון בחודש מרץ עקב משבר הקורונה ועקב עיתוי חג הפסח. פעילות סברה השפיעה גם היא לחיוב עקב גידול במכירות בארה"ב. כפי שצפינו בעבר, פעילות הקפה הבינלאומית ספגה ברבעון השפעות מט"ח שליליות עקב היחלשות הריאל הברזילאי, אולם גדלה במטבע מקומי ופעילות הקפה בישראל פיצתה על חלק מהקיטון עקב הגידול בצריכה בשוק הפרטי בישראל. אנחנו צופים כי הרבעון השני לשנת 2020 יספוג גם הוא השפעות מט"ח שליליות במגזר הקפה, עקב המשך היחלשות הריאל ברבעון השני. אנו מעדכנים את מחיר היעד ל- 97.9 שקל למניה (בדומה לשווי השוק) ומותירים את המלצתנו על "תשואת שוק".

בזירת המאקרו, הלמ"ס עדכנה היום כי המשק התכווץ ברבעון הראשון של שנת 2020 בשיעור שיא של 7.1% לעומת הרבעון הקודם, כך עולה מהאומדן הראשון של נתוני החשבונאות הלאומית. בלמ"ס מציינים כי "ירידה זו שמקורה בעיקר בהשפעת משבר הקורונה היא הגבוהה ביותר בעשרים השנים האחרונות גם בהשוואה לירידות שידע המשק בשנת 2001 וברבעון האחרון של שנת 2008".

11:15

עליות קלות בבורסה. מניית מבנה  בולטת בעלייה חדה לאחר שהחברה פרסמה הבוקר דוחות טובים לרבעון הראשון. 

על בד  ממשיכה לטפס לאחר שקפצה אתמול ב-31% בעקבות פרסום דוחות חזקים לרבעון הראשון. 

חברת נקסטקום  העוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, מדווחת על חתימת הסכם עם חברות בקבוצת ענקית האנרגיה הצרפתית EDF להקמת שתי חוות סולאריות קרקעיות בפרויקט בהיקף של מעל 30 מיליון שקל. בנוסף, החברות מנהלות משא ומתן מתקדם לחתימה על הסכם לתחזוקת המערכות על ידי נקסטקום לתקופת ההפעלה של המערכות הסולאריות.

10:00

יום המסחר בבורסה נפתח במגמה מעורבת עם נטייה לעליות. מניית פתאל החזקות  רושמת ירידה חדה לאחר שבעלי האגח של החברה, לא אישרו לה, באסיפה המיוחדת שהתקיימה ביום חמישי האחרון, לשנות חלק מתנאי שטרי הנאמנות לאג"ח שלה. האסיפה כונסה לאחר שבפתאל העריכו כי על רקע הפגיעה הקשה שספגה מהמשבר, במהלך השנה הנוכחית היא "לא תעמוד באחת או יותר מאמות המידה הפיננסיות" שלהן התחייבה.

חברת לוינשטין נכסים  השלימה אתמול גיוס של כ-50 מיליון שק. הגיוס בוצע באמצעות הנפקה פרטית למשקיעים מסווגים בדרך של הרחבת סדרה ב' של אגרות החוב של החברה הנסחרות בבורסה. 

08:30

עונת הדוחות: קבוצת מבנה  דיווחה הבוקר כי הרווח הנקי שלה גדל ברבעון הראשון ב-67% לכ-135 מיליון שקל, בהשוואה לכ-81 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה נבעה בעיקר מהכרה בהכנסות אחרות, נטו בסך של כ-55 מיליון שקל בעיקר בגין מכירת מלוא האחזקה בפרויקט פארק יקום ומקיטון בהוצאות המימון, נטו, שקוזזו חלקית עם התמתנות עליית שווי נדל"ן להשקעה.

קבוצת המזון שטראוס  דיווחה כי הרווח הנקי ברבעון הראשון שמר על יציבות לעומת הרבעון המקביל והסתכם בכ-156 מיליון שקל. 

06:50

יום המסחר בבורסה ייפתח הבוקר לאחר שאתמול ננעל המסחר בעליות. בוול סטריט לא יתקיים היום מסחר לרגל יום הזיכרון האמריקאי. 

באסיה נרשמת היום מגמה מעורבת, כשהבורסה בהונג קונג ממשיכה לאבד גובה על רקע מתיחות מול סין ומנגד בטוקיו ובסיאול נרשמות עליות.  

בארץ, נגיד בנק ישראל פרופ' אמיר ירון סבור כי אין למקום להעלאות מסים ולקיצוצים שעשויים לפגוע בפעילות הכלכלית במשק בשנת 2021 וכי יש לדחות את הדיון בצעדים אלה לתקציב 2022, כך עולה מדברים שאמר אתמול הנגיד בישיבת הממשלה. ירון אמר כי חשוב להמנע "מלהפעיל כלים פיסקאליים מצמצמים שעלולים לפגוע בהתאוששות המשק עד שנשתכנע שחזרנו לתוואי צמיחה ולפעילות ברמה נאותה". הוא הוסיף כי "ייתכן שתהליך אישור תקציב 2022 המתוכנן לתחילת שנת 2021 עשוי להיות נקודה מתאימה לתחילת תהליך כזה (של צמצום הגירעון ע"ב)".

הממשלה אישרה אתמול (א') את הצעת החוק של האוצר לתקציב חירום נוסף של כ-14 מיליארד שקלים, שיתווסף להוצאה של 50 מיליארד שאושרה במסגרת התכנית לחילוץ המשק (תכנית ה-80 מיליארד).

עונת הדוחות לרבעון הראשון נמשכת ודיווחי החברות ימשיכו להשפיע על המסחר.  האנליסטית רוני סלוצקי מלאומי פרטנרס מגיבה לפרסום דו"חות דנאל , ומותירה את ההמלצה למניה על "תשואת יתר", במחיר יעד של 370 שקל למניה, המשקף אפסייד של כ-10% ביחס למחיר השוק. לדבריה, "דנאל מציגה המשך גידול בהכנסות, למרות יום בחירות שחל ברבעון, אשר מלווה בשיפור ברווחיות. הרבעון השני יושפע ממיעוט ימי עבודה בשל החגים ומשבר הקורונה, שהשפיע על חלק קטן מפעילות החברה. כ- 85% מהכנסות החברה מוגדרות כמפעל חיוני, כך שהפגיעה בשל משבר הקורונה לא צפויה להיות מהותית. החברה מעדכנת שהפעילויות שכן נפגעו מהמשבר חזרו לפעילות".

מניית על בד  זינקה אתמול לאחר שהחברה דיווחה על מעבר לרווח נקי של כ-22 מיליון שקל ברבעון זה, לעומת הפסד של כ-3.2 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2019.

כלכלני בנק הפועלים מציינים בסקירתם השבועית כי נתוני הרכישות בכרטיסי אשראי מראים שבשבוע שהסתיים בחודש ב-18 במאי הרמה הייתה עדיין נמוכה בכ-12% מזו של טרם תקופת הקורונה. פתיחת החנויות והקניונים הזניקה את הרכישות של ביגוד וריהוט וגם רכישות המזון נותרו ברמה גבוהה, אך הפעילות ברוב ענפי השירותים טרם התאוששה. גם החזרה של עובדים מחל"ת מתמהמהת ולא רק בענפים בהם קיימת מגבלה על הפעילות.

"הקורונה קטעה רצף של שנים שאופיינו בצמיחה גבוהה ועלייה מהירה במספר המועסקים. ברגע שהמומנטום הזה נקטע, הציפיות של בעלי העסקים הונמכו, והנטייה היא לחסוך בפעילויות לא הכרחיות וכן ביוזמות חדשות. הירידה החדה בתעסוקה, הולכת ומתבררת כעקב אכילס במשבר הזה. במשברים קודמים התהליך הזה היה איטי והדרגתי יותר. המדיניות באירופה ובארה"ב ממוקדת בתמריצים לחברות, שישיבו עובדים למעגל המועסקים, וגם האוצר בישראל שוקל תכניות דומות". 

עוד כתבות

מטוס B-52 שנושא עליו את טילי המיקרו־גל / צילום: Reuters, Michael Clevenger / Courier Journal / USA TODAY NETWORK

חודר בונקרים ומשבית כורים גרעיניים, ללא פגיעות בנפש: הנשק האמריקאי שיכול לשנות את מאזן הכוחות מול איראן

הכתבה הזו הייתה הנצפית ביותר השבוע בגלובס, ועל כן, אנחנו מפרסמים אותה מחדש כשירות לקוראינו ● לפי חשיפת "דיילי מייל" הבריטי, ארה"ב פרסה בחשאי מערכת טילי מיקרו-גל, שהפעימות האלטקרו-מגנטיות שהם פולטים יכולים להשבית כל מכשיר אלקטרוני – כולל מתקני גרעין תת קרקעיים ● איך היא עובדת?

רונן דר ועומרי גלר, Run:AI / צילום: Run:AI

היזמים מכרו את הסטארט־אפ לחברה הלוהטת בעולם. כמה יקבלו העובדים?

בזמן שהיו דוקטורנטים להנדסת חשמל בתל אביב, הרבה לפני ש-AI הפך לטרנד הלוהט של השווקים, חברו להם יחד עמרי גלר ורונן דר להקמת חברה בתחום - Run:AI ● מי הייתה המשקיעה הראשונה שהביעה בהם אמון, מתי הבינו שבינה מלאכותית תהיה הדבר הבא, ואיך השפיעה עליהם המלחמה ● אתמול החברה נרכשה רשמית ע"י אנבידיה בסכום המוערך בכ-720 מיליון דולר

מתחם אינטל בחיפה / צילום: Shutterstock

"רבעון שהוא תחתית עבורנו": למה אינטל אכזבה כל כך את המשקיעים

בשיחת המשקיעים כינה מנכ"ל החברה, פט גלסינגר, את הרבעון הראשון כ"רבעון שהוא התחתית עבורנו" ● אינטל לא יכולה לערוב לכך שהרבעון הבא ייראה טוב יותר - ההכנסות אף עלולות להיות נמוכות יותר מאלה של הרבעון הנוכחי ● גם בתחום הייצור נראה שהדרך של אינטל עוד ארוכה

מערכת הספיידר של רפאל / צילום: רפאל

הפגישה באתונה, החשש מטורקיה ומערכות ההגנה שיוון רוצה מישראל

מערכת ההגנה האווירית "ספיידר" של רפאל מספקת פתרונות הגנה אווירית בטווחים שונים, לרבות מל"טים וטילים בליסטיים לטווחים קצרים ● ההתעניינות מצידה של יוון במערכת הגיעה לאחר שארה"ב הודיעה לאתונה כי אושרה להם מכירת 40 מטוסי קרב מדגם F-35

חשיפת הבעלים האמיתיים של חברה בע''מ בזמן גירושים / צילום: Shutterstock

העביר מניות לאחיו ללא תמורה, הגרושה תבעה מחצית. מה קבע ביהמ"ש?

האם מניות החברה שבבעלותו, שהעביר הבעל לאחיו במהלך הנישואים, נעשתה בתום-לב - או שמא מדובר בהעברה פיקטיבית לצורך הברחת החברה מאיזון המשאבים שנערך בין הבעל לאישה בעת הגירושים? בשאלה זאת דן בית המשפט לענייני משפחה בקריות במשך 12 שנה ● מה נפסק בסופו של דבר?

הפרויקט במתחם כנרית. האכלוס רחוק / הדמיה: מתוך אתר החברה

הסיפור הלא ייאמן על 40 דירות יוקרה במגדל בתל אביב שעומדות ריקות

40 דירות חדשות ונוצצות ממתינות לאכלוס באחד המגדלים היוקרתיים של תל אביב, אבל צפויות להישאר ריקות עוד תקופה ארוכה ● ההתעקשות על דיור בר השגה במתחם תקעה את המדינה עם עשרות דירות שמי בכלל יכול להרשות לעצמו

וול סטריט / צילום: Unsplash, Roberto Júnior

מסחר מסביב לשעון? בוול סטריט שוקלים שינוי קיצוני

בורסת ניו יורק שלחה סקר לסוחרים בנושא מפתיע במיוחד ● על פי דיווח בפייננשל טיימס, הבורסה בדקה מה דעתם על מסחר מסביב לשעון - 24/7, או 24 שעות בשבוע המסחר ● ומי מציע את זה כבר היום?

בארה"ב שואלים: איך "יהודים הם נבלים ומחבלי חמאס הם גיבורים"?

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה ● והפעם: איראן חותמת על שמונה הסכמים כלכליים וביטחוניים עם פקיסטן ● התקשורת בלבנון דנה בשאלה איך תיראה המדינה ביום שאחרי הלחימה ● והמחאות נגד ישראל בקמפוסים תופסות את הכותרות בארה"ב ● כותרות העיתונים בעולם

צילום: רויטרס, IMAGO/Bernd Feil/M.i.S.

אתם לא מספיקים כלום? מחקרים חדשים מגלים - כנראה שזו הסיבה

בשנים האחרונות הפך המושג "עוני זמן" לפופולרי בקרב חוקרים המנסים להבין את יחסינו המורכבים עם פנאי והשפעתם על האושר והבריאות שלנו ● לאט לאט הם מגלים מה אנחנו עושים לא נכון בתכנון הזמן שלנו ואיזה פרדוקס כלכלנים מפספסים כשהם בונים תוכניות רווחה ● מדד חדש שצפוי להיכנס ללשכת הסטטיסטיקה בארה"ב מרגש אותם במיוחד

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט

השר בן גביר נפגע בתאונת דרכים: מצבו קל-בינוני

בן גביר הגיע לזירת הפיגוע ברמלה, התראיין וכשעזב את המקום - היה מעורב בתאונת דרכים • רכבו של השר התהפך והוא פונה לטיפול רפואי • לפי עד ראייה: רכב השר חצה באור אדום • ארבעה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה, מצבם קל-בינוני

עלי רזא אסגארי, שהיה גנרל במשמרות המהפכה ועקבותיו נעלמו ב-2007 / צילום: ויקיפדיה

האיראנים טוענים: בכיר במשמרות המהפכה ערק לארה"ב. ומה הקשר הישראלי?

סוכנות הידיעות איראן אינטרנשיונל מדווחת כי עלי רזא אסגארי, בכיר לשעבר במשמרות המהפכה שעקבותיו נעלמו ב-2007, מתגורר בארה"ב תחת זהות בדויה ● אסגארי נחשב לדמות קרובה מאוד לראש הזרוע הצבאית של חיזבאללה, עימאד מורנייה, שחוסל ב-2008 בסוריה

מאהל המחאה הפרו פלסטיני באוניברסיטת קולומביה (עיבוד: טלי בוגדנובסקי) / צילום: ap, Ted Shaffrey

המוחים הפרו-פלסטיניים עוטים מסכות קורונה כדי להיות חופשיים לבעוט

הלוק החדש של המפגינים מאפשר להם לחרוג מהשורות ● צה"ל נדרש לענות על שאלות קשות ● והאמריקאים מודאגים מהכוח של טיקטוק ● זרקור על כמה עניינים שעל הפרק

פט גלסינגר, מנכ''ל אינטל / צילום: ap, Seth Wenig

אינטל פיספסה את התחזיות, פרסמה תחזית קודרת והמניה צוללת

הרווח המתואם היה 18 סנט למניה לעומת צפי לרווח של 14 סנט ● חטיבת היצור הכניסה רק 4.4 מיליארד דולר וירדה בכ-10% ברבעון הראשון ביחס לרבעון המקביל אשתקד ● המניה יורדת ב-9% במסחר המאוחר, אובדן של 13.5 מיליארד דולר בערב אחד

גיל שויד / צילום: כדיה לוי

צ'ק פוינט הציגה דוח חזק; אך התחזית מאכזבת

צ'ק פוינט עקפה את תחזיות האנליסטים בשורת הרווח וההכנסות ● החברה מפספסת את צפי האנליסטים לרבעון השני של השנה והמניה יורדת ● בחברה עדיין מחפשים מנכ"ל חדש שיחליף את גיל שויד

אסדת הקידוח איתקה. בעיגול: יצחק תשובה / צילום: אתר החברה, שלומי יוסף

האם העסקה הזו תשנה את מומנטום המניה של יצחק תשובה?

החברה הבת של קבוצת דלק סיכמה על רכישת פעילות נפט וגז בים הצפוני, לפי שווי של קרוב למיליארד דולר, בדרך של מיזוג ● איתקה צופה כי בעקבות הרכישה תחלק דיבידנדים שמנים לבעלי המניות שלה בשנתיים הקרובות ● אז למה מניית החברה נופלת בבורסת לונדון?

סאטיה נאדלה, מנכ''ל ויו''ר מיקרוסופט / צילום: Associated Press, Mark Lennihan

מיקרוסופט עקפה את הציפיות; המניה מזנקת במסחר המאוחר

הכנסות החברה היו 61.9, ב-19% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ● הרווח למניה 2.94 דולר למניה, מעל הצפי ● המניה עולה ב-5% במסחר המאוחר

פרופ' אוריאל אבולוף / צילום: יוסי זמיר

די לפוליטיקה של פחדים: המומחה שמסביר איך ניתן להתמודד עם השסעים בחברה הישראלית

פרופ' אוריאל אבולוף, מומחה לפוליטיקה של הפחד, משוכנע שהחברה הישראלית מונעת מחשש תמידי לגורלה - מה שתורם לשסע הפנימי בה גם היום ● "ברגע שמתעורר הפחד, אנו מתקשים לחשוב ולהושיט יד לאנשים אחרים מחוץ למעגל" ● בראיון לגלובס הוא מסביר איך ניתן לשנות זאת ומה המפתח להשבת האמון בינינו

וול סטריט / צילום: Shutterstock

שבוע המסחר הטוב מנובמבר: נאסד"ק קפץ ב-2%

מניית גוגל זינקה בכ-10%● אינטל איבדה כ-9% ● מדד ניקיי הוסיף 0.8%, מדד שנחאי התחזק ב-1.2%, מדד שנזן עלה ב-2.2% וקוספי הוסיף 1% ● נעילות ירוקות גם בבורסות אירופה ● ה-PCE - מדד האינפלציה המרכזי של הפד - עלה ב-2.8% בחודש מרץ, גבוה מהצפוי

מה צפוי בדוחות מטא? / צילום: Shutterstock

מניית מטא התרסקה ב-15% למרות נתונים חזקים, ואלו הסיבות

מטא, שמנייתה עלתה בכ-45% מתחילת השנה, הכתה את התחזיות בתוצאותיה הכספיות, הן בשורת הרווח והן בשורת ההכנסות ● האנליסטים היו אופטימיים לגבי הדוחות הערב, אך התחזית שפרסמה החברה להמשך השנה אכזבה את המשקיעים

מארק צוקרברג / אילוסטרציה: גלובס

הסיבות לצניחה של מניית מטא למרות תוצאות חזקות, והחשש מאפקט דומינו שיגיע עד לגוגל

מטא אכזבה בגדול את המשקיעים עם תחזית פושרת לרבעון הבא, למרות שהכתה את התחזיות בשורת הרווח וההכנסות ● אוראל לוי, מור קרנות נאמנות: "השוק חושש שטרנד ה-AI לא מצליח לייצר הכנסות" ● וגם: למה אחרי פרסום הדוח של מטא צנחה מניית אלפאבית במסחר המאוחר ומי עוד צפוי להיפגע מאפקט הדומינו?