לאחר 5 ימי שיפוט בפסטיבל, המסקנה הברורה היא כי חוויית הצרכן היא האלמנט השולט
הניסיון להיות "היפר חדשני" אינו משכנע ברוב המקרים את שופטי פסטיבל הפרסום בקאן
לא יד המקרה היא שאותו קומץ קטן של משרדי פרסום זוכה בקאן שנה אחרי שנה
העבודות בעולם הסייבר שהוצגו בפסטיבל הפרסום בקאן הוכיחו את מלוא הפוטנציאל הקיים במדיה הזו
בסיכום ביניים של 3 ימים לפסטיבל הפרסום בקאן, השופטים מאוכזבים מחוסר החדשנות של העבודות שהוגשו
לבד מגאווה ישראלית, היום השני בקאן מביא גם תובנה: היקף התקציב לא מהווה פרמטר לעבודה שראויה ל"אריה"
עבודות הדיגיטל מחבקות את הצרכן ומאפשרות לו ליטול חלק שווה בחוויה ואף להוביל אותה