גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

אדלר חומסקי

משרד פרסום בבעלות ראובן אדלר ואייל חומסקי

עוד כתבות

מלגת קטיף של בנק לאומי / צילום: צילום מסך מיוטיוב

הדמיון המפתיע בין פרסומות החקלאים והסטודנטים של בנק לאומי ומפעל הפיס

בדצמבר עלה בנק לאומי, באמצעות מקאן ת"א, בפרסומת "מלגת קטיף", ובשבוע שעבר עלה הפיס, באמצעות אדלר־חומסקי, בפרסומת דומה בשם "מלגת אסיף" • מקאן: "נשמח שעוד יצטרפו"

מתוך הקמפיין של משרד פובליסיס בארה''ב

למקסם את האפקטיביות: כך פועלים משרדי הפרסום בחזית ההסברה

בימי שגרה מחלקות הקריאייטיב של משרדי הפרסום עובדות כדי לקדם מותגים ושירותים, אבל מאז פרוץ המלחמה הן גויסו לכיוונים פטריוטיים יותר • מקמפיינים של אחדות ושותפות גורל, דרך הסברה בינלאומית ועד פעולות למען החטופים בעזה

קמפיין מכבי שיצר מקאן ת''א בחודש שעבר / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

בלעדי מהלך חסר תקדים: מקאן יעביר למתחרים חלק מהתשלום שיקבל מקופ"ח מכבי

בהסכם פשרה יוצא דופן בענף הפרסום נקבע כי המשרד הגדול בארץ ישלם מדי חודש, במשך שלוש שנים, ליהושע TBWA ולאדלר־חומסקי שהפסידו מולו במכרז, זאת לאחר טענות שלהם ל"תכססנות" ו"חוסר תום־לב" • התקציב של קופת־החולים מכבי עומד על 25 מיליון שקל בשנה

סניף של קופת חולים מכבי / צילום: עינת לברון

בלעדי דרמה סביב תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות

משרד הפרסום מקאן ת"א זכה לאחרונה בתקציב הפרסום של קופת-חולים מכבי, אך שניים מהמתמודדים במכרז טוענים ל"תכססנות" ודורשים לבטל את תוצאותיו • וגם: חברת מיליה המייצרת ביגוד ואביזרים למותגי הוט קוטור - ובהם רוברטו קוואלי, אוסקר דה לה רנטה, בלמיין ודולצ'ה וגבנה - נכנסת לארץ • אירועים ומינויים

אודי כגן בקמפיין ביטוח 9 / צילום: צילום מסך

איזו פרסומת הכי אהובה ואיזו הכי זכורה? הדירוג השנתי של גלובס

הפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר, והפרסומת של דיסקונט היא הזכורה ביותר - כך עולה מהדירוג הפרסומות השנתי של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המשרדים הבולטים: מקאן ת"א ואדלר־חומסקי & ורשבסקי

מימין: מירן פחמן, יניב בן מ־IDX, הילה סלומון ואייל גיא מ־DIBOOR / צילום: אייל זלצברג

המנצחים הגדולים של תחרות הפרסום גרנות: ענבר־מרחב, אדלר־חומסקי ו־DIBOOR

בסך־הכול הוענקו 21 מדליות - תשע זהב, ארבע כסף ושמונה ארד - בעשר קטגוריות • מירן פחמן, ממובילי התחרות: "זו לא אולימפיאדה, ולכן אין מספר שווה של מדליות בכל קטגוריה. כל עבודה נשפטת בפני עצמה"

הקמפיין קסטרו האחרון. בוצע על ידי פירסומאי עצמאי / צילום: צילום מסך

קסטרו וקרולינה למקה נפרדים ממשרדי הפרסום

המותג קסטרו עוזב את משרד הפרסום אדלר-חומסקי, ובמקביל חברת-הבת קרולינה למקה נפרדת ממקאן ת"א • וגם: בתיה עופר, אשתו של איש העסקים עידן עופר, מעמידה למכירה תכשיטים בשווי 2 מיליון ליש"ט • אירועים ומינויים

שופרסל. תקציב הפרסום עובר משרד / צילום: Shutterstock

בלעדי על רקע הכניסה של קרפור הצרפתית אחד מתקציבי הפרסום הגדולים במשק עובר ידיים

לגלובס נודע כי החלק של אדלר-חומסקי בתקציב הפרסום של קבוצת שופרסל עובר למשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב • היקף התקציב שמנוהל באדלר-חומסקי עומד על כ-40 מיליון שקל בשנה

סמיון גרפמן בקמפיין קודם של WE4G. היתרון המשמעותי בפרסום היה השותפות עם קשת / צילום: צילום מסך

בלעדי מותג הסלולר WE4G נערך למיתוג מחדש. ומה עוד חדש בענף הפרסום?

מותג הסלולר WE4G נערך להשקה מחודשת לאחר הרכישה, והתקציב עובר לפרסום אברהם • וגם: חמש שנים לאחר שעזב את קבוצת אדלר-חומסקי, חוזר אליה תקציב הפרסום של מחסני תאורה

עיריית תל אביב / צילום: שלומי יוסף

בלעדי השבוע בענף הפרסום: אדלר-חומסקי זכה בתקציב עיריית תל אביב

וגם: חמישה משרדים מתמודדים על תקציב הפרסום של חברת הבנייה תדהר, שצפויה להשקיע במיתוג מחדש כ-10 מיליון שקל

גיורא בר דעה, יו''ר האפי. חשש מפני היעלמותה של התחרות / צילום: ענבל מרמרי

בלעדי השבוע בענף הפרסום: בר-דעה פועל לשינוי הפוקוס של תחרות האפי

בעקבות רצף הזכיות של מקאן בתחרות האפי האחרונה: היו"ר גיורא בר-דעה פועל לשינוי הפוקוס מפרסום לשיווק, ומקים ועדת בדיקה • וגם: אדלר-חומסקי ימשיך לטפל בתקציב של עיריית תל אביב למשך שלושה חודשים נוספים

נדב פרסמן / צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

בלעדי נדב פרסמן ורם ברוך חוברים להקמת משרד פרסום חדש

השניים יטפלו בתקציב הקריאטיב של סופר-פארם • מקאן או אדלר-חומסקי יצורפו כשותפים בפורמט שטרם סוכם • בין אדלר למקאן מתנהל כעת הליך התמחרות

סניף של קרפור באירופה / צילום: Shutterstock

עשרות מיליונים יעברו בין משרדים: כניסת הרשת הצרפתית קרפור תטלטל את שוק הפרסום

משרד הפרסום בו שותף אדלר-חומסקי, שמנהל את תקציב השיווק של שופרסל כיום, ינהל גם את תקציב קרפור - מה שעלול לגרום לרשת המזון הגדולה בישראל לחפש משרד פרסום אחר • מדוע זה עלול להשפיע בעקיפין על תקציב סופר-פארם, ואיזה משחק כיסאות עלול להיווצר בשוק?

ראובן אדלר / צילום: איל יצהר

האיש שהבין את נפש החברה הישראלית: פרידה מראובן אדלר

ראובן אדלר - מבכירי ענף הפרסום וממייסדי אחת משתי קבוצות הפרסום הגדולות בישראל, אדלר-חומסקי - הלך לעולמו בגיל 78 • האיש שהוביל עשרות קמפיינים, גם פוליטיים, נחשב לאיש של אנשים ומלא בחוש הומור • השותף לשעבר, אייל חומסקי: "הוא היה גאון בהבנה איך להזיז בני אדם"

ראובן אדלר / צילום: אביב חופי

הפרסומאי והיועץ האסטרטגי ראובן אדלר הלך לעולמו בגיל 78

אדלר, ממייסדי משרד הפרסום אדלר-חומסקי, נחשב לפרסומאי מחונן, ושמו גם הפך עם השנים לשם נרדף לפרסומאי-אסטרטג מהסוג המושך בחוטים בזירה הפוליטית • אייל חומסקי: "אין מילים שיוכלו לתאר כמה אדלר היה איש גדול - הכי גדול בעולם. עצוב מאוד, נשבר הלב"

רותם סלע בקמפיין לבנק דיסקונט / צילום: יח''צ

המלכודת של דיסקונט: איך להתנהל עם פרזנטורית בלי לפגוע באף מגזר

בבנק דיסקונט ספגו השבוע אש על הבחירה להחליף את הפרזנטורית שלהם בגבר בשלטי חוצות בחברה החרדית • הם לא לבד: הדילמה איך לפרסם בחברה החרדית בלי לפגוע בנשים משותפת למפרסמים רבים, אולם בשוק כבר התפתחו פתרונות יצירתיים יותר למניעת חיכוכים עם כל הצדדים • דיסקונט: "הבנק בחר באשה להובלת הקמפיין, וזו העדות הברורה ביותר לגישתו לנושא"

אתי עבדי, מנכ''לית מקאן. “תחרות מייצרת מצוינות'' / צילום: נטלי שור

שובו של האפי: כל הדרכים להישאר רלוונטי, משמעותי, חדשני ואפקטיבי

16 משרדי פרסום הגישו השנה 115 עבודות לתחרות האפי, המודדת את אפקטיביות הפרסום של מהלכים שיווקיים • מקאן ת"א זכה ברוב הפרסים, כולל קמפיין השנה עם תנובה; גיתם BBDO וטרמינל X זכו בפרס הפלטיניום • עם זאת, אפקט הקורונה הוביל לירידה בכמות ההגשות

אתי עבדי, מנכ''לית מקאן ת''א / צילום: נטלי שור

מקאן בראש: תחרות הפרסום האפי חוזרת, ואלה הזוכים

תחרות הפרסום האפקטיבי, האפי, נערכה בישראל זו הפעם ה-20 • משרד הפרסום מקאן הוביל בפער עם 29 מדליות • בכמה פרסים זכה אדלר-חומסקי, מה הקמפיין שהעניק שתי מדליות לראובני-פרידן, ומה ההישגים של גיתם? התוצאות לפניכם

רון חולדאי, ראש עיריית ת''א / צילום: איל יצהר

בלעדי מסתמן: מקאן ואדלר יתמודדו ראש בראש על תקציב עיריית ת"א

רק שני משרדי פרסום גדולים בחרו להתמודד על תקציב הפרסום של עיריית ת"א • היקף תקציב הפרסום של עיריית תל אביב אינו נחשב גדול, אך הוא תמיד היווה יעד מבוקש למשרדי הפרסום הגדולים • אירועים ומינויים

רותם סלע / צילום: אמיר מאירי

בלעדי רותם סלע בדרך להיות פרזנטורית של בנק

בנק דיסקונט וסלע נמצאים בשלבי משא ומתן מתקדמים • לפי מקורבים, לסלע הוצע סכום כמעט חסר תקדים בשוק הישראלי להתקשרות של שנה: 2-2.5 מיליון שקל