גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

אוגילבי

עוד כתבות

רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר

אחרי עידן פוגל: LEAD חתם על הסכם ייצוג עם אוגילבי

סוכנות אוגילבי היא חלק מקבוצת WPP, המיוצגת בין היתר ע"י אדלר-חומסקי, שהוא בעל השליטה ב-LEAD ■ הסוכנות ניהלה הליך בדיקה ארוך מול LEAD כדי לוודא כי המשרד עומד בסטנדרטים הנדרשים

גרי יומאן  / צילום: איל יצהר

ועידת MAD "מקוריות תוביל לכך שהפרסומת תהפוך לחלק מהשיח"

גרי יומאן, מנהל קריאייטיב עולמי בסוכנות Ogilvy & Mather's, בוועידת MAD: "קצת יצירתיות וחשיבה יכולה להגדיל את הערך שלך בפרסום"

גרי יומאן  / צילום: איל יצהר

ועידת MAD "פרסום עובד טוב - כשמעבירים אותו פשוט"

כך אמר גרי יומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, בוועידת MAD של "גלובס" בשיתוף orange ■ סטיבן ברבנק מדיסני: "חייבים סיפור - אם יש סיפור טוב, אפשר לבנות מותג"

מנהל הקריאייטיב באוגילבי לונדון: "בוב ספוג הוא מקור ההשראה שלי"

גארי היימן, שישתתף השבוע בוועידת MAD, מאמין שיסודות הפרסום לא משתנים במציאות התקשורתית של ימינו, ומסביר למה אי-אפשר ללמד מישהו להיות יצירתי

ועידת MAD  לוגו

גרי יומאן יגיע לארץ כדי להשתתף בוועידת MAD 2014

זה למעלה מ-20 שנה שיומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, יוצר קמפיינים מצליחים לאאודי, BMW, קוקה-קולה ועוד

פרסומאים בכירים בוחרים את משרד החלומות שלהם בחו"ל

הקריאטיביות בשמים, הפרסומות מבריקות, הצרכנים מאמצים את המותג, ולקולגות לא נותר אלא לקנא

כותרת, תמונה, מספר טלפון

כשמתבוננים בעיתונים, מדהים לראות עד כמה השפעתו של אוגילבי ניכרת עד היום

פוגל-אוגילבי יטפל בתקציב הפרסום של קראפט בישראל

התקציב ל-2011 יעמוד על כ-2 מיליון דולר וישמש למיצוב שוקולד מילקה ועוגיות קראפט כמתחרות במותגי עלית ואסם

לארס בסטהולם: "אם רעיון הוא חזק מספיק, ניתן ליישמו בכל רמת תקציב"

בסטהולם, לשעבר שותף בסוכנות הבוטיק המהוללת AKQA וכיום מנהל ראשי של הקריאיטיב הדיגיטלי באוגילבי, מאמין כי סוכנויות פרסום שלא יהיו אינטגרטיביות וייצרו קמפיינים טוטאליים - לא ישרדו

סוכנות הפרסום אוגילבי מפטרת קרוב ל-10% מעובדיה בצפון אמריקה

הקיצוצים מיוחסים לירידות הנמשכות בהוצאות הפרסום ולמעבר של תקציבים לערוצים הדיגיטליים