גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

אייל לינור

יועץ אסטרטגי

עוד כתבות

מה היא הטעות הכי גדולה שמשרד פרסום יכול לעשות?

מהרגע שמפרסם מחליט שהוא רוצה קמפיין ועד שמיליוני עיניים צופות בו, יכולים להשתבש לא מעט דברים ■ אנשי ענף הפרסום מזהירים

הקמפיין החדש של אורנג' - ירייה ברגל או מהלך מתוחכם?

הקמפיין של אורנג', עם מסר פרסומי שיוצא נגד שימוש בסלולר ברגעים מסוימים, מצטרף לגל עולמי של קמפיינים למותגים שיוצאים לכאורה נגד הצריכה של עצמם ■ האם מדובר בתגובה אמיתית או בניצול ציני של העדפות הצרכן החדש?

תסמונת הכדורגלן

דופקים חשבון למה שאחרים חושבים, והחשבון כולו בדמיון שלנו

45 פלוס - הגיל שבו אפשר למתג את עצמכם מחדש

לבוא ממקום של כוח וניסיון; לא להמעיט בערך התבונה והבשלות; להדגיש את היכולות ובעיקר לא להתנצל ■ לגילאי 45 פלוס יש המון מה לתת בשוק העבודה, הם רק צריכים לדעת איך למכור את זה

כמעט מחובר

האדרנלין מהמחשבה להשתתף ב"מחוברים" העיף לי את המוח

לפני כולם גליקמן, פוגל ושמעוני מתמודדים על תקציב הפרסום של ACE

התקציב יצא באחרונה למכרז, לאחר 13 שנה שבהן הוא טופל בבאומן-בר-ריבנאי

מודי כידון: "ענף הפרסום הוא הסיסמוגרף של החברה"

קקטוס הזהב, שנערך השנה לראשונה במתכונת של פסטיבל, סיפק בין חלוקות הפרסים גם כמה תובנות לגבי עולם הפרסום ב-2010 ■ נועם לניר: "אף אחד מהברנדים הגדולים באינטרנט לא נבנה מפרסום"