גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

אירוקה

רשת חנויות למכירת משקפיים ומשקפי-שמש

עוד כתבות

ניצן לביא מנכ''ל רשת סופר פארם ודני לוזון המשנה למנכ''ל בהשקה / צילום: רפי דלויה

סופר־פארם ממתגת מחדש את אירוקה ותשיק 60 סניפים בשנתיים

הסניף הראשון בקונספט החדש נפתח בימים אלה בקניון עזריאלי בשטח של 90 מ"ר, והוא כולל חדר לבדיקות ראייה • כחלק מהמהלך יוצעו חדרי בדיקה עם אופטומטריסטים, ויושם דגש על משקפי ראייה

החנות של סבן אילבן בדיזינגוף סנטר / צילום: שירה ספיר

בעקבות המחאה: ההשקה של סבן אילבן נדחתה, סופר-פארם תחכה

בגלל ההפגנות הנרחבות: סופר-פארם דחתה את ההשקה של אירוקה, אירוע פתיחת סניף סבן אילבן ברחוב לינקולן בתל אביב נדחה, וגם אירוע ההשקה של Terminal X Space הועבר לתאריך אחר • אירועים ומינויים

סניף OPTIC / צילום: אייל טואג

כך הפך שוק האופטיקה לזירה קמעונאית שמגלגלת מיליארדי שקלים בשנה העסקאות הגדולות

שלוש עסקאות משמעותיות נחתמו בישראל בחודשים האחרונים בתחום המשקפיים ע"י לוקסוטיקה, קבוצת פוקס וסופר־פארם • איך הן עשויות לשנות את מאזן הכוחות בענף, ממה מוטרדים השחקנים הקיימים, והאם הכסף הגדול נמצא במשקפי הראייה

חנות אירוקה דיוטי פרי / צילום: אלעד גוטמן

סופרפארם רוכשת את אירוקה בסכום של כ-75 מיליון שקל

סופר פארם מרחיבה את פעילותה בתחום האופטיקה ורוכשת את פעילות רשת אירוקה, שמפעילה יותר מ-60 סניפים בארץ • כ-200 עובדי אירוקה ייקלטו ברשת סופר פארם

סניף של רשת Be בדיזנגוף סנטר, תל אביב / צילום: כדיה לוי, גלובס

בלעדי רשת Be חוברת לאירוקה במלחמה מול סופר-פארם: תפתח חנות אופטיקה בתוך סניף הדגל שלה בדיזנגוף סנטר

מדובר בשיתוף-פעולה אסטרטגי עם רשת המשקפיים, שיחל כפיילוט בסניף הדגל של Be בחזית המרכז וצפוי להתרחב בהמשך לחנויות נוספות בהתאם לביקושים

אירוקה מקימה אתר אאוטלט למשקפי שמש של מותגי יוקרה

באתר יימכרו מותגים בינלאומיים של משקפי שמש מעונות קודמות בהנחות משמעותיות של כ-50% • היקף ההשקעה באתר נאמד בכרבע מיליון שקל

עד 4,000 שקל למסגרת: מותגים חדשים בענף משקפי השמש

אירוקה קיבלה את הזיכיון ליבוא ושיווק משקפי השמש והראייה של המותגים טום פורד, רוברטו קוואלי, טוד'ס, סברובסקי, מונקלר, בלינסאנגה, טימברלנד ועוד ■ לפידות מדיקל תייבא ותשווק את משקפי Dunhill ו-Loewe

רשת אירוקה זכתה במכרז רש"ת: תפתח שתי חנויות בנתב"ג

חנות אחת תפעל במתחם חנויות הדיוטי פרי, והחנות השנייה תיפתח במרכז המסחרי באולם מקבלי הפנים ■ אירוקה תשקיע במהלך כמיליון שקל, והזיכיון יהיה תקף ל-5 שנים

חשד לעבירות מס במיליונים ברשתות קרולינה למקה ואירוקה

(עדכון) - רשות המסים עצרה מנהלים ברשתות האופטיקה ■ החשד: קרולינה למקה ואירוקה באילת מכרו משקפיים ללא מע"מ למי שאינם תושבי העיר - והאספקה בוצעה למקום מגוריהם ■ קרולינה למקה: "אי-הבנה"

מה כדאי לבדוק לפני שרצים אחר המבצעים ברשתות האופטיקה?

יבוא מקביל, מותגים פרטיים ותחרות ערנית בענף המשקפיים הם בשורה של ממש לכל מי שנאלץ לשלם בעבר סכומי-עתק עבור משקפי ראייה

קניתם משקפי שמש והתחרטתם? תוכלו לקבל החזר כספי

מעתה ניתן לקבל החזר כספי על ביטול רכישת משקפי שמש בשווי של עד 1,500 שקל - כך קבע ביהמ"ש המחוזי בחיפה, כפשרה שהושגה עם משיכת בקשות לתביעה ייצוגית נגד הרשתות אופטיקנה, אופטיקה הלפרין ואירוקה

לפני כולם תקציב הפרסום של אירוקה יטופל זמנית ב"לעומק התודעה"

התקציב שטופל במשרד הפרסום DAVID יטופל ב"לעומק התודעה" עד סוף השנה ואז ייצא למכרז ■ מתחילת 2014 פרסמה הרשת בהיקף של 5.3 מיליון דולר

רשת אירוקה מרחיבה את פעילותה בתחום משקפי הראייה

הרשת לא תפעיל אופטומטריסטים ולא תבצע בדיקות ראייה, אך תרחיב את היצע מסגרות משקפי הראייה ותתחרה בקטגוריית המחיר עם 200-500 שקל למסגרת

לפני כולם אירוקה: יש אור ירוק למכירה; רשות ההגבלים: זה בבדיקה

באוגוסט 2011 חתמה אירוקה על הסכם למכירת הרשת לתאגיד ‏Luxottica‏ העולמי תמורת 20 מיליון אירו ■ אירוקה: אישור הממונה ניתן אמש טלפונית לעורכי הדין

בעלי אירוקה קנו במיליון ד', מכרו ב-20 מיליון אירו

(עדכון) - אירוקה תימכר לתאגיד ‏‏Luxottica ותאוחד עם רשת ‏Sunglass Hut‏ העולמית ■ יעקב הלפרין, מבעלי אופטיקה הלפרין: ‏"הם יוכלו לחסום חנויות שינסו להוריד מחירים"

"80% ממשקפי השמש הנמכרים בשוק הם מותגים פרטיים"

המותגים הפרטיים תופסים נפח הולך וגובר גם בשוק משקפי השמש, שעובר תהפוכות עם חדירת רשתות חדשות המציעות מחיר נמוך ■ תחרות על שוק הנאמד ב-450-500 מיליון שקל בשנה

רשת משקפי שמש חדשה תתקוף את זירת המחיר

רשת "קרולינה למקה" תמנה בתוך חודשיים 20 סניפים שיוקמו בהשקעה של 5 מיליון שקל ■ הרעיון הוא להציע משקפי שמש במחירים מוזלים ולנגוס ברשתות משקפי השמש והאופטיקה

להעביר את דביר - עכשיו גם ברשת

וגם: מותג הוויסקי "פיימוס גראוס" מראה לנו מה אפשר לעשות עם חמת חלילים בפייסבוק

הפרסומת של רשת אירוקה - המדוברת ביותר השבוע ברשת

Twisted Fly: כ-76% מכלל השיחה על הפרסומת התמקדה ברגשות השליליים של הגולשים כלפיה, וקבוצה של כ-300 חברים בפייסבוק אף קראה להוריד את הפרסומת שכביכול מעודדת פגיעה באיכות הסביבה

אירוקה ממשיכה בשינויים: תקציב המדיה עובר ליוניון מדיה

על-פי יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של אירוקה ב-2009 עמד על 9.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ באחרונה פורסם כי איש הקריאייטיב דייויד אדלשטיין ינהל את תקציב הפרסום של הרשת