גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ארטימדיה

עוד כתבות

גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

בלעדי גל תורג'מן, ממקימי ארטימדיה בישראל, פורש מהחברה

תור'ג'מן, שכיהן כמנכ"ל ארטימדיה במשך חמש שנים, עבר באמצע 2020 לתפקיד מנהל הפיתוח בעסקי של החברה-האם ארטיויז'ן •  בחודשים האחרונים שקד תורג'מן על פיתוח רשת פרסום פרוגרמטית לטלוויזיה, וכעת לא ברור האם וכיצד תמשיך ארטימדיה במיזם זה

מנכ"ל ארטימדיה עופר מילר. קו תקיף עם תג מחיר / צילום: תמר מצפי

בלעדי ממציאה עצמה מחדש: ארטימדיה מקימה רשת פרסום אוטומטי לטלוויזיה

לגלובס נודע כי החברה חתמה על הסכם עם הוט, לפיו יוגש פרסום פרוגרמטי (ממוכן ואוטומטי) על גבי התכנים שיועברו ברשת הסיבים • פנייה רשמית להצטרף נעשתה גם ל–yes, לסלקום וליצרני טלוויזיות חכמות • ארטימדיה צפויה להשקיע במהלך כ–70–80 מיליון שקל

אורי רוזן מנכל מאקו / צילום: שלומי יוסף

בלעדי 10% משווי העסקה: ההתחייבות של ארטימדיה לקשת

לגלובס נודע כי ב-2017 רכש המייסד עופר מילר את מניות ארטימדיה עבור 5 מיליון דולר • כעת דורשת קשת לבדוק האם מדובר במכירה פיקטיבית כדי לחמוק מהתשלום אליו התחייב • ארטימדיה הגישה תביעת פיצויים בסך 69 מיליון שקל, ובקשת עיקול עצמי שתמנע מקשת הכנסות על פרסום במאקו ברבעון האחרון

עמית אוחיון - הקים מערכת פרסום ממוחשבת / צילום: איל יצהר

היום שאחרי ארטימדיה: שוק הפרסום בווידאו מחשב מסלול מחדש

סגירת רשת הפרסום בווידאו ארטימדיה מציבה את הענף בפני אתגרים שאותם היא ביקשה לחסוך, כשברקע המערכת של IDX מנסה למלא את החלל שנוצר • עבור מי המצב החדש הוא הזדמנות, ועבור מי הוא מהווה סכנה

מנכ"ל ארטימדיה עופר מילר. קו תקיף עם תג מחיר / צילום: תמר מצפי

עלייתה ונפילתה של הקואליציה שביקשה להילחם בגוגל ובפייסבוק

5 שנים אחרי שהוקמה, חברת ארטימדיה סוגרת את שירות הפרסום בווידאו שלה • איך קרסה ההבטחה הגדולה למענה לענקיות הטכנולוגיה הבינלאומיות שנגסו נגיסות ענק בתקציבי הפרסום בישראל, ומה תהיה ההשפעה של הפסקת הפעילות על השוק

גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

האלטרנטיבה לגוגל ופייסבוק נעלמת: ארטימדיה מפסיקה את פעילותה בישראל

מנכ"ל ארטימדיה גל תורג'מן הודיע היום כי החברה תפסיק את הפעילות בתחום הפרסום בווידאו בדיגיטל בסוף השנה • לאחרונה הפסיקה קשת את ההתקשרות עם החברה, וגם המו"מ עם וואלה נתקע • תורג'מן: "בכוונתנו להמשיך את פעילות הפיתוח בארץ ולהשלים את מוצר הטלוויזיה שלנו"

בלעדי מסתמן: על רקע אי-הסכמות מסחריות - וואלה תצא מרשת הפרסום של ארטימדיה

בין הצדדים נערך לאחרונה מו"מ על חידוש החוזה ביניהם, במסגרתו ניסתה ארטימדיה להקטין או לשנות את מודל ההתקשרות עם וואלה, של התחייבות לתשלום מינימום נדיב • בוואלה לא מעוניינים לשנות את המודל או לוותר על חלק מתשלום המינימום, ולכן הצדדים לא הגיעו להסכמות

אורי רוזן/ צילום: שלומי יוסף

בלעדי דרמה בענף: קשת מפרידה כוחות מארטימדיה ומחזירה הביתה את השליטה בשיווק הפרסום הדיגיטלי

ל"גלובס" נודע כי קבוצת קשת הודיעה לרשת הפרסום הפרוגרמטית ששיווקה עבורה בחמש השנים האחרונות את תוכן הווידיאו באינטרנט של האתרים מאקו ו-N12 על רצונה לצאת מהעסקה • בחברה לא מוכנים לוותר על המאחז החשוב, ובשבועות האחרונים מתנהלת בין הצדדים התכתבות משפטית

גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

המנהל שנתן פייט לפייסבוק וגוגל: גל תורג'מן פורש מניהול ארטימדיה ישראל

תורג'מן יעבור לפיתוח עסקי במסגרת התרחבות פעילות החברה בשווקים חדשים בעולם • את מקומו בניהול החברה תתפוס יעל בר יעקב, שכיהנה כסמנכ"ל לקוחות בחברה ב-3 השנים האחרונות

גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

אתרי התוכן הישראלים בקמפיין: "משאירים את הכסף בארץ"

מספר ימים לאחר שארטימדיה העלתה קמפיין דיגיטלי המתנגח בגוגל ופייסבוק על כך שאינם מצליחים לסנן פייק ניוז בנוגע לקורונה, מעלה החברה יחד עם אתרי תוכן ישראלים קמפיין הקורא למפרסמים לפרסם רק באתרים ישראלים כדי לשמור על הכלכלה

גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטימדיה נגד גוגל ופייסבוק: "לא מצליחות להילחם במידע שקרי על הקורונה"

חברת ארטימדיה, המשווקת פרסום באתרים הישראליים, העלתה קמפיין העוסק בקושי של גוגל ופייסבוק למנוע מידע שקרי, ומדגיש את יתרונות האתרים הישראליים בנוגע לתוכן אמין • המנכ"ל גל תורג'מן קורא לכל המפרסמים לפרסם רק באתרים הישראליים: "התמיכה שלכם חיונית"

גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

בלעדי מי המפרסמים שמעדיפים את גוגל על האתרים הישראלים בשעת משבר?

אתמול חשף "גלובס" כי מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, בועז סטמבלר, הנחה את עובדי המשרד לתעדף את הפרסום באתרים הישראלים - אך לפחות בשלב הזה לא כל המפרסמים נוהגים כך

מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר / צילום: יואב דודקביץ , ידיעות אחרונות

בלעדי אפקט הקורונה: מנכ"ל לפ"מ הנחה לתעדף פרסום באתרים הישראלים

מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר הנחה את צוותו לתעדף העברת פרסום לאתרים הישראליים ולרשת הפרסום ארטימדיה, כדי לסייע להם בתקופה שבה הפרסום מתרסק, וההכנסות ממנו יורדות מיום ליום

יוצא "האח הגדול" אלעד צפני ממכב בפרסומת החדשה "המרוץ לשוויון" של עמותת "לינק 20" / צילום: לינק 20

רצו להראות כמה קשה לנכים בתחבורה הציבורית - ועל הדרך יצרו קמפיין ייחודי

עמותת "לינק 20", הפועלת לשוויון הזדמנויות לצעירים בעלי מוגבלויות, העלתה פרסומת סאטירית באמצעות ארטימדיה תחת הכותרת "המרוץ לשוויון" • הפרסומת הגיעה לביצועים יוצאי דופן מבחינת החשיפה אליה • "כשאמרו לנו שיעלה סרטון של 6 דקות, אמרנו שאין סיכוי שמישהו יראה פרסומת כזו ארוכה - אבל הופתענו"

טלוויזיה חכמה / צילום: Shutterstock

ארטימדיה בשת"פ ראשון מחוץ לישראל: תקים רשת פרסום בהודו

בשיתוף עם חברת התוכן ההודית ארוס אינטרנשיונל, מקימה ארטימדיה רשת לפרסום פרוגרמטי בהודו על פלטפורמת ה-OTT של ארוס • לפלטפורמה יש 140 מיליון משתמשים, ובחברה מקווים להתרחב בהמשך לשת"פ עם פלטפורמות OTT נוספות

גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטמדיה תאפשר לפרסם במיקומי וידאו בראשי העמודים באתר

רשת ארטימדיה, המתמחה בפרסום פרוגרמטי בווידאו, מוסיפה לסל המוצרים שלה את האפשרות לפרסם במיקומי וידאו בראשי העמודים (דיסלפליי) באתרים שהיא משווקת • הפרסום בעמודים הראשיים נחשב לאחד המיקומים האטרקטיביים שנשמר מסורתית לשיווק ע"י האתרים עצמם

קמפיין הוט / צילום מסך

בלעדי הוט נכנסת לתחום הפרסום: תשתף פעולה עם ארטימדיה

לראשונה מאז שהתחילה את פעילותה בישראל, הוט נכנסת לעולם הפרסום ותשתף פעולה עם רשת הפרסום הפרוגרמטי ארטימדיה • התוכן הראשון שעליו הוט תגיש פרסומות יהיה התוכנית "IT GIRLS"

גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

בלעדי שפ"א במו"מ עם ארטימדיה לשיווק פרסום במדיות דיגיטליות

לאחרונה נפגשו בעלים של תחנות רדיו אזורי, מנכ"ל שפ"א אלון שטיינפלד ומנכ"ל ארטימדיה גל תורג'מן כדי לדון במהלך

גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטימדיה תאפשר לזאפ ו-וואלה! למכור קמפיינים חכמים

בענף השיווק הדיגיטלי הישראלי מתחילים להפנים שכדי להציע קמפיינים יעילים יש צורך בשיתוף פעולה בין הפלטפורמות שמציגות את הפרסום לחברות שסוחרות במידע על הצרכן • ל"גלובס" נודע כי שיתוף פעולה ראשון כזה מסתמן בין קבוצת זאפ לארטימדיה, במקביל לשיחות עם וואלה! • מה ההבדלים בין חברות המסחר במידע ואיך זה ישפיע על השוק? • ניתוח

גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטימדיה רוכשת את מערכת הדאטה BlueKai של אורקל

המערכת החדשה אמורה לשפר ולשדרג את ניהול הדאטה של ארטימדיה, ובנוסף לאפשר למפרסמים להתממשק למערכת ישירות באמצעות הצינורות שלהם ■ "שיתוף הפעולה עם אורקל יוביל לקמפיינים אפקטיביים ולתוצאות שעדיין לא ראינו"