חנות הביוטי של ארמני שנפתחה בקניון רמת-אביב מציגה טכנולוגיה חדשה שמאפשרת התנסות וירטואלית באיפור ובחינת גוון הליפסטיק או המייקאפ על הפנים באמצעות שימוש במצלמת סלפי ובינה מלאכותית • הטכנולוגיה אומנם מתקדמת, אך בפועל השירות עדיין לא מחובר למכירה מרחוק באונליין, כך שהפוטנציאל עדיין רחוק ממימוש
החנות צפויה להיפתח בקניון רמת-אביב במאי תחת השם "ARMANI BEAUTY" • בחנות יימכרו מוצרי איפור, סדרות טיפוח ובישום יוקרתי
ביולי 2017 הודיעה קבוצת אופנת העלית האיטלקית כי היא מתכננת לקצץ את מספר המותגים שהיא מוכרת ולבנות מחדש פריסת רשת החנויות שלה • חנות ארמני ג'ינס בקניון רמת אביב תוחלף בחנות תחת המותג אמפוריו ארמני, ותהיה הראשונה מסוגה במסגרת השינוי העולמי
הפנטהאוז מתוכנן ומעוצב ע"י סטודיו ארמאני, סך מכירות של 820 מיליון שקל שיחצה את רף המיליארד, ספא, מספרה, חדר טיפולים, בריכת שחייה ומה לא? ■ הצצה לפרויקט "ווייט סיטי" בקצה שכונת נווה צדק בתל-אביב
החנות, שנפתחה בהשקעה של 1.6 מיליון שקל, היא סנונית ראשונה של 10 חנויות המותג שצפויות להיפתח ב-3 השנים הקרובות בהשקעה של 17 מיליון שקל ■ רוני אירני: "המחירים שלנו זולים יותר מהחנות בלונדון ב-30%"
מי הגיעו לחגיגת המימונה של רפי ועפרה אלול? ■ מי קיבלו גביעי הוקרה מרו"ח איריס שטרק? ■ ומה עשה ג'ורג'יו ארמאני במשחק של מכבי ת"א?
נראה כי מעולם לא היה קל יותר להצטייד בספה של קסטיאל, ג'ינס של ארמאני, משקפיים של ראלף לורן ותכשיטים של שטרן ■ מותגי היוקרה לא נותרים אדישים למצב הכלכלי ומציעים סדרות במחירים עממיים יותר תחת תתי-מותגים
התהיות על מידת הרלבנטיות של שבוע אופנת הקוטור בפריז, שננעל בסוף השבוע, קיבלו סוף סוף מענה מציאותי, חיובי וחד-משמעי ■ צפו בתמונות שהשאירו את הקהל פעור פה
נעלי ריבוק שעיצב ארמני או חולצה של H&M שעיצבה דונטלה ורסצ'ה - הדרך לקנות פריט של מעצב-על בזול עוברת דרך שיתופי-הפעולה של אותם מעצבים עם חברות עממיות
בתוך כך איבדה רשת ונדום לטובת קבוצת אירני את הזיכיון למותגים אמפוריו ארמאני וארמאני ג'ינס ■ רוני אירני, יו"ר ומבעלי הקבוצה: "המחאה החברתית לא מורגשת אצלנו"
ג'ורג'יו ארמאני - האיש, האגדה והמותג - השיק קו רהיטים יוקרתי הקרוי "ארמאני קאזה" ■ בשיחה עם "גלובס", בין בדי ריפוד זהובים, אדריכלים ודוגמניות-על, הוא מדבר על תיאבון ההתרחבות שאינו פוחת במאומה, גם בגיל 77
הם אלגנטיים, מאופקים, ובעיקר - מודעים לעצמם ■ דולצה וגבאנה, דונה קארן, הרמס, כריסטיאן לבונטין ועוד פירסמו את הקמפיינים המושקעים שלהם לאביב-קיץ 2011
במותגי היוקרה העתידיים נראה חדשנות יצירתית של גדולי היוצרים מכל התחומים
הקשר האנגלי החליט להפסיק את החסות עם חברת המשקאות, שהכניסה לו כ-4 מיליון דולר בשנה, על מנת להתרכז בעבודה שלו עם וודאפון וארמאני "משיתופי הפעולה המוצלחים בתולדות המותגים הבינלאומיים"