הבוטיק של חומי שקלאר מירושלים מוקדש עכשיו למסעות בארץ - בין איסוף בגדים, כולם חדשים, בשווי עשרות ומאות אלפי שקלים, והקמת בוטיק נייד לנשים שפונו, בו הן בוחרות בחינם בגדים חדשים • חומי: "ניגשות אליי נשים שאומרות: 'החולצה שעליי - זה כל מה שיש לי'. אנחנו נותנות להן את המקום להרגיש שמכבדים אותן כנשים"• ישראל מתגייסת
ממכנסי דגמ"ח ועד מכנסי ברמודה רחבים: הגברים האופנתיים מאמצים את הלבוש של הראפרים ורוכבי הסקייטבורד
אלו לא המכנסיים ההדוקים וגם לא החולצה הצמודה: לבוש חושני הוא לפני הכל בגדים שמשדרים נינוחות וקלילות
בתקופת הרנסאנס הוא סימל כוח אלוהי, בזמנו של לואי ה־15 הוא ייצג חושניות ויוקרה מוגזמת, ובמאה ה־20 הוא שווק כצבע מרגיע אסירים ומתמודדי נפש
במשך זמן רב נחשבו הבלייזרים לפריטים אפרוריים במלתחה, אלא שכעת גברים עם מודעות אופנתית גילו אותם מחדש
בסרטונים בטיקטוק וביוטיוב, וגם בלוחות של פינטרסט, בולטים כעת פריטים כמו סוודרים דקיקים, שמלות טניס לבנות, תיקי הרמס ושעוני קרטייה המזוהים עם מעמד הכסף הישן • הרעיון הוא לרכוש פריטים יוקרתיים וללבוש אותם עד שיתבלו
חולצת פולו, חולצה עם צווארון מעוגל או חולצה שפתוחה עד אמצע החזה: מה כדאי לגברים ללבוש בקיץ הזה?
בסרט "רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית" השחקן דניאל קרייג עוטה על צווארו מטפחת ממשי • דור חדש של מתלבשים רואה בו מודל לחיקוי ומאמץ בחום את הפריט
במשך שנים, גברים נטולי חוש אופנתי לבשו מכנסיים כל כך ארוכים, שהם התקמטו מעל שרוכי הנעליים • כעת גברים עם סגנון אימצו ושיפרו את הלוק הלא מוקפד
בעבר כוכבי רוק נעלו אותם, היום הם מככבים בתערוכה בניו יורק • "מגפי הירכיים", המטפסים הרבה מעבר לברכיים, חוזרים לאופנה בזכות "בלנסיאגה" והפרזנטורית של המותג, קים קרדשיאן • וגם: כמה טיפים איך לשלב אותם עם פריטים ממלתחת החורף
בעוד אנשי עסקים נוטים פחות ללבוש חליפות, הטיפוסים היצירתיים נוטים יותר ללבוש חליפות, בסגנון לא קונבנציונלי: הגזרות רחבות יותר, הז'קטים עם בטנה כפולה, הבדים מיוחדים והאקססוריז צבעוניים • מובילי המגמה הם הזמרים הארי סטיילס וג'סטין ביבר והשחקן אחמד ריז • הסגנון הייחודי שלהם מתחיל לשנות את תעשיית ההלבשה הגברית כולה
לזה זקני העמק לא פיללו, אבל שוחרי הכיף דווקא כן: קרואסון הפיסטוק-מרציפן הטעים בארץ, אמנות מרגשת וחנות יד שנייה עמוסה פריטים שווים מבתי אופנה נחשבים, וכל אלה בקיבוץ בית העמק • חגית אברון תופרת יום
מותגי אופנה המתמחים בבגדי גברים שינו לבלי הכר את עיצובה של החולצה ובכך תרמו להפיכתה מפריט לבוש בסיסי וחסר ברק לפריט ייחודי ובעל סגנון אישי • הפרשנות העכשווית שלה זוכה לפופולריות גם בקרב שחקני קולנוע וגם בקרב אנשי עסקים
עולם העבודה שופט הופעה חיצונית של נשים בחומרה רבה יותר מאשר את זו של הגברים, ובעיקר כשמדובר במנהלות • לבוש לא מתאים פוגע בתדמית המקצועית, מפריע למצוא עבודה איכותית ומחבל בקידום הקריירה
נשים הפכו את טרנד ה-Barbiecore להצהרה של עוצמה נשית • קים קרדשיאן, מייגן פוקס, ליזו וגלן קלוז - כולן לובשות עכשיו ורוד
ננה ורשבסקי, בת 36 מירושלים • נשואה+2 • מייסדת ובעלת "בובות געגוע" • "קיים קושי אמיתי בתמחור אומנות – בתחילת דרכי תמחרתי בובות בחמישית מכמה שהן עולות היום, ולקח לי פי חמישה זמן להכין כל אחת" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז
בואו לצלול איתנו למספרים ולנתונים שמאחורי החיים עצמם • והפעם: בעקבות ההיצע, מחירי ההלבשה וההנעלה נמצאים בירידה מאז תחילת שנות ה-2000
היכולת לראות מעבר למבצעי נובמבר היא היכולת להתחבר פנימה, להגביר יכולת לוויסות רגשי ולחזק חשיבה ביקורתית, שהיא עוגן אמיתי במציאות החיים שלנו • את היכולת הזו צריך להעביר גם לילדינו שגדלים בתוך סביבה צרכנית
החברה ממנפת את תעשיית הטקסטיל החזקה במדינה שלה על-מנת לייצר בגדים במחירים זולים המושכים קונות וקונים צעירים
סניפים פיזיים של החברה עשויים לכלול סריקת ברקודים ע"י משתמשים, מסכי מגע וחוויית קנייה לא מסורתית