גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ביסלי

חטיף פופולרי של אסם

עוד כתבות

רק לא הבמבה: קבוצת אסם-נסטלה מעלה מחירים

אחרי 6 שנים ללא התייקרויות, קבוצת אסם-נסטלה מודיעה על כוונתה להעלות מחירים בתחילת 2019 • לטענת החברה, העלייה תחול על כשליש מהמוצרים - ובהם ביסלי ופתי בר - ותגיע עד 4.5% • עם זאת, מוצרים כגון במבה, מטרנה, קפה, פסטה אסם, עוגות, בייגלה ומרבית מוצרי דגני הבוקר והסלטים לא יתייקרו

ביסלי סימן שאלה

נדחה ערעור אסם: הקנס בסך 864 אלף שקל יישאר על כנו

העיצום הכספי הוטל על אסם בגין הטעיית צרכנים, לאחר שהחברה ייצרה ביסלי בכמות מופחתת של 55 גרם ולא גילתה את שיעור ההפחתה במשקל - אלא רק ציינה על האריזה "משקל חדש"

מחטף החטיפים

היעדר סימון שלילי על חטיפים מלוחים, כשהצרכן יודע שהוא קיים - רק מזיק

מלח הארץ / איור תמיר שפר

מלח הארץ

אחרי איראן, חמאס וחיזבאללה, ישראל מצאה אויב חדש: ביסלי בצל

במבה אוסם / צלם:  איל יצהר

לפני כולם מקאן ת"א זכה במכרז על תקציב הפרסום של במבה

יטפל בכל תקציבי החטיפים המלוחים של אסם, לרבות בייגלה שטוחים וביסלי, בהיקף של כ-11.1 מיליון שקל

במבה אוסם / צלם:  איל יצהר

תקציב במבה לא הוכרע: מקאן וגיתם יציגו פרזנטציות נוספות

היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

אסם וויליגר הקטינו אריזות של מוצרים - וישלמו ביוקר

הרשות להגנת הצרכן קנסה את אסם בכ-1.3 מיליון שקל בשל הקטנת אריזות ביסלי ואת ויליגר ב-420 אלף שקל בשל הקטנת אריזות טונה - ללא יידוע כראוי ■ החברות מצדן טוענות כי לא הייתה הטעיה

במבה אוסם / צלם:  איל יצהר

לפני כולם אסם: תקציב הפרסום של במבה, ביסלי ושטוחים יוצא למכרז

על התקציב, שטופל עד כה בפובליסיס ישראל, יתמודדו מקאן וגיתם ■ פובליסיס תתנחם בתקציב הקפה של נסטלה

במבה אוסם / צלם:  איל יצהר

שוק החטיפים ב-2014: במבה הכי נמכר, דובונים הכי יקר

סטורנקסט: ב-2014 הוציא הצרכן הישראלי 972.7 מיליון שקל על חטיפים ■ אסם ושטראוס-עלית שולטות בשוק - 85% מההוצאה על חטיפים היא על מותגים שלהן

אוכלים חטיפים? שימו לב מה באמת אתם מכניסים לגוף

בניגוד מוחלט לטרנד המזון הבריא, ענף החטיפים פורח ומשגשג ■ בדיקת "גלובס" מגלה שבתפוצ'יפס ובכיפלי כמות השומן היא הגבוהה ביותר, בפרינגלס יש כמות עצומה של קלוריות, ובבייגלה יש הרבה יותר מדי מלח

לפני כולם 2013: מכירות החטיפים לשיא - 958 מיליון ש'

עליות המחיר לצרכן שחלו ב-2013 הקפיצו את מכירות החטיפים ■ 3 החטיפים הנמכרים ביותר - במבה, תפוצ'יפס וביסלי - אחראים יחד ל-54% מכלל המכירות

לפני כולם מכירות במבה, תפוצ'יפס וביסלי: חצי מיליארד שקל ב-2012

שוק החטיפים בישראל גלגל בשנת 2012 כ-928 מיליון שקל ■ פרינגלס, דובונים ודוריטוס רשמו עלייה דו-ספרתית במכירות; כיפלי נחלש

יהודים משלמים יותר: ביסלי נמכר לצרכן הערבי ב-2 שקלים

בזמן שאסם מוכרת שקית ביסלי לצרכנים יהודים במחירים של 3.92-4 שקלים, במגזר הערבי נמכרת אותה שקית ב-2 שקלים בלבד ■ מדובר במחיר שאסם הטביעה על גבי האריזה המיועדת למגזר הערבי

מדברים על בפלות

ריאליטי לגיל הרך: מסתבר שעיקרון "15 דקות התהילה" לא פוסח אפילו על התינוקות

אילו חברות משתפות צרכנים בעיצוב ובחירת שם המוצר?

שיתוף הצרכנים בהחלטות ובעיצוב המוצר נעשה יותר ויותר מקובל ■ רגע אחרי שהרוב קבע "בפלות" במקום ופלים, עכשיו הם בוחרים שם לטעם חדש של ביסלי ומחליטים מי ידגמן חיתולים

מהלך שיווקי מפתיע: אסם משיקה ביסלי בטעם "סודי"

על אריזת הביסלי החדש לא יופיע טעם המוצר - אלא הכיתוב: "בטעם ???" ■ הצרכנים יוזמנו לקבוע את שם הטעם החדש באמצעות עמוד הפייסבוק של המותג

שוב: המפלצתונים של הלוטו - הפרסומת המדוברת של השבוע

Twisted Fly: כ-31% מהגולשים הזדהו עם הסיטואציות שבהן נמצאים האנשים בפרסומת הזקוקים לעזרת כדורי הלוטו

מי יכול בלי במבה של אסם

כנראה שיש כאלה, ואם חצי חינם מסתדרת כבר זמן מה בלי - אולי גם רשתות אחרות יוכלו

האם אסם לא עמדה בהבטחתה להגריל לפטופ כל שעתיים?

החברה יצאה במבצע לביסלי, בו הבטיחה להגריל מחשב נייד כל שעתיים עד 2 בפברואר ■ תוצאות ההגרלות האחרונות באתר המבצע הן מ-11 בינואר ■ אסם: "הגרלות מתקיימות אך מסיבות טכניות התוצאות לא פורסמו"

מבצע חדש לביסלי: תחלק בכל שעתיים לפטופ של LG

לצורך המהלך הוקמה מערכת אינטרנטית מיוחדת אליה כל משתתף יקליד את הקוד המוטבע על שקית הביסלי, כאשר אחת לשעתיים תיערך הגרלה ■ המהלך יעלה בהיקף כספי של 3 מיליון שקל באמצעות גלר-נסיס