אחרי 6 שנים ללא התייקרויות, קבוצת אסם-נסטלה מודיעה על כוונתה להעלות מחירים בתחילת 2019 • לטענת החברה, העלייה תחול על כשליש מהמוצרים - ובהם ביסלי ופתי בר - ותגיע עד 4.5% • עם זאת, מוצרים כגון במבה, מטרנה, קפה, פסטה אסם, עוגות, בייגלה ומרבית מוצרי דגני הבוקר והסלטים לא יתייקרו
העיצום הכספי הוטל על אסם בגין הטעיית צרכנים, לאחר שהחברה ייצרה ביסלי בכמות מופחתת של 55 גרם ולא גילתה את שיעור ההפחתה במשקל - אלא רק ציינה על האריזה "משקל חדש"
היעדר סימון שלילי על חטיפים מלוחים, כשהצרכן יודע שהוא קיים - רק מזיק
אחרי איראן, חמאס וחיזבאללה, ישראל מצאה אויב חדש: ביסלי בצל
יטפל בכל תקציבי החטיפים המלוחים של אסם, לרבות בייגלה שטוחים וביסלי, בהיקף של כ-11.1 מיליון שקל
היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
הרשות להגנת הצרכן קנסה את אסם בכ-1.3 מיליון שקל בשל הקטנת אריזות ביסלי ואת ויליגר ב-420 אלף שקל בשל הקטנת אריזות טונה - ללא יידוע כראוי ■ החברות מצדן טוענות כי לא הייתה הטעיה
על התקציב, שטופל עד כה בפובליסיס ישראל, יתמודדו מקאן וגיתם ■ פובליסיס תתנחם בתקציב הקפה של נסטלה
סטורנקסט: ב-2014 הוציא הצרכן הישראלי 972.7 מיליון שקל על חטיפים ■ אסם ושטראוס-עלית שולטות בשוק - 85% מההוצאה על חטיפים היא על מותגים שלהן
בניגוד מוחלט לטרנד המזון הבריא, ענף החטיפים פורח ומשגשג ■ בדיקת "גלובס" מגלה שבתפוצ'יפס ובכיפלי כמות השומן היא הגבוהה ביותר, בפרינגלס יש כמות עצומה של קלוריות, ובבייגלה יש הרבה יותר מדי מלח
עליות המחיר לצרכן שחלו ב-2013 הקפיצו את מכירות החטיפים ■ 3 החטיפים הנמכרים ביותר - במבה, תפוצ'יפס וביסלי - אחראים יחד ל-54% מכלל המכירות
שוק החטיפים בישראל גלגל בשנת 2012 כ-928 מיליון שקל ■ פרינגלס, דובונים ודוריטוס רשמו עלייה דו-ספרתית במכירות; כיפלי נחלש
בזמן שאסם מוכרת שקית ביסלי לצרכנים יהודים במחירים של 3.92-4 שקלים, במגזר הערבי נמכרת אותה שקית ב-2 שקלים בלבד ■ מדובר במחיר שאסם הטביעה על גבי האריזה המיועדת למגזר הערבי
ריאליטי לגיל הרך: מסתבר שעיקרון "15 דקות התהילה" לא פוסח אפילו על התינוקות
שיתוף הצרכנים בהחלטות ובעיצוב המוצר נעשה יותר ויותר מקובל ■ רגע אחרי שהרוב קבע "בפלות" במקום ופלים, עכשיו הם בוחרים שם לטעם חדש של ביסלי ומחליטים מי ידגמן חיתולים
על אריזת הביסלי החדש לא יופיע טעם המוצר - אלא הכיתוב: "בטעם ???" ■ הצרכנים יוזמנו לקבוע את שם הטעם החדש באמצעות עמוד הפייסבוק של המותג
Twisted Fly: כ-31% מהגולשים הזדהו עם הסיטואציות שבהן נמצאים האנשים בפרסומת הזקוקים לעזרת כדורי הלוטו
כנראה שיש כאלה, ואם חצי חינם מסתדרת כבר זמן מה בלי - אולי גם רשתות אחרות יוכלו
החברה יצאה במבצע לביסלי, בו הבטיחה להגריל מחשב נייד כל שעתיים עד 2 בפברואר ■ תוצאות ההגרלות האחרונות באתר המבצע הן מ-11 בינואר ■ אסם: "הגרלות מתקיימות אך מסיבות טכניות התוצאות לא פורסמו"
לצורך המהלך הוקמה מערכת אינטרנטית מיוחדת אליה כל משתתף יקליד את הקוד המוטבע על שקית הביסלי, כאשר אחת לשעתיים תיערך הגרלה ■ המהלך יעלה בהיקף כספי של 3 מיליון שקל באמצעות גלר-נסיס