גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

בן סבר

מנהל קרייאיטיב

עוד כתבות

בן סבר / עיצוב: גלובס

"הפרסומת הכי לא פוליטיקלי קורקט שאי פעם שודרה בטלוויזיה שלנו"

בן סבר, מנהל הקריאייטיב בענבר מרחב חבס, על הפרסומת לקסטרו

אור גלייכר ובן סבר, ענבר-מרחב G / צילום: איל יצהר

"פרסום בנאלי עושה לנו אלרגיה. זה לא משהו שאנחנו יכולים להכיל או לעשות"

אור גלייכר ובן סבר, המנכ"לים המשותפים של משרד הפרסום ענבר-מרחב G, עברו דרך ארוכה מאז שהגיעו למשרד לפני 5 שנים • עם המכירה לקבוצת HAVAS הבינ"ל הם מספרים לגלובס על השינויים ("שלחנו הביתה 70% מכוח-האדם") ועל האתגרים ("אנחנו לא מיוחצנים מספיק")

מימין : ירון מרחב, בן סבר, אור גלייכר, חן ענבר, משרד פרסום ענבר מרחב G / צילום: איל יצהר, גלובס

בלעדי ענבר-מרחב זכה בתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה

על התקציב, בהיקף 5 מיליון שקל לשנה, התמודדו גם משרדי הפרסום אדלר-חומסקי ולעומק התודעה

 

 

זמרים ישראלים בקמפיין פרו-בונו להגברת המודעות למחלת ה-ALS

בקמפיין שמעלה משרד הפרסום ענבר-מרחב G עבור עמותת ישראליס ישתתפו עידן עמדי, אייל גולן, עילי בוטנר, עידן רייכל, עברי לידר, אברהם טל, קרולינה, אריק ברמן, נתן גושן, נדב גדג', נורית גלרון, אלון אולארצ'יק ועוד

אור גלייכר / צילום: איל יצהר

לפני כולם מינוי נוסף בענבר-מרחב: אור גלייכר יכהן כמנכ"ל משותף

זאת לצד בן סבר ■ גלייכר שימש ב-5 השנים האחרונות כסמנכ"ל אסטרטגיה באדלר-חומסקי

פרסום אותנטי: בכירים בענף מסבירים איך עושים את זה נכון

מפרסמים רבים רוצים להיות אותנטיים ואמיתיים, אבל רק מעטים מצליחים באמת להעביר את התחושה הזאת לצרכנים ■ פרסומאים בכיריחם מסבירים איך לייצר דיאלוג אותנטי ולא מתיימר עם הצרכן החדש

קמפיין נורופן / צילום: גבע טלמור

קמפיין החודש של מאי: להקת הבנים של נורופן

איך אפשר לדבר עם נערות על כאבי מחזור בלי לגרום להן להירתע? ■ עם האתגר הזה יצאו לדרך משרד הפרסום ענבר-מרחב וחברת רקיט בנקיזר ■ התוצאה: קליפ ויראלי של להקת בנים עם שיר שלא הותיר אף אחד אדיש

לפני כולם בן סבר מצטרף כמנהל קריאייטיב ראשי לענבר-מרחב G

סבר יחליף את רובי ניסן ויקבל מניות בהדרגה, אך לא צפוי להפוך לשותף שווה לשאר בעלי המניות במשרד

לפני כולם בן סבר מצטרף כסמנכ"ל קריאייטיב לגליקמן-נטלר-סמסונוב

‎‎סבר מגיע ממשרד הפרסום פובליסיס ישראל, שם שימש כסמנכ"ל קריאייטיב‏

בן סבר ואמיר הספרי מונו לסמנכ"לי קריאייטיב בגלר-נסיס

המינוי הוא חלק מרה-ארגון שעורך ארי מלמוד, המנכ"ל החדש של משרד הפרסום

"ברוב משרדי הפרסום בארץ הקריאייטיב סביר פלוס"

הזוכים הגדולים של "קקטוס הזהב" המריאו אתמול לפסטיבל הפרסום בקאן ■ בראיון מיוחד לקראת התחרות חושפים טל ריבן, מנהל הקרייאיטיב באדלר-חומסקי, ובן סבר, מקבילו ביורו ישראל, את המנוע הקריאטיבי של ענף הפרסום בישראל