על הבנקים להפוך לנושאי האינטרסים הפיננסים של הלקוח. לא עוד המודל של גוף כל יכול, שלקוחותיו תלויים בו
הסופה הטכנולוגית של השנים האחרונות מאתגרת את המודל הקלאסי של הבנקאות ומנתקת בהדרגה את ה-Front Office מהבנק עצמו • גם הבנקים מציעים פתרונות כדי למנוע זליגת לקוחות
ההודעה של בנק לאומי על חיזוק המוקדים הטלפוניים והקשר האישי עם הלקוחות מוכיחה שהבנק הבין שרץ מהר מדי ורחוק מדי עם המעבר הגורף לעולם הדיגיטלי • העתיד של עולם השירות נמצא ללא ספק באונליין, אך יש לקוחות רבים שעדיין דורשים שירות עם מגע אישי • פרשנות
זאת לאחר ששם דגש על התייעלות ושליחת הלקוחות לדיגיטל, ובעקבות הרעה בשביעות רצון של קהלי מסוימים • הבנק צפוי להוסיף 200 בנקאים למוקד הטלפוני ולהגדיל את תקציב המוקד ב-30 מיליון שקל • הבנק ממשיך בפעילות הדיגיטל שלו ללא שינוי
פפר יכלול תחילה חשבון עו"ש, ובהמשך גם פעילות ני"ע ומשכנתאות ■ סמנכ"ל המוצרים של פפר: "ננטר את הפעילות של הלקוח ונציע לו הצעות מתאימות. במובן הזה פפר מזכיר קצת את ווייז"
שנה וחצי בלבד לאחר שהקים את הנציגות של יוליוס בר בישראל, דן שגיא עוזב את תפקידו כראש הנציגות בישראל ■ יחד עם שגיא עוזב רן היינשטיין שניהל את הנציגות
תעשיית השירותים הפיננסיים צפויה לשנות בעשור הקרוב את האופן שבו אנחנו משלמים, מתקשרים עם הבנק או לוקחים הלוואה ■ בשנה האחרונה הושקעו בתחום 10.7 מיליארד דולר ויותר מ-100 חברות בישראל מנסות להצטרף למהפכה
בעשור הבא נשלם פחות על תקשורת, נקנה קרוב לבית, נרקוד במקום להתעמל, נאכל יותר בריא ונזדקן יותר לאט ■ "גלובס" מסכם עשור של שינויים בצרכנות, ממזון עד פיננסים - וגם מציץ לטרנדים של העשור הקרוב
גם אם מדובר בשדרוג של פורמטים הקיימים זה שנים בבנקים אחרים - מי שמרוויח הוא הצרכן מערכי האקספרס כוללים שעות פתיחה נרחבות וביצוע מגוון פעולות באמצעים וירטואליים, אך העמלות זהות לאלה שבסניף המסורתי