גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

בנקאות אישית

עוד כתבות

בנקים, פינטק

שובר גלים חדש: הבנק שישמור עלי

על הבנקים להפוך לנושאי האינטרסים הפיננסים של הלקוח. לא עוד המודל של גוף כל יכול, שלקוחותיו תלויים בו

דויטשה בנק / צילום: רויטרס

ריקוד חלונות הראווה: סניפי הבנקים נסגרים. מה מחליף אותם?

הסופה הטכנולוגית של השנים האחרונות מאתגרת את המודל הקלאסי של הבנקאות ומנתקת בהדרגה את ה-Front Office מהבנק עצמו • גם הבנקים מציעים פתרונות כדי למנוע זליגת לקוחות

רקפת רוסק עמינח / צילום: תמר מצפי

לאומי חוזר לשים דגש גם על השירות האישי ומוכיח שהעתיד עדיין לא כאן עבור כולם

ההודעה של בנק לאומי על חיזוק המוקדים הטלפוניים והקשר האישי עם הלקוחות מוכיחה שהבנק הבין שרץ מהר מדי ורחוק מדי עם המעבר הגורף לעולם הדיגיטלי • העתיד של עולם השירות נמצא ללא ספק באונליין, אך יש לקוחות רבים שעדיין דורשים שירות עם מגע אישי • פרשנות

בנק לאומי / צילום: אמיר מאירי

רץ מהר מדי רק על הדיגיטל: בנק לאומי מחזק את השירות הפרונטלי

זאת לאחר ששם דגש על התייעלות ושליחת הלקוחות לדיגיטל, ובעקבות הרעה בשביעות רצון של קהלי מסוימים • הבנק צפוי להוסיף 200 בנקאים למוקד הטלפוני ולהגדיל את תקציב המוקד ב-30 מיליון שקל • הבנק ממשיך בפעילות הדיגיטל שלו ללא שינוי

 

 

תמר יסעור ולילך בר דוד / צילום: תמר מצפי

השקת פפר: "הלקוח מצפה שהבנקאות הבסיסית תהיה בחינם"

פפר יכלול תחילה חשבון עו"ש, ובהמשך גם פעילות ני"ע ומשכנתאות ■ סמנכ"ל המוצרים של פפר: "ננטר את הפעילות של הלקוח ונציע לו הצעות מתאימות. במובן הזה פפר מזכיר קצת את ווייז"

סיגל שפירא תנהל את נציגות יוליוס בר בישראל

שנה וחצי בלבד לאחר שהקים את הנציגות של יוליוס בר בישראל, דן שגיא עוזב את תפקידו כראש הנציגות בישראל ■ יחד עם שגיא עוזב רן היינשטיין שניהל את הנציגות

המהפכה הפיננסית: הבנקאי האישי שלכם עבר למחשב האישי

תעשיית השירותים הפיננסיים צפויה לשנות בעשור הקרוב את האופן שבו אנחנו משלמים, מתקשרים עם הבנק או לוקחים הלוואה ■ בשנה האחרונה הושקעו בתחום 10.7 מיליארד דולר ויותר מ-100 חברות בישראל מנסות להצטרף למהפכה

מה נקנה בעשור הבא: הצצה לטרנדים הצרכניים בשנים הקרובות

בעשור הבא נשלם פחות על תקשורת, נקנה קרוב לבית, נרקוד במקום להתעמל, נאכל יותר בריא ונזדקן יותר לאט ■ "גלובס" מסכם עשור של שינויים בצרכנות, ממזון עד פיננסים - וגם מציץ לטרנדים של העשור הקרוב

שירותי האקספרס של בנק הפועלים ומזרחי-טפחות: האם באמת מדובר בפורמט חדש?

גם אם מדובר בשדרוג של פורמטים הקיימים זה שנים בבנקים אחרים - מי שמרוויח הוא הצרכן ; מערכי האקספרס כוללים שעות פתיחה נרחבות וביצוע מגוון פעולות באמצעים וירטואליים, אך העמלות זהות לאלה שבסניף המסורתי