גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

גיא בר

נחשב לאחד מאנשי הקריאייטיב הבולטים בענף הפרסום

עוד כתבות

גיא בר / צילום: איל יצהר

לפני כולם הפרסומאי גיא בר מונה למנכ"ל רשת בתי הקפה אילנ'ס

מי שהיה אחד מאנשי הקריאייטיב המוערכים בענף הפרסום, עובר לתפקיד ניהולי בצד הלקוח

גיא בר ויובל וינגסט / צילומים: איל יצהר וירון יצחקוב

לפני כולם מכת מוות ל-y&r ישראל? מנהלי המשרד וינגסט ובר פורשים

חודשים ספורים לאחר פרישת משפחת אבנון מהמשרד, השניים נואשו מהתנהלות קבוצת WPP בישראל והודיעו כי הם עוזבים ■ מבט אל הקריסה המהדהדת ביותר בענף הפרסום

אדם אבנון / צילום: איל יצהר

אדם אבנון פורש מתפקיד מנכ"ל משותף ב-y&r ישראל

יתמקד מעתה בקידום מספר מיזמים טכנולוגיים בהם הוא שותף

פרסום אותנטי: בכירים בענף מסבירים איך עושים את זה נכון

מפרסמים רבים רוצים להיות אותנטיים ואמיתיים, אבל רק מעטים מצליחים באמת להעביר את התחושה הזאת לצרכנים ■ פרסומאים בכיריחם מסבירים איך לייצר דיאלוג אותנטי ולא מתיימר עם הצרכן החדש

לפני כולם מנהלי דיגיטל חדשים למשרד הפרסום y&r ישראל

y&r מינה את אייל טל ושחר נחשוני למנהלי הדיגיטל ■ גם משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס מגייס מנכ"ל חדש: רפי יער

הפיס נגד הפרסומת של טונה סטארקיסט: "חיקוי לקמפיין שלנו"

במפעל הפיס דורשים מטונה סטארקיסט להוריד קמפיין המאזכר את "אראלה", בטענה כי הסלוגן בו הוא שיבוש קל של הסלוגן שלהם ■ מנגד, בסטארקיסט אומרים כי מדובר במחווה הומוריסטית לפרסומת של הפיס

"הלקוחות לא יודעים מי הם יאנג אנד רוביקאם. בשבילם אנחנו בעלי הבית"

גיא בר כבר היה סגור בתפקיד מנכ"ל גיתם, אבל פניית פרסה ברגע האחרון הביאה אותו לאתגר אחר: מנכ"ל משותף במשרד המשתקם y&r ישראל ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מדוע ענף הפרסום נמצא בשפל תדמיתי, ואיך המשרד שלו מנסה לתת פייט למשרדים הגדולים: "פרסום זה להמציא דברים - לא רק פרסומת"

לפני כולם יובל וינגסט מחליף את גיא וינברגר כמשנה למנכ"ל y&r ישראל

‎‏וינברגר עצמו צפוי לעזוב את המשרד ■ גל בר-דעה ימונה לסמנכ"ל אסטרטגיה

לפני כולם גיא בר ימונה למנכ"ל משותף ב-y&r ישראל

בני ברונסקי, שניהל את הקריאייטיב במשרד בשנה וחצי האחרונות, פורש מתפקידו

גיא בר, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום גיתם, פורש

בר היה אחראי על ניהול הקריאייטיב בגיתם במשך 5 שנים ■ יישאר עד למינוי מחליף

קקטוס הזהב 2012: מחיר הגשת העבודות יוזל ב-25%

‎‎ועדת הקקטוס החליטה על ההוזלה בעקבות ההאטה בימים אלה בענף‏ הפרסום

מה היה קמפיין האינטראקטיב הכי מוצלח בשנה החולפת?

"גלובס" פנה ל-6 אנשי קריאייטיב מובילים וביקש מהם לבחון את תחום האינטראקטיב בשנה החולפת, לבחור את קמפיין השנה שלהם בעולם ולהסביר מה היה כל-כך מוצלח בו

יגאל שמיר: "פופולרי לא בהכרח מתנגש עם איכות"

שמיר, סמנכ"ל קריאייטיב בגליקמן-נטלר-סמסונוב, בפסטיבל קקטוס הזהב: "אנחנו לא אמנים שבאים להציג את הפנטזיות שלהם. אנחנו קמים בבוקר לעשות פרסום ממוצע, פופולרי ומספק"

גיא בר מונה ליו"ר ועדת תחרות הפרסום קקטוס הזהב 2011

השנה יתווספו לתחרות שתי קטגוריות חדשות: אינטגרייטד - שילוב של מהלכים חוצי מדיה, וקרפט - ציון לשבח לעבודות ברמה גבוהה במיוחד

תופעה: למה משרדי הפרסום מעדיפים פתאום פרילאנסרים?

כשפונים לאנשי קריאייטיב פרילאנסרים - הם שמחים לבוא, לתת עבודה, לקחת צ'ק וללכת ■ עם זאת המחויבות שלהם נמוכה, והשימוש בהם יוצר בעיה מול אנשי הקריאייטיב של המשרד

הסוד של קריאייטיב מוצלח: אילו קמפיינים בינלאומיים הבריקו השנה?

יו"ר ועדת קקטוס הזהב ו-5 משופטי התחרות מנסים לפצח את הקוד שעומד מאחורי קראייטיב מנצח - ובוחרים את הקמפיין הבינלאומי האהוב עליהם