גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

הנקל סוד

יצרנית מוצרי ניקוי

עוד כתבות

חשש לזיהום: ריקול למרכך שיער של המותג הוואי

הנקל סוד ביקשה להדגיש כי האיסוף נעשה מיוזמתה, מתוך אחריות ותחת הנחיה של משרד הבריאות

הנקל סוד מבצעת ריקול למרכך כביסה מרוכז סוד בייבי סנסטיב

זאת בשל שימוש בבושם לבנדר שאינו מתאים למוצר זה ■ החברה מדגישה כי ניתן להשתמש במוצר כמרכך כביסה רגיל, אך לא עבור תינוקות או בעלי עור רגיש

 מרכך כביסה של סוד עם האריזה החדשה / צילום: מיכל רז חיימוביץ

האריזה של מרכך הכביסה סוד קטנה מליטר ל-900 מ"ל; והמחיר?

בכמה מכולות שבהן עדיין מוכרים את שתי האריזות (הישנה והחדשה) מצאנו כי המחיר ליחיד נע בין 14-16 שקל – בין אם מדובר במוצר הישן או החדש, זה שמכיל פחות

הנקל סוד / צילום: אפרת אשל

הנקל סוד הטעתה צרכנים - ותשלם 3.2 מיליון שקל כתרומה

החברה תתרום למספר גופים הפועלים להגנה על בעלי חיים בתחום הניסויים, לאחר שהטביעה את סמל הארנב של "האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי חיים", בשעה שלא הייתה רשאית לעשות כן

האריזה קטנה והמחיר לא? הנקל סוד תפצה את הצרכנים

הסתיימה בפשרה תביעה ייצוגית בגין מכירת מוצר שתכולתו 900 מ"ל ולא ליטר

איש השיווק של מארס: שרון ישראלי, סמנכ"ל הנקל סוד

ישראלי נבחר ע"י איגוד השיווק בזכות מהלך החדשנות של סוד בשוק ניקוי הרצפות

מחדדת את התחרות: הנקל סוד משיקה סדרת מוצרים למותג "סוד"

זאת בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקל, שתכלול קמפיין טלוויזיוני בהובלתה של כוכבת "הישרדות" נעמה קסרי ■ המכר השנתי של המותג עומד על 95 מיליון שקל

לפני כולם רבעון 1: תנובה וקוקה-קולה ירדו, שטראוס ונטו עלו

ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%

זרמון DDB יטפל בתקציב הפרסום של המותג סוד

מתחילת 2011 עמד היקף הפרסום של המותג סוד על 1.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ גיא וינברגר, ששימש כמנכ"ל זרמון-גולדמן, עוזב את המשרד

לפני כולם 2011: מוצרי הנון-פוד ברשתות השיווק צמחו ב-2% בלבד

השוק הסתכם ב-4.74 מיליארד שקל ■ אפיינו את השנה: חדירת מרככי כביסה מרוכזים, התרחבות המותג הפרטי ותחרות בתחום הדאודורנטים

סבון בטעם מרק עוף

על חברה גרמנית שכשלה בהבנת כללי השיווק ברשת, ועל הרשת הסודית של טויוטה

אושרה הגשת ייצוגית נגד הנקל סוד בגין הטעיית צרכנים

בתביעה, בהיקף 52 מיליון שקל, נטען כי החברה הטעתה את לקוחותיה לחשוב שמוצריה - אבקת הכביסה "סוד", שמפו "הוואי" ועוד - מיוצרים ללא ביצוע ניסויים בבעלי חיים

סטורנקסט: שוק המזון והמשקאות צמח ב-5% ברבעון השלישי

שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות

תנובה, שטראוס וטרה יתנו לרמי לוי הנחות בסניף החדש בירושלים

יעניקו ללוי הנחה ממוצעת של 12% לחצי שנה ו-6% לחצי שנה נוספת ■ לוי בתמורה יפרסם את החברות בסניף ■ ישקיע בסניף 3 מיליון דולר, והמכירות יעמדו על 240-300 מיליון שקל בשנה

הנקל סוד יוצאת בפעילות BTL בטכנולוגיית תלת-ממד

הציבה בסניפי מגה בול עמדות פרסום עם טלוויזיות תלת-ממד שאינן דורשות משקפיים ייחודיים, המשדרות סרטון לג'ל לכביסה וג'ל למדיח ■ ההשקעה הכספית בפרויקט, שיימשך במהלך יולי-אוגוסט, מוערכת ב-250 אלף שקל

2009: תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, נטו ויוניליוור עלו

כך עולה מנתוני סטורנקסט המתייחסים לכלל שוק מוצרי הצריכה (FMCG) ■ קטגוריית מוצרי טיפוח הפרט והבית: חוגלה וסנו עולות, דיפלומט יורדת

זכרונות מהמיתון: ירידה של 2.6% בצריכה במשק במחצית הראשונה השנה

סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים

שופרסל הורידה מהמדפים טבליות למדיח של סנו

זאת בשל ריבוי המותגים בקטגוריה ■ המרוויחה הגדולה מהמהלך היא חברת הנקל, יצרנית סומאט, שהכפילה את הנתח בקטגוריה ■ אלכס לנדסברג, מבעלי סנו: "כנראה שלא מכרנו מספיק"

הנקל סוד מתרחבת בתחום טיפוח השיער: משיקה מותג חדש מבית שוורצקופף - Gliss

השקת Gliss תלווה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA ובפעילות קד"מ רחבה