במכרז הוגשו ארבע הצעות וההצעה הזוכה משקפת מחיר של 409 אלף שקל לקרקע לדירה • עופרה חדד, סמנכ"לית ומבעלי יורו ישראל: "אין מקום בישראל בקו ראשון לים, שבו מחירי הקרקע כל כך נמוכים"
יורו ישראל זכתה במכרז של רמ"י על קרקע של 23 דונם, להקמת 500 יחידות דיור ושטחי מסחר באחד מהמתחמים המסקרנים בישראל • החברה תשלם על הקרקע, הסמוכה לבית החולים רמב"ם בחיפה, כ-205 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח
ניידת הבחירות של "גלובס" ממשיכה בנסיעה באשקלון • בראיון לכתב "גלובס" חן מענית מספרים שמחוני חדד, מנכ"ל יורו ישראל, ועופרה חדד, הסמנכ"לית, כי דירות 4 חדרים בפרויקט יעלו החל מ-1.6 מיליון שקל בקומה ראשונה ועד 5 מיליון שקל לפנטהאוז
במכרז הראשון של החברה לפיתוח קיסריה באור-עקיבא זכתה חברת שיכון ובינוי נדל"ן במתחם הגדול ביותר להקמת 596 יחידות דיור ועוד 1,800 מ"ר שטחי מסחר שיוקמו בבניינים בני 6-17 קומות ■ במתחם נוסף להקמת 286 זכתה אלקטרה בע"מ
יורו ישראל והאחים ארד טענו כי שכטר הטעה אותם באשר למצב הכלכלי של היל"ת, בעלת מותג התקשורת הלו 015, וזו לא עמדה בהתחייבויות כלפיהם ■ ביהמ"ש: שכטר האמין בזמן אמת כי היל"ת תתאושש, ואייל ארד היה מודע לקשיים
לפני כשנה הגישו יורו ישראל ואייל ארד תביעה ב-3.5 מיליון שקל נגד יורם שכטר, יו"ר היל"ת ■ האם רביב יצחקי, סמנכ"ל היל"ת, הגיש תצהירים סותרים בתביעה?
בסוכנות יורו הבינל' הציעו למשרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן הצעה שהוגדרה ע"י מקורבים כ"לא אטרקטיבית", וגם הצעה נגדית של ענבר-מרחב-ניסן לא התקבלה
ככל הנראה העסקה המתגבשת היא החלפת מניות ללא תשלום כספי ■ בשיחות לוקחים חלק גם נציגי קבוצת HAVAS הבינלאומית, בעלת השליטה ביורו ישראל
לדברי יובל ארד, יישום המיתוג החדש בישראל יבוצע בשבועות הקרובים ויבוא לידי ביטוי בשינוי שמה של סוכנות Euro RSCG Israel ל-Havas WW Israel
הזוכים הגדולים של "קקטוס הזהב" המריאו אתמול לפסטיבל הפרסום בקאן ■ בראיון מיוחד לקראת התחרות חושפים טל ריבן, מנהל הקרייאיטיב באדלר-חומסקי, ובן סבר, מקבילו ביורו ישראל, את המנוע הקריאטיבי של ענף הפרסום בישראל
לטענת משרד הפרסום, שכטר ערב אישית לחובות של חברת היל"ת ליורו ישראל
אדלר-חומסקי, שזו לו הזכייה הראשונה בתואר משרד הפרסום של השנה, מנצח בפער גדול מול המשרד הבא אחריו: 80 נקודות לעומת 53 נקודות לגיתם BBDO ■ טוויסטד זכה ב-15 נקודות בזכות קמפיין הדיגיטל "הבולבולים" עבור דורקס
בשלב הבא יגישו המשרדים הצעות קריאייטיב לתקציב הפרסום של רכבת ישראל
מדובר במכרז הכולל בשלב זה מצגות אסטרטגיה בלבד על תקציב שעומד על-פי ההערכות על כ-6 מיליון שקל
■התקציב יעמוד על כ-15 מיליון שקל * החברה שמספקת שירותי שיחות בינלאומיות תנהל את הפעילות הפרסומית בעצמה
היקף התקציב עומד על 3 מיליון דולר ■ המותגים העיקריים שייכללו במכרז: קליית גת, ורטרס אורגינל, מרסי, מנטוס ולואקר
בז'ז'נסקי שימשה עד לאחרונה כמנכ"לית משרד הפרסום יורו ישראל
המכרז יצא לדרך כבר לפני כשנה אך התעכב מטעמים משפטיים ■ היקף התקציב עומד על 5 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
ב-2010 נמכרו 668 דירות חדשות במודיעין, לעומת 806 ב-2009 ■ יזמים: הדבר נגרם מקצב מכרזים איטי. עדיין קיים ביקוש גבוה במודיעין, וירידת המכירות מקורה בירידה שבהיצע
שימש עד לאחרונה כמנהל קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי ולפני כן כמנהל קריאייטיב באדלר-חומסקי וכארט דירקטור במקאן-אריקסון