יורו ישראל תובע 3.5 מיליון שקל מיורם שכטר, בעלי הלו 015

לטענת משרד הפרסום, שכטר ערב אישית לחובות של חברת היל"ת ליורו ישראל

משרד הפרסום יורו ישראל, שבבעלות איל ויובל ארד וליאור חורב, הגיש הבוקר (א') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב תביעה בסך 3.5 מיליון שקל נגד יורם שכטר, יו"ר דירקטוריון חברת היל"ת, המחזיקה בזכויות מותג התקשורת "הלו 015", בטענה כי שכטר ערב אישית לחובות של היל"ת ליורו ישראל.

לדברי יורו ישראל, בין החודשים ינואר לאפריל 2012 ביצעה החברה עבור היל"ת רכישות שונות מספקים, ביניהן שלטי חוצות, מודעות בעיתונים וכן זמן פרסום בטלוויזיה וברדיו, בהיקף מצטבר של כ-3.5 מיליון שקל.

בנוסף, וכחלק מהשירותים שבהסכם, נטען בתביעה, סיפקה יורו להיל"ת גם שירותי יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי, באמצעות משרד יחסי הציבור ארד תקשורת.

לדברי יורו, היל"ת לא שילמה לה בעבור השרותים, ועצם קיום החוב אינו מוכחש על-ידה. יורו מוסיפה וטוענת כי שכטר התחייב כי הוא אישית יהיה ערב לכל חובותיה של היל"ת כלפי התובעת.

עוד טוענת יורו בתביעתה כי שכטר ביצע הטעיה בוטה ומכוונת כלפיה בהקשר למצבה של היל"ת, תוך כדי שהוא מודע לחלוטין לעובדה כי היל"ת לא תוכל לעמוד בהתחייבויות הכספיות שהיא נוטלת עצמה. בכך, נטען, גרם שכטר נזק רב לתובעת ובהמשך למספר גדול של ספקי שירותים בענף הפרסום המבקשים לקבל תשלום עבור שירותים שסיפקו.

לאורך כל הדרך, טוענת יורו, יצר שכטר מצג כי מצבו הכספי, הנובע מעסקיו האחרים ומייחוסו המשפחתי, טוב כתמיד ויאפשר לו לפרוע את כל חובות החברה, תוך שהוא מנצל לרעה את תפקידיו הציבוריים.

התביעה הוגשה על-ידי עורכי הדין צבי חוברס, מאיר בן-שחר וירון אלקולומברה ממשרד גלוזמן, שם-טוב, חוברס, ברויד ושות'.