כך עולה מבדיקה של יפעת מחקרי מדיה • נתניהו הופיע בתקשורת 739 במשך 5,500 דקות במהלך החודש האחרון - כלומר תפס לבדו כ-13% מזמן האוויר הכולל במהלך 30 יום • "כשמדובר בפוליטיקאי מיומן כראש הממשלה, נתונים אלה מהווים עדות ליתרון תקשורתי בחודש הקריטי של קמפיין הבחירות"
באמצעות יכולות ניטור מתקדמות וטכנולוגיה חדשנית של ניתוח והסקת מסקנות, ניתן להעריך מה יהיה סדר היום החדשותי; הפוליטיקאים ומומחי ניהול משברים הם הראשונים להרוויח מכך
בישראל יש אלפי עיתונאים שעושים את עבודתם נאמנה יום-יום ■ עורכי וכתבי מערכת "גלובס", בשיתוף עם "יפעת מחקרי מדיה", אספו ודירגו עבורכם את הבולטים ביותר
עוד עולה ממחקר הראשוני בנושא שערכה חברת יפעת מחקרי מדיה כי ישנה נטייה לקשר בין חוסר עניין בתוכן להיותו קנוי, קישור שאינו בהכרח קיים במציאות; וכי ליותר ממחצית מהציבור הנושא אינו מפריע באופן משמעותי
העסקה קיבלה השבוע את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים, והיא אמורה לחזק את יכולות המחקר של הקבוצה, שמספקת מידע בנושאי מדיה, פרסום, יחסי ציבור ועוד
גם לח"כים של הליכוד יש ממוצע גבוה של מופעים תקשורתיים, והמחנה הציוני מתחזק על רקע הפריימריס במפלגה ■ ח"כ בקואליציה זכה ל-1,200 חשיפות בתקשורת בממוצע, מול 600 בלבד לח"כ באופוזיציה ■ מבין חברי הכנסת שאינם יו"רים בולטים מירי רגב ועמיר פרץ
יפעת מחקרי מדיה: יוני היה החודש החלש ביותר עבור נתניהו מאז אוקטובר 2016, ובארבעת החודשים האחרונים נרשמה ירידה של 27% בהופעותיו במדיה בהשוואה לתקופה הקודמת ■ בחודשים האחרונים נרשמת ירידה כללית בסיקור התחום הפוליטי
בשנתיים מאז כינון הממשלה נולד כוכב חדש - יו"ר הקואליציה דוד ביטן, שלפי מחקר של קבוצת יפעת מופיע בתקשורת אפילו יותר ממירי רגב ■ אף שהם ראשי סיעות, ליצמן ועודה נותרו מחוץ לרשימת 25 הח"כים בעלי ההופעות הרבות ביותר
עוד עולה מהסקר שנערך לקראת כנס אילת לעיתונות: התקשורת הישראלית עסקה בבחירות בארה"ב יותר מאשר בגל הטרור ■ יותר אייטמים הוקדשו ל"מאבקי התקשורת" מאשר לברקזיט או לאולימפיאדה
כך עולה ממחקר של עמותת "סיכוי" ויפעת מחקרי מדיה ■ אחוז כה גבוה של אייטמים שליליים נחשב לחריג ■ הח"כים הערבים זכו לסיקור שלילי במיוחד
הנושאים הכלכליים שהכי מעניינים את הציבור: האם הם מסוקרים בהתאם ע"י התקשורת? ■ סקר מצביע על הפער שבין סדר היום הכלכלי של התקשורת לבין זה של הציבור
עלויות הפרסום בישראל עדיין נקבעות על בסיס היקף החשיפה לאמצעי התקשורת ■ אבל השפעתה של החשיפה מעניינת הרבה יותר מהיקפה - והעולם כבר שם
למרות הרייטינג הנמוך, ערוץ 20 מעורר באזז לא מבוטל ■ מחקר של יפעת מחקרי מדיה עבור "גלובס" מראה כי תקשורת המיינסטרים מסתייגת מהקו הפרובוקטיבי, הרשתות החברתיות עושות לייק, ושרון גל ואראל סג"ל הם כוכבים בלתי מעורערים
יפעת מחקרי מדיה: האוכלוסייה הערבית והמגזר החרדי מסוקרים בתקשורת בעיקר מהיבטים פוליטיים ■ יוצאי אתיופיה מסוקרים בהיקף דל במיוחד
דוח חדש חושף עוד כי בשנה שעברה נכתבו מדי יום ברשת 100 אלף פוסטים ביקורתיים כלפי אדם, חברה או מותג ■ אמון הציבור בתקשורת - בשפל חסר תקדים ■ 86% מהתל-אביבים משתמשים בוואטסאפ, לעומת 55% בפריפריה
בדיקת "גלובס" בשיתוף יפעת מחקרי מדיה: 70% מהסיקור התקשורתי של אנשי העסקים שמחזיקים בקבוצות ספורט בישראל קשור ל"פעילותם" הספורטיבית ■ העשייה העסקית נדחקת לשולי הסיקור
מחקר מיוחד שערכה "יפעת מחקרי מדיה" עבור "גלובס": התקשורת מדברת על שרה נתניהו, אבל אף אחד מהפוליטיקאים לא רוצה לדבר עליה
למרות כמות המידע העצומה ברשת - הטלוויזיה, הרדיו והעיתונים יותר משפיעים על ההחלטות של הבוחרים; כך עולה מסקר של יפעת מחקרי מדיה עבור "גלובס" ■ אם נושא לא יקודם בטלוויזיה או בעיתונות, הוא ידעך
כך עולה ממחקר שערכה יפעת מחקרי מדיה ■ המותג אדידס השקיע הכי הרבה ביחסי ציבור במהלך מונדיאל 2014
השקת Vigo היא ניסיון נוסף של קבוצת יפעת להיכנס לעולם ניטור המידע באינטרנט, לאחר שבעבר מיתגה פעילות דומה תחת חברת "יפעת סושיאל"