קבוצת קסטרו-הודיס השיקה את מותג עיצוב הבית שלה, "קסטרו הום", שכולל 14 חנויות ואף אתר ייעודי • "לא בחרנו להיות הכי זולים, אבל אנחנו מביאים איכות במחירים סופר תחרותיים", סיפר לנו מנכ"ל הקבוצה, רון רוטר, שכבר שואף לפתיחת 50-60 סניפים של הרשת ברחבי הארץ
יש סיכוי לא רע שבארונות הדחוסים בבית של סבתא שלכם שוכבים אוצרות ומעלים אבק • בשנה האחרונה הפכו כלי הפורצלן לטרנד של קבוצות פייסבוק שוקקות, חנויות אספנים ומכירות פומביות, שמוכרות אותם גם באלפי שקלים לסט • אולי את האקזיט הבא שלכם תמצאו על ספסל ברחוב
החברה אישרה את חשיפת גלובס כי היא נכנסת לתחרות בתחום המוצרים לבית • בכוונתה להשקיע בשנה הקרובה 20-30 מיליון שקל ברשת החדשה • בתוך חמש שנים מתכוונת החברה להגיע לפריסה של 50-80 חנויות, שחלקן יוקמו בתוך חניות אופנה קיימות של הרשת
לגלובס נודע כי קבוצת האופנה הציבורית נערכת לפתוח רשת כלי בית • הקבוצה בניהולו של רון רוטר התמקדה עד היום באופנה, אביזרים וקוסמטיקה, וכעת היא נכנסת לתחום חדש לה לחלוטין • בכוונת קסטרו לפתוח בו-זמנית כעשר חנויות תחת המותג החדש
דן פרמן הוא בעלים של "תזונה לחיים בריאים", יבואנית כלי הבישול הבריאותיים של Salad master • "אם זה היה בידיי ביטוח לאומי הכול היה עובד נפלא, אבל אנחנו נפלנו על רשות המסים, שיש להם מערכת שיודעת רק לקחת" • "גלובס" שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז
במסגרת העסקה מוכרת הרשת את הפעילות לרבות המלאי וסימני המסחר, וזאת תמורת תשלום בסכום ש"אינו מהותי לטיב טעם", כך עפ"י החברה • הרוכשת היא חברת מילניום, יבואנית המותג ארקוסטיל
מניית ברם תעשיות השלימה התרחקות של כמעט 70% מרמת השיא שקבעה במאי 2017, והיא משקפת לחברה שווי נוכחי של כ-60 מיליון שקל בלבד
הרשת, שבשיאה מנתה כ-300 עובדים ולמעלה מ-30 סניפים, מצמצמת את פעילותה וסגרה שליש מהסניפים בחודשים האחרונים • גורמים בסביבת החברה טוענים: "המערכת הבנקאית צמצמה לחברה את האשראי, וזו התוצאה"
במבט מהיר ניתן להבחין כי מכירות הבגדים הפיזיות בירידה, לעומת המסחר האלקטרוני שבעלייה • אבל המכפיל התמוה על פעילות כלי הבית מעיד שכדאי לשים לב דווקא אליה • ניתוח
לפי נתוני דואר ישראל, לקראת החג הוזמנו 5.5 מיליון חבילות במשקל כולל של יותר מ-1,000 טון
זארה הום פותחת היום סניף בקניון גינדי TLV בתקווה למשוך אליו קונים, אף שחנויות רבות בו עדיין לא נפתחו ■ גולברי תסב שטחים בתוך הסניפים למוצרי טקסטיל ותמכור אותם לצד האופנה
זאת במסגרת מיתוג מחדש בהשקעה של 10 מיליון שקל
בדומה לחנויות ההלבשה של H&M, גם בהום המחירים יהיו יקרים משמעותית מאשר באירופה ■ שוק מוצרי הבית בישראל, שמגלגל כמיליארד שקל בשנה, עבר טלטלה קשה בשנים האחרונות
החנויות, תת-רשת של H&M השבדית, ייפתחו בקניון עזריאלי בת"א ובקניון ראשונים בראשל"צ על פני שטח של 250-300 מ"ר
בחברת מילניום מרקטינג, יצרנית ויבואנית של כלי בית, השולטת גם ב-60% משוק כלי ההסעדה המקומי, מרוצים ממספר הפודיס בארץ ההולך וגדל
תחת הבעלות החדשה, החברה מרחיבה את רשת החנויות, מחזירה לפעילות את המותג רדד ומתרחבת לקטגוריות נוספות ■ המנכ"ל ישראל מאיו: "קיבלנו חברה במצב ירוד, ולמרות זאת אנו מצפים לסיים את השנה ברווח"
הרשת רואה רק בנעמן מתחרה ישירה, אומר סמנכ"ל הסחר של הרשת, ומתחייב כי כלי הבישול "יהיו זולים ב-20% לפחות גם מספקים שלנו"
מותג כלי הבית הוותיק, שנקלע לאחרונה להקפאת הליכים, יימכר למשפחת מאיו, הבעלים לשעבר של נעמן פורצלן, ב-15.5 מיליון שקל במזומן בתוספת 3 מיליון שקל בפריסה ל-5 שנים, ללא החובות ללקוחות
זאת עקב חובות של כ-60 מיליון שקל, מתוכם כ-23 מיליון לבנק דיסקונט ■ מנכ"ל איקאה לשעבר, שלומי גבאי, מתעניין בחברה ■ עורך הדין של סולתם: הבעלים מוכן להזרים 10 מיליון שקל מכיסו לשיקום החברה
סולתם רדד, הפועלת כ-65 שנים, מעסיקה 116 עובדים ומפעילה 17 סניפים ■ הסיבות לקריסה: "כשל ניהולי הנובע מניתוח לקוי של ענף המכירות וכניסת מתחרים חדשים" ■ מומחה לחדלות פירעון: "רוצו לממש את התווים"