הקיפאון בשוק הנדל"ן גורם ליזמים להציע הנחות בכל מיני צורות על דירות, אך האם הקונים באמת מרוויחים בהם?
יותר מ-60 אלף איש ביקשו לנצל את המבצע של חברת אל על, שהודיעה על חלוקת עשרת אלפים כרטיסי טיסה בחינם לחיילים שביצעו 30 ימי מילואים • העומס על האתר היה כה כבד, שהוא קרס במהרה, ורבים יצאו מאוכזבים • הסבב השני של הכרטיסים שנפתח היום אזל גם הוא
לאחר שמצא כי העירייה אכפה את החוק באופן בררני, בית המשפט המחוזי בת"א ביטל הרשעה לתושב שסגר מרפסת ללא היתר • העליון דחה ערעור שהגישה תנובה על ההחלטה לאשר תביעה ייצוגית על מחיר מופרז של גבינה צהובה • ותביעה ייצוגית נגד רשת מרכולים הסתיימה במחיקת התביעה, לאחר שהרשת התחייבה לשנות את נוסח פרסומי המבצעים • 3 פסקי דין בשבוע
גלובס מציג מדד חדש הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בחנות הפיזיות ובאונליין • מנתוני הפניקס גמא עולה כי הירידה הגדולה של השבוע נרשמה באופנה
בחברות הביטוח פתחו לפני המלחמה במבצעי מכירות שהבטיחו לסוכנים חופשות מיפן והודו ועד קובה • אולם הירידה במכירות, מצב הרוח הלאומי הירוד וסוכנים רבים שגויסו למילואים שמו את המבצעים הללו בצד, למרות שרובם לא בוטלו לחלוטין
גלובס מציג מדד חדש הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בחנות הפיזיות ובאונליין • מנתוני הפניקס גמא עולה כי מבצעי הסופ"ש האחרון הצליחו הרבה יותר משופינג IL, וכי ענף האופנה רושם את הזינוק הגבוה ביותר - ועוקף אפילו את ביצועיו בספטמבר
השנה הוצאות המסחר האלקטרוני בארה"ב במהלך הבלאק פריידיי עלו ב-7.5% בהשוואה לשנה הקודמת, והגיעו לשיא של 9.8 מיליארד דולר • עפ"י הנתונים, נוטרו כטריליון ביקורים באתרי קמעונאות בארה"ב, עם 18 קטגוריות מובילות ו-100 מיליון פריטים ייחודיים
להפוך את בלאק פריידיי לבלו נובמבר, לתת דגש על סחורה כחול־לבן ולהעמיק את ההנחות: אחרי חודש של ירידה חזקה במכירות בעקבות המלחמה, סמנכ"לי השיווק מחפשים דרכים לקיים את ימי הקניות של השנה - אבל קצת אחרת • כתבה שלישית בסדרה
החברות היזמיות מציעות תנאי תשלום נוחים למימון רכישת הדירה, והקונים מתפתים לדחות את התשלומים, אך לא תמיד הם מודעים לסכנה
זמן לא רב לאחר שעלה לאוויר, קרס אתר ההזמנות למבצע, לתסכולם ומורת-רוחם של אלפים שניסו להזמין נופש במחיר מוזל • וגם: הפתרון המקורי של ראש המועצה המקומית דליית אל כרמל לבעיות של מערכת החינוך • אירועים ומינויים
המכירות המקוונות בארה"ב רשמו ירידה לראשונה מאז שנת 2014 - כך עולה מדוח סיילספורס לרבעון השני של השנה • בכל העולם צרכנים מושפעים מחוסר הוודאות הכלכלית, אך אתרי איקומרס שינהלו נכון את הנחות ומבצעי נובמבר ודצמבר עשויים להטות את הכף
חברות הנדל"ן המסחרי והקניונים נהנות מאהדה - כך עולה מתוצאות מדד המותגים • לעומת זאת, הקושי שלנו לקנות דירה מותיר רבות מחברות הנדל"ן למגורים במקומות נמוכים
מבצעי סוף עונה שוטפים את הקניונים כבר מחודש יוני, למרות שהקיץ רק התחיל • המבצעים האגרסיביים מתבטאים גם בסעיף הביגוד וההנעלה במדד המחירים לצרכן, שירד ב־6% מתחילת השנה • גורמים בענף מסבירים את התופעה ביוקר המחיה ובירידת מחירי התובלה והייצור בחו"ל: "עונה מהתחרותיות שהיו בשוק"
הקיפאון בעסקאות לרכישת דירות מחייב את חברות השיווק לא רק לצאת במבצעים, אלא גם לחשוב לעומק על תמהיל הדירות ועל התוכניות ליום שאחרי המשבר
למרות הצמיחה במסירות הרכב עד מאי, התחזיות להמשך השנה פחות אופטימיות • המלאים שהגיעו בסוף 2022 במחיר נמוך מהיום החלו להתרוקן, ובמקביל היבואנים נמנעים מלהציע מבצעים חדשים • האם הביקוש למכוניות חשמליות יבלום את המגמה?
החל מהשבוע, כל קולקציית הקיץ של רשת האופנה תימכר במחיר של עד 70 שקל • ההחלטה להקדים את מבצעי סוף השנה באה על רקע גל ההתייקרויות בישראל • מנכ"ל תמנון, ברוך ריינר: "אנחנו רוצים להראות שגם במציאות כזו משוגעת, יש שחקנים בענף שיכולים גם אחרת"
הקיפאון בשוק הדיור דוחף את היזמים ואת חברות הנדל"ן למבצעים נרחבים יותר, ומסוכנים יותר • באלקטרה מציעים להחזיר את ההפרש במקרה שמחיר הדירה יירד, וחברות אחרות מציעות החזר של אלפי שקלים בכל חודש עד האכלוס
בזמן שהשוק מציג נתוני שפל, היזמים מנסים להעניק ודאות לרוכשים ומרחיבים את מבצעי המימון לרכישת דירות - ממקדמה בגובה אחוזים בודדים ממחיר הדירה ועד "הלוואת קבלן" של מאות אלפי שקלים • אלא שההנחות טומנות בחובן גם סיכונים עבור שני הצדדים
זוכרים את רוכשי הדירות של 2020? אלה שנהנו ממבצעי תשלום נוסח "שלם קצת עכשיו והיתרה עם הכניסה לדירה"? הם צפויים לקבל מפתחות בקרוב • אבל בשלוש השנים שחלפו החלום הנדל"ני הפך לסיוט פיננסי, מהסוג שעלול לדרדר במדרון את הרוכשים - ואולי גם קבלנים רבים
קסטרו מציעה פריטים ב־33 שקל, ברנואר יש 70% הנחה, ובהוניגמן מוכרים ארבעה ב־100 - רשתות האופנה הגדולות הגיעו לחורף עם רמות מלאים שזינקו בעשרות אחוזים ביחס לשנה הקודמת, ונאלצו לשנות אסטרטגיה • מניות החברות הגדולות מאבדות גובה, ובראשן קסטרו, שנחתכה תוך שבוע ביותר מ־20%