על-פי דיווח בתחנת הרדיו Europe 1, הפציעה החמורה של נהג הפורמולה 1 מיכאל שומאכר קשורה למצלמה שהייתה מחוברת לקסדה שלו
אלונסו, המילטון ופטל ירוויחו השנה יחד 78 מיליון דולר - ירידה של 53% לעומת ההכנסה המשותפת של שלושת הנהגים המובילים ב-2008
כזה הוא סבסטיאן ווטל: אפילו את הסלולארי הישן הוא מסרב להחליף לסמארטפון ■ אלוף הפורמולה 1 אשתקד דורס גם העונה את כל מה שזז, וגם שומאכר בטוח: "הוא ישבור את השיאים שלי"
מייקל ג'ורדן? מוחמד עלי? פלה? אולי רק הם יכולים לעמוד על הפודיום שעליו ניצב מיכאל שומכר, הנהג הגדול בהיסטוריה של הספורט המוטורי. נמרוד שיין פגש ב"שומי" ודיבר איתו על שעונים, מכוניות ואלוף פורמולה 1 חדש שצעיר ממנו כמעט ב-20 שנה
השבוע הסתכלתי על טום בריידי מנבל את הפה, בהתקף בלתי נשלט של תחרותיות. זו היתה הזדמנות טובה להעלות לזיכרון את הספורטאים הכי תחרותיים שאני מכיר. גם כאן ג'ורדן ניצח
ספורטאים גדולים חזרו מפרישה בגיל מבוגר, ולא הצליחו לחזור לשיא תהילתם. זה קרה למייקל ג'ורדן, לאנס ארמסטרונג. עכשיו תורו של מיכאל שומאכר, בגיל 41, להתקמבק לפורמולה 1. האם יש לו את זה? לא ברור. דבר אחד בטוח: הבאזז סביב הקאמבק שלו כבר הפך את עונת 2010 שיוצאת לדרך לעונה מטורפת
חודש לפני פתיחת עונת הפורמולה 1 בבחריין, חתם הנהג הגרמני על חסויות עם שתי חברות האופנה Jet Set ו-Navyboot, שישלמו לו 2 מיליון דולר בשנה הקרובה
בגיל 25 הבין כריסטיאן הורנר כי הקריירה שלו כנהג מרוצים לא תהפוך אותו למיכאל שומאכר ■ בגיל 31 הוא הפך להיות המנהל של קבוצת רד-בול, המנהל הצעיר אי-פעם בפורמולה 1, עם 560 עובדים תחתיו ■ בראיון ל"גלובס" הוא מנסה להסביר מה סוד הקסם של הענף הזה
בגיל 41, שלוש שנים אחרי שפרש, חוזר מיכאל שומאכר לפורמולה 1 בשביל שכר זעום של 7 מיליון אירו בעונה. אבל מה זה הכסף מול האפשרות להיות אלוף עולם בפעם השמינית
(עדכון) הנהג בן ה-40, שזכה שבע פעמים באליפות העולם, יחזור להתחרות תחת קבוצת מרצדס GP; ירוויח 7 מיליון אירו בעונה
הפציעה בצוואר הכריעה, והגרמני שזכה שבע פעמים באליפות העולם לא יחליף כמתוכנן את פיליפה מאסה בקבוצת פרארי ■ "ניסיתי הכל כדי להפוך את הקאמבק הזה לאפשרי, אבל אני לא אוכל לעמוד במעמסה"
מייקל ג'ורדן, לאנס ארמסטרונג, עכשיו מיכאל שומאכר. נדמה כי קאמבק אחרי פרישה הוא חלק אינטגרלי מכל קריירה של אלוף גדול. למה שומי עושה את זה? לא בשביל הכסף (מרוויח כ-50 מיליון דולר בשנה) או התהילה (זכה כבר ב-7 אליפויות עולם), אלא בעיקר בגלל התשוקה הבלתי נגמרת לפודיום ולשמפניה של הפורמולה 1
ההחלטה של ענקית הרכב היפנית להפסיק את פעילותה של קבוצת הפורמולה 1 צפויה לעלות לחברה כ-150 מיליון דולר, במידה ולא תמצא רוכש עד תחילת העונה בחודש מרץ